Ogólnie o C-klasie - archiwum - wyciek na wtrysku
kubus838 - 6 Czerwiec 2015, 22:22
rzuru222 napisał/a: | Czesc Chlopaki
Słuchajcie, po wymianie podkladek pod wtryskiwaczami i poskladaniu wszystkiego "do kupy"
występuje problem z zapowietrzaniem sie ukladu paliwowego, jak nie dodam gazu lekko przy odpalaniu to zdechnie i musze krecic pol minuty az odpali.
Jest wyciek z jednego wtrysku z pod tej plastikowej nasady zaraz pod przelewem,mokro na zaznaczonym na zdjeciu miejscu, to nie jest na bank wyciek z przelewu, paliwo ucieka z pod plastikowej nasady wtrysku, czy da sie to jakos dokręcić? Jak ten wyciek usun±ć, nigdy wtryskow jeszcze nie rozbierałem.
Pozdrawia |
Ja mam silnik 2.2cdi i nie wiem czy takie wtryski masz Ty. Na oko one sa podobne. Ja u siebie rozbieralem wytrysk bo miałem taki sam problem czyli wyciek. Pod "kapturkiem" jest oring - u mnie popękał dlatego ciekło. Ten "kapturek" można smiało odkręcić i z powrotem przykręcić bez konieczno¶ci ponownej regulacji wtrysku. Tylko ja powtarzam jeszcze raz, robiłem to w silniku 2.2cdi.
robert
rzuru222 - 6 Czerwiec 2015, 22:45
Tak, Ja tez pisze o silniku 2.2CDI tym akurat teraz sie poruszam na co dzien. Zapomnialem zaznaczyć... Czyli kapturek odkręca sie chwytaj±c za t± duz± nakrętke? czy sam plastik mam podwazyc? Pamietasz moze rozmiar tego oringu?
Basajew - 6 Czerwiec 2015, 23:07
http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=22402
Poczytaj, tutaj masz wszystko
kubus838 - 7 Czerwiec 2015, 01:28
O dokładnie oto chodzi. Tylko jak poluzujesz już kapturek to delikatnie odkręcaj bo pod nim jest podkładka i sprężynka. Nie pamiętam tego oringu musiałbym sprawdzić. Wtrysk jest spięty wiięc oprócz podkładki i sprężynki nic nie wyleci. Po założeniu oringu możesz go skręcić zwykłym kluczem czyli mozesz go dokręcić ile masz sił, tu moment nie jest ważny. To musi być szczelne.
robert
rzuru222 - 7 Czerwiec 2015, 14:24
Super. Dzieki. Kuba pamietasz ktory z tych nadeslanych oringow przez kolege wiskoniego byl prawidlowy? I czy moglbys w wolnech chwili zmierzyc srube jaki klucz bedzie potrzebny. Mieszkam w uk i brak takiego klucza czy suwmiarki. Klucz bede musial kupic. Dzieki wielkie za pomoc
kubus838 - 7 Czerwiec 2015, 14:35
Ja włażołem a raczej spasowałem oring 21 chyba chodzi o ¶rednice wew.a przynajmniej tak mam napisane na torebce. A klucz to który masz na my¶li? Ten do odkręcenia wtrysku czy ten do zdjęcia górnego "kapturka"
robert
rzuru222 - 7 Czerwiec 2015, 19:39
Hej. Jak bys byl taki dobry i zmierzyl obydwa? A tak apropo tej uszczeli to ma ktos vis zeby sie dowiedziec jaki to nr czesci jest? pozdrawiam
kubus838 - 7 Czerwiec 2015, 19:57
rzuru222 napisał/a: | Hej. Jak bys byl taki dobry i zmierzyl obydwa? A tak apropo tej uszczeli to ma ktos vis zeby sie dowiedziec jaki to nr czesci jest? pozdrawiam |
IdĽ do sklepu i dobierz na czuja - tak chyba będzie lepiej
¦ruba do przykręcania wtrysku to 6 milimetrów z normalnym gwintem. Ja u siebie nie wkładalem oryginalnej bo te ¶ruby s± z gwintem tzw. "rozporowym" i niestety potrafi± zerwać nitki gwintu w głowicy. Najgłupsze, żę dowiedziałem sie tego po fakcie.
