To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

Ogólnie o C-klasie - archiwum - wyciek na wtrysku

Lukas - 13 Styczeń 2007, 21:57
Temat postu: wyciek na wtrysku
Witam.
Znalazłem dziś wyciek na ostatnim wtrysku. Wcześniej już się lekki pociło tam ale teraz to już jest "obsmarkane". Przy zwiękaszaniu obrotów naokoło w szczelinie między wtryskiem a głowicą takjakby się wydobywały bardzo mełe pęcherzyki powietrza :?:
Jutro chciałem go przegonić ok.300km i zastanawiam się czy to mu nie zaszkodzi.
Pozdrawiam

Anonymous - 13 Styczeń 2007, 23:05

Witam , diesel 200D to cierpliwy wynalazek , nic z twojego opisu mu nie zaszkodzi , jedź do celu bez nerw 8) , jedynie bedzie smierdzieć ON , proponuję wymiane zaslepki 4 wtrysku , cena jeden złoty :wink: , fotka , jak nie posiadasz to w węzyk przelewowy wkręć śróbke M 4 , kawałek elektrody 3,2 , albo cóś :D
pozdr. Jarek

Lukas - 13 Styczeń 2007, 23:34

Wielkie dzięki. A już chciałem wykręcać wtryskiwacz :oops:
Mam nadzieję, ze dostanę tę zaślepkę.
Pozdrawiam

Anonymous - 13 Styczeń 2007, 23:39

albo sam sobie zrób , nie problem , albo moge ci wysłac , mam na stane ze 100 sztuk :D
p. Jarek

artek30 - 14 Styczeń 2007, 01:48

wszyscy wiemy że to :mb: i zawsze do domu o własnych siłach dojedzie
ale wyciek z od wtryskiwacza to niebezpieczeństwo uszkodzenia głowicy i zapalenia sie auta
Nie licz na to że ktoś ci napisze że nic sie nie dzieje i możesz tak jedzić

Anonymous - 14 Styczeń 2007, 14:05

artek30 napisał/a:
ale wyciek z od wtryskiwacza to niebezpieczeństwo uszkodzenia głowicy i zapalenia sie auta
kolego nie siej strachu i dramatu , jak głowicy może zaszkodzić ON :shock: , auto moze sie zapalić jak np. rozrusznik zamieni sie w grzałkę , czy instalacja dostanie zwarcie , małe pocenie sie wtrysku czy węzyka przelewowego powoduje smród ale to nie jest dramat taki żeby unieruchomic pojazd . :D
pozdr. Jarek

artek30 - 14 Styczeń 2007, 17:36

yaro 65 napisał/a:
artek30 napisał/a:
ale wyciek z od wtryskiwacza to niebezpieczeństwo uszkodzenia głowicy i zapalenia sie auta
kolego nie siej strachu i dramatu , jak głowicy może zaszkodzić ON :shock: , auto moze sie zapalić jak np. rozrusznik zamieni sie w grzałkę , czy instalacja dostanie zwarcie , małe pocenie sie wtrysku czy węzyka przelewowego powoduje smród ale to nie jest dramat taki żeby unieruchomic pojazd . :D
pozdr. Jarek

Przeczytaj najpierw co pisze kolega LUKAS na początku z kąd sie wydobywaja pęcherze powietrza i z kąd to powietrze czy czasami nie z komory spalania więc wężyki to nie są a nieszczelna komora spalania to samo zdrowie według ciebie?

Anonymous - 14 Styczeń 2007, 18:33

zastanów sie kolego co piszesz ?? , nieszczelna wstępna komora spalania powoduje - Znalazłem dziś wyciek na ostatnim wtrysku. Wcześniej już się lekki pociło tam ale teraz to już jest "obsmarkane". - , jak by to był silnik CDI to nieszczelne gniazdo wtryskiwacza może powodować tworzenie sie skorupy w kolo wtrysku , wygląda to jak dobrze ''obsmarkane '', a opisane -
Lukas napisał/a:
takjakby się wydobywały bardzo mełe pęcherzyki powietrza
to część spręzanego powietrza minimalnie przechodząca przez kilkakrotnie użytą podkładę termiczną , zresztą wystarczy ''podlać '' pozostałe wtryski np. wodą i pewnie na pozostałych mogą pojawić sie wspomniane pęcherzyki . Nie wiem co ma do tego zdrowie :shock: .
Z mojej strony uważam temat za wyczerpany .

