Przesunięty przez: Łukasz 10 Luty 2012, 11:19 |
Problem: cieknący tylny most i siła przykręcenia śrub |
Autor |
Wiadomość |
Angelo40
Franek
Dołączył: 19 Lip 2008 Posty: 20 Skąd: Pacanów
|
Wysłany: 13 Październik 2008, 14:18 Problem: cieknący tylny most i siła przykręcenia śrub
|
|
|
Witam,proszę o pomoc-szukam schematu tylnego mostu w Mesiu C-klasa 250 TD,rocznik 1995.Muszę wymienić olej,bo zauważyłem wyciek,sprawdzałem poziom oleju i niestety ubywa go.Powiedzcie mi proszę czy wystarczy wymiana samych uszczelniaczy? Pozdrawiam.Dziękuję za wszelką pomoc. |
Ostatnio zmieniony przez Camel- 14 Październik 2008, 11:16, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
guardian_angel
Pomógł: 3 razy Dołączył: 30 Wrz 2008 Posty: 82 Skąd: Elbląg
|
|
|
|
|
Daniel
Dociekliwy
Pomógł: 50 razy Dołączył: 08 Kwi 2008 Posty: 4110 Skąd: Tczew
|
Wysłany: 13 Październik 2008, 14:59
|
|
|
W którym miejscu masz wyciek? |
_________________ S202 OM611 75kW
WDB2021941F870839
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów." S.Lem |
|
|
|
|
Angelo40
Franek
Dołączył: 19 Lip 2008 Posty: 20 Skąd: Pacanów
|
Wysłany: 13 Październik 2008, 15:31
|
|
|
Krople oleju są pod tylnym dekielkiem mostu.
[ Dodano: 13 Październik 2008, 15:33 ]
guardian_angel -WIELKIE DZIĘKI ZA POMOC-znalazłem.JESTEŚ WIELKI.THANKS |
|
|
|
|
Daniel
Dociekliwy
Pomógł: 50 razy Dołączył: 08 Kwi 2008 Posty: 4110 Skąd: Tczew
|
Wysłany: 13 Październik 2008, 16:21
|
|
|
Angelo40 napisał/a: | Krople oleju są pod tylnym dekielkiem mostu.
[ Dodano: 13 Październik 2008, 15:33 ]
guardian_angel -WIELKIE DZIĘKI ZA POMOC-znalazłem.JESTEŚ WIELKI.THANKS |
Dekielki bywają w zabawkach dla dzieci... Cieknie ci z wałka atakującego czy z półosi? |
_________________ S202 OM611 75kW
WDB2021941F870839
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów." S.Lem |
|
|
|
|
Angelo40
Franek
Dołączył: 19 Lip 2008 Posty: 20 Skąd: Pacanów
|
Wysłany: 13 Październik 2008, 18:35
|
|
|
Z wałka atakującego i spod uszczelniaczy. |
|
|
|
|
Daniel
Dociekliwy
Pomógł: 50 razy Dołączył: 08 Kwi 2008 Posty: 4110 Skąd: Tczew
|
Wysłany: 13 Październik 2008, 20:06
|
|
|
Angelo40 napisał/a: | i spod uszczelniaczy. |
Rozumiem, że masz na myśli uszczelniacze półosi? |
_________________ S202 OM611 75kW
WDB2021941F870839
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów." S.Lem |
|
|
|
|
guardian_angel
Pomógł: 3 razy Dołączył: 30 Wrz 2008 Posty: 82 Skąd: Elbląg
|
Wysłany: 14 Październik 2008, 07:52
|
|
|
Właśnie po to jest to forum |
_________________ C 200 KOMPRESSOR ELEGANCE '97 192 KM
WDB2020251F554909 |
|
|
|
|
Angelo40
Franek
Dołączył: 19 Lip 2008 Posty: 20 Skąd: Pacanów
|
Wysłany: 14 Październik 2008, 08:09
|
|
|
Daniel napisał/a: | Angelo40 napisał/a: | i spod uszczelniaczy. |
Rozumiem, że masz na myśli uszczelniacze półosi? |
Tak-chodzi o uszczelniacze półosi. |
|
|
|
|
Daniel
Dociekliwy
Pomógł: 50 razy Dołączył: 08 Kwi 2008 Posty: 4110 Skąd: Tczew
|
Wysłany: 14 Październik 2008, 09:04
|
|
|
Skoro już ustaliłeś skąd cieknie, to teraz trzeba wymienić simeringi I po kłopocie.
