swiece zaplonowe do lpg |
Autor |
Wiadomość |
K2_Costa
Pomógł: 3 razy Dołączył: 10 Gru 2009 Posty: 131 Skąd: Dukla
|
Wysłany: 24 Kwiecień 2014, 11:16
|
|
|
i problem jednak nie znikł...
po wymianie świec, powiedzmy, że pewne rzeczy w skali 100 zmniejszyły się na 90, czyli niewiele.
ale po zmianie świec z F8KTCR na Beru 14 f-8 du4 spalanie wzrosło o 30-35% - czy to możliwe?
nic innego w międzyczasie nie było robione. dosłownie nic... :/ |
_________________ Kiedyś W123 240D teraz W202 C180T |
|
|
|
|
muczacz
Pomógł: 2 razy Dołączył: 07 Sie 2010 Posty: 79 Skąd: Dolny Śląsk
|
Wysłany: 24 Kwiecień 2014, 12:59
|
|
|
witam
a tak w ogóle to napisz jakie masz problemy bo wcześniej w postach nie znalazłem (chyba że przeoczyłem)
[ Dodano: 24 Kwiecień 2014, 13:00 ]
spalanie o 30% nie możliwe |
_________________ W202 C-180 2000r automat gaz stag300plus |
|
|
|
|
K2_Costa
Pomógł: 3 razy Dołączył: 10 Gru 2009 Posty: 131 Skąd: Dukla
|
Wysłany: 24 Kwiecień 2014, 21:23
|
|
|
problem mam z falowaniem obrotów, ale nie doszukałem się takiego samego falowania u innych użytkowników...
po odpaleniu na zimno pracuje powiedzmy równo w prawidłowym zakresie, wahania są minimalne ale wyczuwalne - siedząc w samochodzie - wie się, że coś nie gra tak jak powinno. najgorzej jest podczas jazdy - nie mam żadnych dziwnych skoków jak to w wielu wypadkach bywało. u mnie problem jest po wysprzęgleniu przy prędkości ok.90-100km/h zazwyczaj jak jadę z jakiejś górki w dół - wtedy obroty potrafią spaść tak nisko, że silnik gaśnie, zazwyczaj jednak - falują 300-1400-400-1200-500-1000 itd. aż się unormują.
od powiedzmy miesiąca jeżdżę na gazie, spalanie wzrosło na gazie, musiałbym teraz sprawdzić benzynę.
partactwo gazu wykluczam, zrobił to fachowo, gdzieś nawet wrzucałem fotę jak to ogarnął pod maską:
http://www.w202.pl/viewto...=5322&start=195
takie szukanie po omacku i w ciemnościach jest masakryczne, jak coś stuka w zawieszeniu to łatwiej to zlokalizować
i co jeszcze mi się przypomniało - jadąc pod górkę, tak nim delikatnie telepie i wtedy zaczyna mocy brakować, ale tylko pod górkę. na prostej jest ok. |
_________________ Kiedyś W123 240D teraz W202 C180T |
|
|
|
|
muczacz
Pomógł: 2 razy Dołączył: 07 Sie 2010 Posty: 79 Skąd: Dolny Śląsk
|
Wysłany: 25 Kwiecień 2014, 08:04
|
|
|
gaz nie ma tu nic wspólnego
podłącz do carsofta zobacz jakie błędy Ci wyskoczą ,na oko nic nie wskóramy, to falowanie masz od samego początku czy stało się nagle?
Podczas jazdy czujesz że samochód sam przyspiesza jak jedziesz czy dzieje się to tylko po zdjęciu nogi z pedału gazu i na luzie,jak podniesiesz lekko obroty na luzie tak do 1500 też faluje?
możesz jeszcze odłączyć akku na 20 minut i zaprogramować na nowo komputer benzynowy,
jak masz możliwość podmień przepływomierz
sprawdź jeszcze czy ni łapie lewego powietrza popsikaj naokoło przepustnicy plakiem jak obroty się zmienią to łapie |
_________________ W202 C-180 2000r automat gaz stag300plus |
|
|
|
|
hubertes12
KaktuSS
Pomógł: 1 raz Dołączył: 28 Paź 2014 Posty: 55 Skąd: Lubuskie/ZG
|
Wysłany: 17 Grudzień 2014, 12:35
|
|
|
Panowie problem !
