Mercedes W202 Strona Główna Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Proszę o cierpliwość . Forum musialo zostac przeniesione na inny serwer. Powoli usuwam błędy,

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Łukasz
14 Styczeń 2012, 20:40
Problem z zapłonem
Autor Wiadomość
wawairliner 
MZA- R4 Stalowa


Pomógł: 5 razy
Dołączył: 21 Gru 2008
Posty: 239
Skąd: Warszawa
Wysłany: 15 Sierpień 2009, 20:07   Problem z zapłonem

Jak wyżej, nie pali 2-ga i 5-ta świeca (czyli para tj. cewka i fajka) Jak to pomierzyć ? żeby się upewnić na 100% o niesprawności cewki :?: VIN jak w podpisie
_________________
WDB2020281A107602
 
 
mbsly 
Sylwester Zabadała

Pomógł: 10 razy
Dołączył: 11 Wrz 2007
Posty: 428
Skąd: Gdansk
Wysłany: 15 Sierpień 2009, 20:33   

wawairliner napisał/a:
żeby się upewnić na 100% o niesprawności cewki

zamienic cewki miejscami lub podmienic na sprawna...
_________________
C 36 AMG WDB2020281F421896
 
 
 
wawairliner 
MZA- R4 Stalowa


Pomógł: 5 razy
Dołączył: 21 Gru 2008
Posty: 239
Skąd: Warszawa
Wysłany: 15 Sierpień 2009, 21:31   Znowu to samo

Dalej nie pali 2-gi i 5-ty, sprawdzam przewód. co jest dalej? Komputer czy jeszcze jakiś układ wykonawczy?
_________________
WDB2020281A107602
 
 
Camel- 
Mercmag.pl


Pomógł: 212 razy
Dołączył: 30 Kwi 2006
Posty: 12480
Skąd: Poznań
Wysłany: 15 Sierpień 2009, 21:53   

wawairliner, jak dobrze kojarze, to przed cewką jest już tylko komputer :(
_________________
http://mercmag.pl
C200 Sport, odbudowa: Classic, CLK, Sport T, Esprit T, Classic T, E240 Classic, CLK230 Ava, E280 Ava, Sport T V6, E320 Ava, Esprit, CLK MY04, CLK230, E280 Eleg., CLK MY06
 
 
wawairliner 
MZA- R4 Stalowa


Pomógł: 5 razy
Dołączył: 21 Gru 2008
Posty: 239
Skąd: Warszawa
Wysłany: 16 Sierpień 2009, 00:01   Dwa cylindry nie palą.... to kaplica

stało się to tak samo z siebie??? miałem problem z innym układem a tu taki "prezent". Jeszcze tylko przewód z fajką do sprawdzenia i do elektryka. A tak w ogóle to mam juz :mb: dosyć.
_________________
WDB2020281A107602
 
 
Camel- 
Mercmag.pl


Pomógł: 212 razy
Dołączył: 30 Kwi 2006
Posty: 12480
Skąd: Poznań
Wysłany: 16 Sierpień 2009, 00:22   

wawairliner, jeżeli komputer M104 jest zrobiony w tej samej technologii co M111/PMS, to bardzo wysokie prawdopodobieństwo, że szlag trafił któryś z tranzystorów, odpowiedzialny za sterowanie minusem cewki, albo któraś z jego nóg :(
Posprawdzaj wszystko co możesz, kable, cewki itp; przyjrzyj się układowi, może jest jeszcze jakaś pierdółka po drodze...

[ Dodano: 16 Sierpień 2009, 00:32 ]
Sprawdziłem. 104.941, do 31.08.94, to silnik sterowany układem zapłonowym PMS, więc istnieje duże prawdopodobieństwo, że to on padł :(

Jak pisałem - przetestuj wszystko dokładnie, tak aby wykluczyć najsłabsze (najprostrze) ogniwa.

[ Dodano: 16 Sierpień 2009, 00:40 ]
http://cgi.ebay.de/MERCED...0729155004r5189

Popraw mnie jeśli się myle. Powinien być w lewym górnym "rogu", pod maską, patrząc od przodu auta (tam gdzie są inne komputery).
_________________
http://mercmag.pl
C200 Sport, odbudowa: Classic, CLK, Sport T, Esprit T, Classic T, E240 Classic, CLK230 Ava, E280 Ava, Sport T V6, E320 Ava, Esprit, CLK MY04, CLK230, E280 Eleg., CLK MY06
 
 
wawairliner 
MZA- R4 Stalowa


Pomógł: 5 razy
Dołączył: 21 Gru 2008
Posty: 239
Skąd: Warszawa
Wysłany: 16 Sierpień 2009, 09:00   Cdn...

CAMEL Dziękuję w tym miejscu jest ten badziew. Dzisiaj będzie mechanik i zrobi przegląd po mnie :oops: Przetrę kurz z lutownicy i w razie czego może wystarczy. Czy przypadkiem masz schemat komputra ?

Qrde, 2000zł za sterowanie silnika? Może jeszcze nie wszystko stracone, będę robić
_________________
WDB2020281A107602
Ostatnio zmieniony przez wawairliner 16 Sierpień 2009, 09:42, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Camel- 
Mercmag.pl


Pomógł: 212 razy
Dołączył: 30 Kwi 2006
Posty: 12480
Skąd: Poznań
Wysłany: 16 Sierpień 2009, 09:25   

wawairliner, obawiam się, że zwykłe lutowanie nie wystarczy... Ale bądźmy dobrej mysli. Czekamy co mechanik powie ;)
_________________
http://mercmag.pl
C200 Sport, odbudowa: Classic, CLK, Sport T, Esprit T, Classic T, E240 Classic, CLK230 Ava, E280 Ava, Sport T V6, E320 Ava, Esprit, CLK MY04, CLK230, E280 Eleg., CLK MY06
 
 
wawairliner 
MZA- R4 Stalowa


Pomógł: 5 razy
Dołączył: 21 Gru 2008
Posty: 239
Skąd: Warszawa
Wysłany: 16 Sierpień 2009, 23:24   ECU

Wyczaiłem kilka drobnych błędów, głównie w montażu mechaniki. Raczej to jeszcze nie to. Nie palą 2-gi i 5-ty cylinder. Muszę sprawdzić wiązkę. A komputer do silnika to ten co na zdjęciu poniżej? Pzdr
Mech przyszedł i nic nie znalazł, cóż taki los ciemnozielony

0165455932, tak to jest ten nr. Czy jest jakiś zamiennik. widzę po innych komentarzach jakieś sztuczki. Może i tu by się udało :?:

przedZiał elektroniki.jpeg
Plik ściągnięto 120 raz(y) 42,51 KB

_________________
WDB2020281A107602
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,128 sekundy. Zapytań do SQL: 12