Robota nie jest skomplikowana, ale wymaga doświadczenia - zwłaszcza przy wymianie simeringu na wałku atakującym. |
_________________ S202 OM611 75kW
WDB2021941F870839
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów." S.Lem |
|
|
|
|
Angelo40
Franek
Dołączył: 19 Lip 2008 Posty: 20 Skąd: Pacanów
|
Wysłany: 14 Październik 2008, 09:38 Niutonometr
|
|
|
Witam Czcigodnych Fanów MB-Proszę o pomoc-mam zamiar wymienić uszczelniacze tylnego mostu,cieknie mi olej z wałka atakującego i półosi.Jakich mam użyć wartości mierzonych w Niutonometrach podczas dokręcania śrub,słyszałem,że jest to b.ważne podczas składania dyfera-z jaką siłą dokręcę śryby.Proszę o pomoc.Z góry dziękuję. |
|
|
|
|
Daniel
Dociekliwy
Pomógł: 50 razy Dołączył: 08 Kwi 2008 Posty: 4110 Skąd: Tczew
|
Wysłany: 14 Październik 2008, 10:14
|
|
|
Musisz przykręcić nakrętkę (tą która ustala napięcie łożysk wałka atakującego) z taką samą siłą z jaką ją odkręcisz - to tego będzie ci potrzebny klucz dynamometryczny.
[ Dodano: 14 Październik 2008, 10:18 ]
Ponadto o wymianie simeringu (i jak się to robi) było już pisane na forum. |
_________________ S202 OM611 75kW
WDB2021941F870839
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów." S.Lem |
|
|
|
|
Axwell
C 220 od Brabusa
Pomógł: 78 razy Dołączył: 07 Sie 2007 Posty: 3494 Skąd: 42-200
|
Wysłany: 14 Październik 2008, 10:24
|
|
|
Daniel napisał/a: | Musisz przykręcić nakrętkę (tą która ustala napięcie łożysk wałka atakującego) z taką samą siłą z jaką ją odkręcisz - to tego będzie ci potrzebny klucz dynamometryczny.
| toś koleżko hameryke odkrył....
autor tematu chyab dobrze o tym wie ze potrzebny bedzie klucz dynamometryczny |
_________________
|
|
|
|
|
Daniel
Dociekliwy
Pomógł: 50 razy Dołączył: 08 Kwi 2008 Posty: 4110 Skąd: Tczew
|
Wysłany: 14 Październik 2008, 10:31
|
|
|
Axwell napisał/a: | toś koleżko hameryke odkrył....
autor tematu chyab dobrze o tym wie ze potrzebny bedzie klucz dynamometryczny |
Podałem sposób w jaki można ustalić moment z jakim trzeba przykręcić nakrętkę. Jest jeszcze inny, ale o tym już pisałem wcześniej na forum. |
_________________ S202 OM611 75kW
WDB2021941F870839
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów." S.Lem |
|
|
|
|
Camel-
Mercmag.pl
Pomógł: 212 razy Dołączył: 30 Kwi 2006 Posty: 12480 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 14 Październik 2008, 11:13
|
|
|
Tematy zostały połączone - pozdrawiam. |
_________________ http://mercmag.pl
C200 Sport, odbudowa: Classic, CLK, Sport T, Esprit T, Classic T, E240 Classic, CLK230 Ava, E280 Ava, Sport T V6, E320 Ava, Esprit, CLK MY04, CLK230, E280 Eleg., CLK MY06 |
|
|
|
|
|