Mercedes W202 Strona Główna Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Proszę o cierpliwość . Forum musialo zostac przeniesione na inny serwer. Powoli usuwam błędy,

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Pioterek
1 Grudzień 2012, 23:02
tarcie przy skrecie
Autor Wiadomość
TraczU 
Michał


Pomógł: 106 razy
Dołączył: 16 Mar 2010
Posty: 3854
Skąd: Okolice Łodzi
Wysłany: 9 Czerwiec 2011, 22:11   

madawima, sprawd poziom płynu w układzie wspomagania kierownicy.
_________________

Lowered KOMPRESSOR AMG
 
 
 
madawima 
motocyklista

Dołączył: 16 Kwi 2011
Posty: 16
Skąd: Bergen
Wysłany: 9 Czerwiec 2011, 22:26   

plyn jest ok, ograniczniki skretu tez...
sprawdze jeszcze koncowki drazkow. czy te koncowki to tak ,,zrob to sam,, czy raczej do mechaniora jechac?
_________________
bo lubie ten wiatr co mi w ryj dmucha!
 
 
TraczU 
Michał


Pomógł: 106 razy
Dołączył: 16 Mar 2010
Posty: 3854
Skąd: Okolice Łodzi
Wysłany: 9 Czerwiec 2011, 22:40   

madawima, silentbloki sprawdz czy jak to sie pisze. tylko ciort wie jak to sprawdzić ale, moze własnie taki obiaw być. koncówki to raczej rób to sam ale potem chyba zbierznośc jesli mi sie dobrze wydaje, ale mogę sie mylić.
_________________

Lowered KOMPRESSOR AMG
 
 
 
Camel- 
Mercmag.pl


Pomógł: 212 razy
Dołączył: 30 Kwi 2006
Posty: 12480
Skąd: Poznań
Wysłany: 10 Czerwiec 2011, 07:33   

Silentblocki to może zbyt ogólnie napisanę.
Ja proponuje odkręcić albo poluźnić stabilizator przy kole i wtedy sprawdzić. On sobie lubi poskrzeczeć ;)
_________________
http://mercmag.pl
C200 Sport, odbudowa: Classic, CLK, Sport T, Esprit T, Classic T, E240 Classic, CLK230 Ava, E280 Ava, Sport T V6, E320 Ava, Esprit, CLK MY04, CLK230, E280 Eleg., CLK MY06
 
 
madawima 
motocyklista

Dołączył: 16 Kwi 2011
Posty: 16
Skąd: Bergen
Wysłany: 10 Czerwiec 2011, 21:57   

objawy podczas owego skretu opisalbym w ten sposob LUT LUT LUT raczej nie tarcie , a bardziej buczenie. zauwazylem rowiez ze podczas skretu gdy naciskam na pedal hamulca odglos ten znika...
czy to moze byc lozysko?
_________________
bo lubie ten wiatr co mi w ryj dmucha!
 
 
Łukasz 

Pomógł: 110 razy
Dołączył: 10 Mar 2007
Posty: 3803
Skąd: EPWA
Wysłany: 10 Czerwiec 2011, 21:58   

Wszystkim z tymi objawami proponuję skasować luz na przekładni ;)
O ile drążek kierowniczy i końcówki drążka macie sztywne ;)

[ Dodano: 10 Czerwiec 2011, 22:10 ]
Objawy są takie jak by któreś koło miał luz i w powolnym skręcie auto jak by kładzie się co pół obrotu koła?
 
 
perzu126 
W202 & A208 & W164

Pomógł: 433 razy
Dołączył: 21 Wrz 2008
Posty: 11979
Skąd: Perzów
Wysłany: 11 Czerwiec 2011, 00:49   

Mialem kiedys ciekawy przypadek w w123. Otoz po założeniu plastikowej obudowy doc wentylator zaczelo cos hałaśowac w czasie skrętu. Nie skojarzyłem jednego z drugim. I dlugo myslalem nad problemem. W koncu kolega jezdzil w kółko na placu z otwarta maską i wyszedł na jaw problem: zle założyłem plastikową osłonę na chłodnice. A ze poduszki pod silnikiem byly troche wywalone to silnik przy skręcaniu sie troche przechylał razem z wentylatorem ktory sie ocieral o plastik
_________________

C220D WDB2021211A313360

CLK 200 Kompressor WDB2084441T098123
 
 
 
pawelwy 

Pomógł: 4 razy
Dołączył: 06 Kwi 2010
Posty: 257
Skąd: Białystok
Wysłany: 13 Czerwiec 2011, 01:17   

może być luz na łożysku, a może być nawet niedopompowana opona i bok bieżnika hałasuje. poszarp kołem (łapiesz za górę koła i próbujesz je wyrwać z samochodu, jak duży luz to wyczujesz). pisałem też gdzieś o rdzy na tarczy hamulcowej, która obcierała o osłonę tarczy (autopsja).
_________________
C180 '94 elegance
WDB2020181A105186
 
 
 
madawima 
motocyklista

Dołączył: 16 Kwi 2011
Posty: 16
Skąd: Bergen
Wysłany: 18 Czerwiec 2011, 21:06   

niestety wszystkie wasze wskazowki na nic sie zdaly, wymienione prawie cale zawieszenie , wszystko w komorze na chama spiete, a ta usterka jak byla tak jest! :evil:
_________________
bo lubie ten wiatr co mi w ryj dmucha!
 
