To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

Silnik i osprzęt oraz układ napędowy - Skrzyna automatyczna, swap z manualnej

Mila odpowiedz - 6 Grudzień 2009, 18:47

Camel- napisał/a:
o jest chyba w komplecie z ASB. :> Chociaż jak to jest z "masą" to nie wiem.

mi kolo zamachowe podchodzi pod silnik :wink:

bart1527 - 7 Grudzień 2009, 08:08

Cytat:
kolo zamachowe,
konwektor,
drążek komunikacjiny miedzy skrzynia a lewarkiem taki metalowy drut który odpowiada za przełożenie miedzy PRND.
łączniki elastyczne walu
skrzynia z konwektorem


A do czego ten konwektor??

Ja u siebie mam konwerter i w zupełności wystarcza.

Camel- - 7 Grudzień 2009, 08:16

Cytat:
mi kolo zamachowe podchodzi pod s

A jednak miałem rację. Zmiast koła zamochowego jest konwerter, NIE konwektor. Oj Jarek...

sewan - 7 Grudzień 2009, 09:36

Camel-, koło zamachowe jest oprócz a nie zamiast konwertera.... :wink:
bart1527 - 7 Grudzień 2009, 09:40

W automacie jest koło zamachowe i konwerter, a w manualu jest dwumasowe koło zamachowe i sprzęgło...
Daniel - 7 Grudzień 2009, 10:10

bart1527 napisał/a:
W automacie jest koło zamachowe i konwerter


Przy skrzyni automatycznej NIE MA koła zamachowego.

bart1527 napisał/a:
manualu jest dwumasowe koło zamachowe i sprzęgło...


Nie zawsze jest koło dwumasowe. To zależy od silnika i wyposażenia.

Łukasz - 7 Grudzień 2009, 10:19

Daniel napisał/a:

Przy skrzyni automatycznej NIE MA koła zamachowego.

Jest tylko koło do rozrusznika z tego co kojarzę ;)

[ Dodano: 7 Grudzień 2009, 10:19 ]
Daniel napisał/a:

Nie zawsze jest koło dwumasowe. To zależy od silnika i wyposażenia.

A ja nadal nie wiem jakie jest w Classic-u Ojca :P

Daniel - 7 Grudzień 2009, 10:24

!Łukasz! napisał/a:
Jest tylko koło do rozrusznika z tego co kojarzę ;)


Bingo!!

!Łukasz! napisał/a:
A ja nadal nie wiem jakie jest w Classic-u Ojca :P


VIN prawdę Ci powie ;)

Mila odpowiedz - 7 Grudzień 2009, 10:38

!Łukasz! napisał/a:
Jest tylko koło do rozrusznika z tego co kojarzę ;)

ale ono ma za zadanie podtrzymywanie ruchu silnika podczas fazy sprężania, oraz do zapobiegania wahań chwilowej prędkości kątowej wału korbowego.
wiec można to nazwać kolo zamachowe :P

Daniel - 7 Grudzień 2009, 10:40

Mila odpowiedz napisał/a:
!Łukasz! napisał/a:
Jest tylko koło do rozrusznika z tego co kojarzę ;)

ale ono ma za zadanie podtrzymywanie ruchu silnika podczas fazy sprężania, oraz do zapobiegania wahań chwilowej prędkości kątowej wału korbowego.
wiec można to nazwać kolo zamachowe :P


Mila - znowu piszesz bzdury. I wprowadzasz zamieszanie na Forum.

Mila odpowiedz - 7 Grudzień 2009, 10:51

Daniel a może mi jeszcze powiesz ze konwerter to robi??

Daniel wpisz w google "kolo zamachowe do automatycznej skrzyni" i popatrz :twisted:

Łukasz - 7 Grudzień 2009, 11:02

Mila odpowiedz napisał/a:
ale ono ma za zadanie podtrzymywanie ruchu silnika podczas fazy sprężania, oraz do zapobiegania wahań chwilowej prędkości kątowej wału korbowego.
wiec można to nazwać kolo zamachowe :P

Można je tak nazwać jak wykorzystasz je do zabicia prezydenta :mrgreen:

Tu masz koło od mercedesa w automacie. http://www.motoallegro.pl...0d_automat.html
I nie przypomina mi ono koła zamachowego (niby z czego ma brać ten zamach jak ono nie ma masy) ;)

Daniel - 7 Grudzień 2009, 11:09

Mila odpowiedz napisał/a:
Daniel wpisz w google "kolo zamachowe do automatycznej skrzyni" i popatrz :twisted:


Jeżeli Twoja wiedza opiera się na google-ach, to naprawdę daj sobie spokój.

Mila odpowiedz napisał/a:
a może mi jeszcze powiesz ze konwerter to robi


Tak, ze względu na swoją masę (czyli w tym przypadku bezwładność) sprzęgło hydrokinetyczne (konwerter) spełnia funkcję koła zamachowego. Natomiast to co w googlach podają jako "koło zamachowe automatycznej skrzyni biegów" jest, ze względu na swoją niewielką masę, tylko i wyłącznie elementem który umożliwia rozruch silnika oraz spina silnik z automatyczną skrzynią biegów.

Łukasz - 7 Grudzień 2009, 11:15

Daniel napisał/a:
Tak, ze względu na swoją masę (czyli w tym przypadku bezwładność) sprzęgło hydrokinetyczne (konwerter) spełnia funkcję koła zamachowego. Natomiast to co w googlach podają jako "koło zamachowe automatycznej skrzyni biegów" jest, ze względu na swoją niewielką masę, tylko i wyłącznie elementem który umożliwia rozruch silnika oraz spina silnik z automatyczną skrzynią biegów.

Amen ;)

Mila odpowiedz - 7 Grudzień 2009, 11:18

Daniel napisał/a:


Jeżeli Twoja wiedza opiera się na google-ach, to naprawdę daj sobie spokój.

nie tylko na google ale myślałem ze Ci coś to pomoże :twisted:
Daniel napisał/a:
spina silnik z automatyczną skrzynią biegów.

jak już to spina silnik z konwertem 8)
Daniel napisał/a:
Tak, ze względu na swoją masę (czyli w tym przypadku bezwładność) sprzęgło hydrokinetyczne (konwerter) spełnia funkcję koła zamachowego.

bez komentarza
a znasz takie przysłowie nie kluć się z głupszym od siebie bo zniży Ciebie do swojego poziomu i pokona doświadczeniem :twisted: bye

[ Dodano: 7 Grudzień 2009, 11:21 ]
!Łukasz! słyszałeś o oporach które robi konwerter :?:



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group