|
Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C
|
Ogłoszenie |
Proszę o cierpliwość . Forum musialo zostac przeniesione na inny serwer. Powoli usuwam błędy, |
Przesunięty przez: Łukasz 14 Styczeń 2012, 20:40 |
Problem z zapłonem |
Autor |
Wiadomość |
wawairliner
MZA- R4 Stalowa
Pomógł: 5 razy Dołączył: 21 Gru 2008 Posty: 239 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 15 Sierpień 2009, 20:07 Problem z zapłonem
|
|
|
Jak wyżej, nie pali 2-ga i 5-ta świeca (czyli para tj. cewka i fajka) Jak to pomierzyć ? żeby się upewnić na 100% o niesprawności cewki VIN jak w podpisie |
_________________ WDB2020281A107602
|
|
|
|
|
mbsly
Sylwester Zabadała
Pomógł: 10 razy Dołączył: 11 Wrz 2007 Posty: 428 Skąd: Gdansk
|
Wysłany: 15 Sierpień 2009, 20:33
|
|
|
wawairliner napisał/a: | żeby się upewnić na 100% o niesprawności cewki |
zamienic cewki miejscami lub podmienic na sprawna... |
_________________ C 36 AMG WDB2020281F421896
|
|
|
|
|
wawairliner
MZA- R4 Stalowa
Pomógł: 5 razy Dołączył: 21 Gru 2008 Posty: 239 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 15 Sierpień 2009, 21:31 Znowu to samo
|
|
|
Dalej nie pali 2-gi i 5-ty, sprawdzam przewód. co jest dalej? Komputer czy jeszcze jakiś układ wykonawczy? |
_________________ WDB2020281A107602
|
|
|
|
|
Camel-
Mercmag.pl
Pomógł: 212 razy Dołączył: 30 Kwi 2006 Posty: 12480 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 15 Sierpień 2009, 21:53
|
|
|
wawairliner, jak dobrze kojarze, to przed cewką jest już tylko komputer |
_________________ http://mercmag.pl
C200 Sport, odbudowa: Classic, CLK, Sport T, Esprit T, Classic T, E240 Classic, CLK230 Ava, E280 Ava, Sport T V6, E320 Ava, Esprit, CLK MY04, CLK230, E280 Eleg., CLK MY06 |
|
|
|
|
wawairliner
MZA- R4 Stalowa
Pomógł: 5 razy Dołączył: 21 Gru 2008 Posty: 239 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 16 Sierpień 2009, 00:01 Dwa cylindry nie palą.... to kaplica
|
|
|
stało się to tak samo z siebie??? miałem problem z innym układem a tu taki "prezent". Jeszcze tylko przewód z fajką do sprawdzenia i do elektryka. A tak w ogóle to mam juz dosyć. |
_________________ WDB2020281A107602
|
|
|
|
|
Camel-
Mercmag.pl
Pomógł: 212 razy Dołączył: 30 Kwi 2006 Posty: 12480 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 16 Sierpień 2009, 00:22
|
|
|
wawairliner, jeżeli komputer M104 jest zrobiony w tej samej technologii co M111/PMS, to bardzo wysokie prawdopodobieństwo, że szlag trafił któryś z tranzystorów, odpowiedzialny za sterowanie minusem cewki, albo któraś z jego nóg
Posprawdzaj wszystko co możesz, kable, cewki itp; przyjrzyj się układowi, może jest jeszcze jakaś pierdółka po drodze...
[ Dodano: 16 Sierpień 2009, 00:32 ]
Sprawdziłem. 104.941, do 31.08.94, to silnik sterowany układem zapłonowym PMS, więc istnieje duże prawdopodobieństwo, że to on padł
Jak pisałem - przetestuj wszystko dokładnie, tak aby wykluczyć najsłabsze (najprostrze) ogniwa.
[ Dodano: 16 Sierpień 2009, 00:40 ]
http://cgi.ebay.de/MERCED...0729155004r5189
Popraw mnie jeśli się myle. Powinien być w lewym górnym "rogu", pod maską, patrząc od przodu auta (tam gdzie są inne komputery). |
_________________ http://mercmag.pl
C200 Sport, odbudowa: Classic, CLK, Sport T, Esprit T, Classic T, E240 Classic, CLK230 Ava, E280 Ava, Sport T V6, E320 Ava, Esprit, CLK MY04, CLK230, E280 Eleg., CLK MY06 |
|
|
|
|
wawairliner
MZA- R4 Stalowa
Pomógł: 5 razy Dołączył: 21 Gru 2008 Posty: 239 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 16 Sierpień 2009, 09:00 Cdn...
|
|
|
CAMEL Dziękuję w tym miejscu jest ten badziew. Dzisiaj będzie mechanik i zrobi przegląd po mnie Przetrę kurz z lutownicy i w razie czego może wystarczy. Czy przypadkiem masz schemat komputra ?
Qrde, 2000zł za sterowanie silnika? Może jeszcze nie wszystko stracone, będę robić |
_________________ WDB2020281A107602
|
Ostatnio zmieniony przez wawairliner 16 Sierpień 2009, 09:42, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Camel-
Mercmag.pl
Pomógł: 212 razy Dołączył: 30 Kwi 2006 Posty: 12480 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 16 Sierpień 2009, 09:25
|
|
|
wawairliner, obawiam się, że zwykłe lutowanie nie wystarczy... Ale bądźmy dobrej mysli. Czekamy co mechanik powie |
_________________ http://mercmag.pl
C200 Sport, odbudowa: Classic, CLK, Sport T, Esprit T, Classic T, E240 Classic, CLK230 Ava, E280 Ava, Sport T V6, E320 Ava, Esprit, CLK MY04, CLK230, E280 Eleg., CLK MY06 |
|
|
|
|
wawairliner
MZA- R4 Stalowa
Pomógł: 5 razy Dołączył: 21 Gru 2008 Posty: 239 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 16 Sierpień 2009, 23:24 ECU
|
|
|
Wyczaiłem kilka drobnych błędów, głównie w montażu mechaniki. Raczej to jeszcze nie to. Nie palą 2-gi i 5-ty cylinder. Muszę sprawdzić wiązkę. A komputer do silnika to ten co na zdjęciu poniżej? Pzdr
Mech przyszedł i nic nie znalazł, cóż taki los ciemnozielony
0165455932, tak to jest ten nr. Czy jest jakiś zamiennik. widzę po innych komentarzach jakieś sztuczki. Może i tu by się udało
przedZiał elektroniki.jpeg
|
|
Plik ściągnięto 120 raz(y) 42,51 KB |
|
_________________ WDB2020281A107602
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
phpBB by
przemo
Strona wygenerowana w 0,128 sekundy. Zapytań do SQL: 12
| |
|