Klucza do wyjęcia wtrysku to użyj zwykłego morsa lepiej chwycić i nim poruszać. Bardzo bobrze się sprawdza na rozgrzanym silniku.
Do odkręcenia kapturka możesz użyć klucza nastawnego najlepiej francuskiego. Wtrysk w imadło a klucz ma kapturek i odkręcasz. Ponieważ aby go dokręcić trzeba użyć sporej siły nawet zakładaj±c "przedłużacz" na klucz. Obudowa wtrysku jest na tyle masywna, że gwintu nie uszkodzisz nawet jakby¶ bardzo chciał. A jak za słabo skęcisz to zacznie Ci stukać. Więc lepiej dokręcic go do oporu
A tak na marginesie. Aso i inne serwisy wyjmuja wtryski z głowicy w ten sposób, że najpierw odkręcaj± kapturek potem rozpinaj± wtrysk i dopiero teraz wkręcaj± końcówke od tzw. przyż±du/wyciagacza do wtrysków. Efekt wtrysk jeszcze raz trzeba ustawiać. Możesz to zobaczyć na YT.
robert
rzuru222 - 7 Czerwiec 2015, 20:43
A widziałem, wtrysku wyciagac nie bede,z 2 powodow, niedawno zmienialem podkladki i sa nowe sruby, chodzilo mi o srube do zdjecia kapturka, imadła tez nie posiadam wiec bede wymienial uszczelke z wtryskiem w glowicy
kubus838 - 7 Czerwiec 2015, 20:48
To weż klucz zaciskowy "mors" albo zwykłego francuza. One obywda tak założysż, że będziesz miał jeszcze miejsca aby obrócić bez wiekszego problemu. Samego wtrysku nie rozkręcisz a w ten sposób oring wymieni¶z. Tylko uważ na sprężynke i podkładke aby Ci gdzie¶ nie "wsi±kła".
robert
rzuru222 - 8 Czerwiec 2015, 07:23
kubus838 napisał/a: | To weż klucz zaciskowy "mors" albo zwykłego francuza. One obywda tak założysż, że będziesz miał jeszcze miejsca aby obrócić bez wiekszego problemu. Samego wtrysku nie rozkręcisz a w ten sposób oring wymieni¶z. Tylko uważ na sprężynke i podkładke aby Ci gdzie¶ nie "wsi±kła".
robert |
Ok. Zebym tylko niczego nie spitolil, aby odkrecic kapturek lapac nie za sam kapturek tylko za ta srube masywna zaraz pod nim tak?
kubus838 - 8 Czerwiec 2015, 10:03
rzuru222 napisał/a: | kubus838 napisał/a: | To weż klucz zaciskowy "mors" albo zwykłego francuza. One obywda tak założysż, że będziesz miał jeszcze miejsca aby obrócić bez wiekszego problemu. Samego wtrysku nie rozkręcisz a w ten sposób oring wymieni¶z. Tylko uważ na sprężynke i podkładke aby Ci gdzie¶ nie "wsi±kła".
robert |
Ok. Zebym tylko niczego nie spitolil, aby odkrecic kapturek lapac nie za sam kapturek tylko za ta srube masywna zaraz pod nim tak? |
Aby odkręcić kapturek wtrysku który jest zamontowany w silniku trzeba załapać za ten kapturek. W okolicy jest ¶ruba za pomoc± której przykręcony jest wtrysk do głowicy - jeżeli tę ¶rube odkręcisz możesz zdemontować wtrysk. Łapiesz tylko za ten kapturek żeby go odkręcić i zdj±ć.
robert
wiskontii - 10 Czerwiec 2015, 21:16
rzuru222, Kupiłem Zimeryngi wedle życzenia
Resztę na PW
|
|
|