artek30 - 14 Styczeń 2007, 18:51

z mojej też popraw tylko cherbaty na herbaty
Anonymous - 14 Styczeń 2007, 19:20

ok , popraw
artek30 napisał/a:
pęcheże
na pecherze
Lukas - 14 Styczeń 2007, 23:33

Komora to raczej nie jest. Dziś po dokładniejszym obejrzeniu wtrysku widać, że wyciek zaczyna się od wspomnianego przelewu lub przewodu ciśnieniowego i ON ścieka po wtrysku. Najbardziej martwiły mnie te pęcherzyki pojawiające się przy wtrysku (wokół niego zalega ON) . Mógłbyś mi rozwinąć przyczynę ich powstawania i czy nie jest to powód do zmartwień?

Pozdrawiam

Anonymous - 16 Styczeń 2007, 11:19

Lukas napisał/a:
Mógłbyś mi rozwinąć przyczynę ich powstawania i czy nie jest to powód do zmartwień?
- to nie powód do zmartwień , natomiast jeśli masz klucz 27 do wtrysków http://img413.imageshack....dsc01363jg5.jpg , sam sobie poradzisz , wymontowany wtryskiwacz http://img214.imageshack....dsc01354rg2.jpg
należy wyczyścic z nagarów http://img440.imageshack....dsc01355pv3.jpg
dno komory wyczyścic z podobnym skutkiem usuwając starą podkladkę http://img180.imageshack....dsc01358yx2.jpg
Wazna jest podkładka termiczna , która równiez uszczelnia / to pewnie powód nieszczelności w Twoim przypadku /
http://img223.imageshack....dsc01357az9.jpg
wic polega na tym , aby między wtryskiem , jego obudowa i nową podkład. powstała szczelina która zniknie w czasie wkrecania wtrysku 90 Nm.
http://img204.imageshack....dsc01361hu3.jpg
mozna obie strony podkładki lekko potraktowac smarem .
Na koniec bardzo ważna rzecz , dokladnie sprawdz wyciek paliwa , o ile jest przez słabo dociagnięta nakrętke przewodu wys. ciśnienia , czy starego przelewu to mozna wymontowac wtrysk , przeciek pojawia sie częst ze srodka obudowy wtrysku i tu juz jest mały problem , powinno sie rozebrać wtryskiwacz , przeszlifować przekładkę itd. na końcu ustawić ciśnienie otwarcia .
pozdr. Jarek

staszko - 20 Styczeń 2007, 13:52

Mam wyciek paliwa z pompy wtryskowej,a dokładnie spod 1 i 2 sekcji. Czy da się to zrobić samemu,czy tam są jakieś uszczelki?
Marcin13736 - 21 Wrzesień 2007, 22:51

staszko napisał/a:
Mam wyciek paliwa z pompy wtryskowej,a dokładnie spod 1 i 2 sekcji. Czy da się to zrobić samemu,czy tam są jakieś uszczelki?


Robiłem to swojej C250TD u mechanika. Koszt 120zł, ale jak zobaczyłem jak on to robi, to następnym razem zrobię to sam. Trzeba odkręcić przew.w. ciśnienia i pokolei, ostrożnie wykręcać sekcje. Tylko uważaj bo tam są sprężynki. Na obudowie sekcji jest oring, który z czasem puszcza. Koszt podobno 4zł/szt. Tylko nie zabrudź wnętrza pomy.. Pozdrawiam

rzuru222 - 6 Czerwiec 2015, 21:31

Czesc Chlopaki

Słuchajcie, po wymianie podkladek pod wtryskiwaczami i poskladaniu wszystkiego "do kupy"
występuje problem z zapowietrzaniem sie ukladu paliwowego, jak nie dodam gazu lekko przy odpalaniu to zdechnie i musze krecic pol minuty az odpali.

Jest wyciek z jednego wtrysku z pod tej plastikowej nasady zaraz pod przelewem,mokro na zaznaczonym na zdjeciu miejscu, to nie jest na bank wyciek z przelewu, paliwo ucieka z pod plastikowej nasady wtrysku, czy da sie to jakos dokręcić? Jak ten wyciek usunąć, nigdy wtryskow jeszcze nie rozbierałem.
Pozdrawiam

Zdjecie pogladowe



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group