Silnik i osprzęt oraz układ napędowy - Problem z zapłonem
wawairliner - 15 Sierpień 2009, 20:07 Temat postu: Problem z zapłonem Jak wyżej, nie pali 2-ga i 5-ta świeca (czyli para tj. cewka i fajka) Jak to pomierzyć ? żeby się upewnić na 100% o niesprawności cewki VIN jak w podpisie
mbsly - 15 Sierpień 2009, 20:33
wawairliner napisał/a: | żeby się upewnić na 100% o niesprawności cewki |
zamienic cewki miejscami lub podmienic na sprawna...
wawairliner - 15 Sierpień 2009, 21:31 Temat postu: Znowu to samo Dalej nie pali 2-gi i 5-ty, sprawdzam przewód. co jest dalej? Komputer czy jeszcze jakiś układ wykonawczy?
Camel- - 15 Sierpień 2009, 21:53
wawairliner, jak dobrze kojarze, to przed cewką jest już tylko komputer
wawairliner - 16 Sierpień 2009, 00:01 Temat postu: Dwa cylindry nie palą.... to kaplica stało się to tak samo z siebie??? miałem problem z innym układem a tu taki "prezent". Jeszcze tylko przewód z fajką do sprawdzenia i do elektryka. A tak w ogóle to mam juz dosyć.
Camel- - 16 Sierpień 2009, 00:22
wawairliner, jeżeli komputer M104 jest zrobiony w tej samej technologii co M111/PMS, to bardzo wysokie prawdopodobieństwo, że szlag trafił któryś z tranzystorów, odpowiedzialny za sterowanie minusem cewki, albo któraś z jego nóg
Posprawdzaj wszystko co możesz, kable, cewki itp; przyjrzyj się układowi, może jest jeszcze jakaś pierdółka po drodze...
[ Dodano: 16 Sierpień 2009, 00:32 ]
Sprawdziłem. 104.941, do 31.08.94, to silnik sterowany układem zapłonowym PMS, więc istnieje duże prawdopodobieństwo, że to on padł
Jak pisałem - przetestuj wszystko dokładnie, tak aby wykluczyć najsłabsze (najprostrze) ogniwa.
[ Dodano: 16 Sierpień 2009, 00:40 ]
http://cgi.ebay.de/MERCED...0729155004r5189
Popraw mnie jeśli się myle. Powinien być w lewym górnym "rogu", pod maską, patrząc od przodu auta (tam gdzie są inne komputery).
wawairliner - 16 Sierpień 2009, 09:00 Temat postu: Cdn... CAMEL Dziękuję w tym miejscu jest ten badziew. Dzisiaj będzie mechanik i zrobi przegląd po mnie Przetrę kurz z lutownicy i w razie czego może wystarczy. Czy przypadkiem masz schemat komputra ?
Qrde, 2000zł za sterowanie silnika? Może jeszcze nie wszystko stracone, będę robić
Camel- - 16 Sierpień 2009, 09:25
wawairliner, obawiam się, że zwykłe lutowanie nie wystarczy... Ale bądźmy dobrej mysli. Czekamy co mechanik powie
wawairliner - 16 Sierpień 2009, 23:24 Temat postu: ECU Wyczaiłem kilka drobnych błędów, głównie w montażu mechaniki. Raczej to jeszcze nie to. Nie palą 2-gi i 5-ty cylinder. Muszę sprawdzić wiązkę. A komputer do silnika to ten co na zdjęciu poniżej? Pzdr
Mech przyszedł i nic nie znalazł, cóż taki los ciemnozielony
0165455932, tak to jest ten nr. Czy jest jakiś zamiennik. widzę po innych komentarzach jakieś sztuczki. Może i tu by się udało
|
|
|