 
Benz-Ema

Dołączył: 16 Kwi 2012
Posty: 22
Skąd: Olsztynek
Wysłany: 7 Lipiec 2012, 13:13   

Przy całkowitym skręcie (głównie w lewo) było czuć i słychać tarcie,odczucia jak by koła boksowały,na prawej feldze widać było w którym miejscu coś trze,jak się okazało po wymianie felg(teraz są pikne i odpowiednie :mrgreen: ) były one do 126 z lat 70 :shock:
_________________
"Jedź z taką prędkością z jaką może nadążyć za Tobą Twój Anioł Stróż "

Mercedes-Benz C-180 W202 1994r.
VIN: WDB2020181F075743
 
 
sliderukps 
220D 96r.


Dołączył: 16 Wrz 2008
Posty: 126
Skąd: Małopolskie
Wysłany: 3 Grudzień 2012, 00:25   

Panowie odkurzam, mam podobny i przykry problem. Przy skręcie tylko w prawo słychać głośne tarcie i harczenie prawdopodobnie w lewym kole, koła nie muszą być nawet skręcone na maksa wystarczy już skręt na poziomie około 70%. Z początku myślałem, że to opona trze o nadkole ale nic bardziej mylnego. Tarcie staje się coraz mocniejsze i z pewnością się nasiliło podczas ostatnich dni, czuć np. podczas zawracania, dość mocny opór. Co więcej patrząc na mietka z przodu jest lekko pochylony na prawą stronę. Znajomy stwierdził, że to łożysko..
_________________
WDB2021211A403383 - 220D 96r.
 
 
 
piotr1 

Pomógł: 53 razy
Dołączył: 03 Paź 2007
Posty: 481
Skąd: Katowice
Wysłany: 3 Grudzień 2012, 09:07   

Jeżeli pochylony, to może obrywa się kielich sprężyny.
_________________
C 220CDI 2000
WDB2021931F973818 sprzedana.
B 200CDI 2009
WDD2452081J499170
 
 
PLEBSON 

Pomógł: 12 razy
Dołączył: 04 Lis 2009
Posty: 394
Skąd: Lublin
Wysłany: 3 Grudzień 2012, 10:05   

Mój kolega w 190 jak coś trzeszczało,piszczało to kręcił volume i nic nie było słychać :) dodam że ma masakryczna glebę . Mi przód też obciera przy mocnym skręcaniu ale coś za coś gleba musi być :) wiadomo po dziurach nie da się jeździć ale normalnie po równej drodze nawet nie ma jednego zgrzytu .
_________________
C 180 ELEGANCE 1993

OCEN
http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=11162

http://www.youtube.com/wa...I&v=aMOo4324FCA

http://www.youtube.com/wa...v=pbyCZRX8YCs#!
 
 
sliderukps 
220D 96r.


Dołączył: 16 Wrz 2008
Posty: 126
Skąd: Małopolskie
Wysłany: 4 Grudzień 2012, 00:50   

Plebson ja volume to se mogę podkręcić jak mi teściowa zacznie "trzeszczeć" na tylnym siedzeniu :) ale cierpienia miecia przy każdym prawo skręcie nie zniese :) także, wygląda na to, że trzeba jak najszybciej to serwisu podskoczyć bo skończe na środku skrzyżowania z urwanym kołem.. a wtedy to już będzie po ptokach. Sprężyny mam oryginalne, nie był obniżany
_________________
WDB2021211A403383 - 220D 96r.
 
 
 
Camel- 
Mercmag.pl


Pomógł: 212 razy
Dołączył: 30 Kwi 2006
Posty: 12480
Skąd: Poznań
Wysłany: 4 Grudzień 2012, 07:31   

Nic tylko pod kanał i patrzeć co obciera. Może kielich się podgiął, skoro opadł i koło gdzieś trze.
_________________
http://mercmag.pl
C200 Sport, odbudowa: Classic, CLK, Sport T, Esprit T, Classic T, E240 Classic, CLK230 Ava, E280 Ava, Sport T V6, E320 Ava, Esprit, CLK MY04, CLK230, E280 Eleg., CLK MY06
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,145 sekundy. Zapytań do SQL: 10