Mercedes W202 Strona Główna Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Proszę o cierpliwość . Forum musialo zostac przeniesione na inny serwer. Powoli usuwam błędy,

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Łukasz
17 Styczeń 2012, 11:49
Wymiana sworzni wahacza
Autor Wiadomość
Camel- 
Mercmag.pl


Pomógł: 212 razy
Dołączył: 30 Kwi 2006
Posty: 12480
Skąd: Poznań
Wysłany: 17 Sierpień 2013, 20:33   

Powiem Ci, że w zasadzie też miałem kiedyś taki problem, ale to były sworznie Krafta. Przejeździłem na tym ok 10 tys km, a potem auto sprzedałem. Sądze, że to w sumie nie problem i wtedy też mi się wydawało, że sworznie nie pasują, ale w gruncie rzeczy ważne jest, że powierzchnia stożka w zwrotnicy opiera się całą powierzchnią na sworzniu. Dokręć sworzeń śrubą odpowiednim momentem i będzie dobrze.
_________________
http://mercmag.pl
C200 Sport, odbudowa: Classic, CLK, Sport T, Esprit T, Classic T, E240 Classic, CLK230 Ava, E280 Ava, Sport T V6, E320 Ava, Esprit, CLK MY04, CLK230, E280 Eleg., CLK MY06
 
 
Tomek 007 
W211 E220 cdi 150KM

Pomógł: 2 razy
Dołączył: 05 Gru 2010
Posty: 123
Skąd: okolice Tarnowa
Wysłany: 17 Sierpień 2013, 21:19   

Ja też wymieniałem sworznie 2 tygodnie temu (także TRW) i powiem Ci że oryginały były zaprasowane dokładnie do tego miejsca które zaznaczyłeś na zdjęciu sworznia.
Nowe weszły do tego samego miejsca i dalej nie poszły, więc pewnie tak ma być.
_________________
S124 200TE (87 kw)metallic blue-black (SPRZEDANY)
C220cdi-125KM (744 brillantsilber-metallic)
(SPRZEDANY)
w211 E220cdi
 
 
Greg_G 
The Best or Nothing.


Pomógł: 26 razy
Dołączył: 06 Cze 2010
Posty: 1636
Skąd: lubelskie
Wysłany: 17 Sierpień 2013, 22:07   

Też mam wsadzone do tego miejsca co zaznaczone na obrazku, mam tak od zawsze.
_________________
W211 E320 CDI V6 FL Avantgarde Kombilimousine Sports Package
 
 
tomi382 
;)

Pomógł: 8 razy
Dołączył: 29 Gru 2009
Posty: 643
Skąd: Ząbkowice Śląskie
Wysłany: 18 Sierpień 2013, 09:27   

U mnie było tak samo -2 lata temu
_________________
C220 98r na boschu
WDB2021211A601521

ROZBITY :(
 
 
 
adamd

Pomógł: 13 razy
Dołączył: 19 Cze 2012
Posty: 443
Skąd: Brzesko
Wysłany: 18 Sierpień 2013, 09:41   

To mnie ucieszyliście :) Wygląda na to że wszystko jest ok.
 
 
polofix 
polofix

Pomógł: 57 razy
Dołączył: 01 Lis 2009
Posty: 2475
Skąd: Turek/Dobra
Wysłany: 18 Sierpień 2013, 14:36   

adamd napisał/a:
To mnie ucieszyliście :) Wygląda na to że wszystko jest ok.

Oczywiście skontroluj zbieżność po tej wymianie.
 
 
 
zienek 

Dołączył: 01 Cze 2014
Posty: 9
Skąd: Szczecin
Wysłany: 17 Czerwiec 2014, 17:24   

Witam,

Odgrzewam kotleta.

Sworzeń dolny jest z takim małym trzpieniem naprowadzającym od dołu. Podczas próby wyciągnięcia zapieczony stożek nie poddał się czujnikowi kinetycznemu (dzięcioł ma 5kg). Dlatego zacząłem go rozwiercać itp.
Generalnie wyszła z tego jesień średniowiecza i kupiłem używaną zwrotnicę z piastą, żeby wymienić całość.

W tej zwrotnicy już jest wstawiony taki trzpień, jak i w sworzniu.
Sprzedawca przy mnie próbował równie ciężkim sprzętem ten sworzeń wyciągnąć ze zwrotnicy, ale bez skutku.
Czy mogę wyciągnąć ten trzpień z Lemfordera, czy lepiej rozwiercić ten siedzący w zwrotnicy?

Pozdrawiam,
Zienek
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,124 sekundy. Zapytań do SQL: 10