Mam aktualnie w Mietku świece BOSCH-a 1-elektrodowe. Według vin-u nr silnika to 111.921 a do niego są niby 3-elektrodowe, co zrobić/kupić |
_________________ Gość sprawdź --> http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=21952
C180 W202 Classic '97
VIN: WBD2020181A486887
LPG: Stag 4
|
|
|
|
|
supi
Pomógł: 5 razy Dołączył: 13 Paź 2013 Posty: 147 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 17 Grudzień 2014, 12:41
|
|
|
hubertes12, ja zawsze daję NGK.... nawet takie typowe bez ukierunkowania na LPG ( choć mam instalację ). Nigdy się nie zawiodłem. http://www.ngk.de/nc/pl/w.../BKUR5ET/13552/
Ja w chwili obecnej mam komplet z linii V-line i nie ma problemów. |
_________________ Chwilowo brak MB :/ |
|
|
|
|
hubertes12
KaktuSS
Pomógł: 1 raz Dołączył: 28 Paź 2014 Posty: 55 Skąd: Lubuskie/ZG
|
Wysłany: 17 Grudzień 2014, 12:46
|
|
|
Ja też będę wsadzał NGK ale nie wiem czy 1 czy 3 elektrodowe ... według katalogu ngk 3 a obecnie są założone 1 ... |
_________________ Gość sprawdź --> http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=21952
C180 W202 Classic '97
VIN: WBD2020181A486887
LPG: Stag 4
|
|
|
|
|
supi
Pomógł: 5 razy Dołączył: 13 Paź 2013 Posty: 147 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 17 Grudzień 2014, 13:02
|
|
|
hubertes12, ja bym wsadził takie jak fabrycznie wychodzą. Choć jedne i drugie są oki. wybierz sam, bo które nie kupisz, to będziesz zadowolony. Jestem przekonany. Wg. ich katalogu obie nadają się do silnika. |
_________________ Chwilowo brak MB :/ |
|
|
|
|
muczacz
Pomógł: 2 razy Dołączył: 07 Sie 2010 Posty: 79 Skąd: Dolny Śląsk
|
Wysłany: 17 Grudzień 2014, 13:26
|
|
|
od 10kkm mam takie NGK BKUR5ET 3 elektrody za 60zł komplet i jest Ok |
_________________ W202 C-180 2000r automat gaz stag300plus |
|
|
|
|
mlody_lukas
Pomógł: 1 raz Dołączył: 01 Lis 2007 Posty: 329 Skąd: Stalowa Wola
|
Wysłany: 25 Wrzesień 2015, 18:54
|
|
|
Witajcie, chciałem spytc czy wkladal ktoś z was do MB C180 po lifcie świece NGK V-line 17?? Które były zalecane do silników przedliftingowych. Normalnie powinny być V-line 29. Pytam ponieważ zastanawiam się czy lepiej silnik nie bedzie pracował na jedno elektrodowych z LPG |
_________________ Super MB C180 z 1997r wersja esprit (juz po lifcie)
VIN WDB2020181A568543 |
|
|
|
|
hubertes12
KaktuSS
Pomógł: 1 raz Dołączył: 28 Paź 2014 Posty: 55 Skąd: Lubuskie/ZG
|
Wysłany: 28 Wrzesień 2015, 19:03
|
|
|
Ja wsadzałem v line do lpg i śmiga super. |
_________________ Gość sprawdź --> http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=21952
C180 W202 Classic '97
VIN: WBD2020181A486887
LPG: Stag 4
|
|
|
|
|
Abdul
Pomógł: 195 razy Dołączył: 23 Sie 2010 Posty: 3893 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 29 Wrzesień 2015, 07:36
|
|
|
mlody_lukas, ja też jeździłem na V-line, teraz śmigam na ori z ASO i nie widzę różnicy |
_________________ EX: W202 C180 Esprit '96 WDB2020181A395981
Mój Czesiek
EX: E39 3.0iA Touring '00 GV40725
Mój Batmobil
S211 E320 4-matic '04 WDB2112821X123497
Mój Lord
Pomogłem? |
|
|
|
|
hubertes12
KaktuSS
Pomógł: 1 raz Dołączył: 28 Paź 2014 Posty: 55 Skąd: Lubuskie/ZG
|
Wysłany: 29 Wrzesień 2015, 08:08
|
|
|
Skoro koledzy mowia, że 3 elektrodowe smigaja super to nie kłamią mi mechanik (dziadek) powiedzial, że do gazu lepiej 1-no elektrodowe tak też zrobiłem i nie żałuje |
_________________ Gość sprawdź --> http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=21952
C180 W202 Classic '97
VIN: WBD2020181A486887
LPG: Stag 4
|
|
|
|
|
mlody_lukas
Pomógł: 1 raz Dołączył: 01 Lis 2007 Posty: 329 Skąd: Stalowa Wola
|
Wysłany: 29 Wrzesień 2015, 13:48
|
|
|
Hubertes12 a jakie te jednoelektrodowe wkladales?? Vline -17 z NGK?? Czy innej firmy?? |
_________________ Super MB C180 z 1997r wersja esprit (juz po lifcie)
VIN WDB2020181A568543 |
|
|
|
|
asziatko
Nowiciusz
Dołączył: 24 Lip 2014 Posty: 1055 Skąd: Tarnów/Małopolska
|
Wysłany: 13 Lipiec 2017, 22:00
|
|
|
Tak zapytam Koledzy, czy jest sens, czy jest warto zakładać świece żarowe BOSCH Duraterm GLP006, numer katalogowy 0 250 201 041 - 4FS
007133 do MB z LPG?.
Pomoże to w czymś, żywotności świec, w szybszym uruchomieniu MB lub w czymś innym?. |
_________________ Szerokiej Drogi,
Artur
Były Mój Samochód: MB C180 W202 Classic 1994 + LPG |
|
|
|
|
|