To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

Ogólnie o C-klasie - archiwum - c 250 td brak mocy nie z powodu turbo

G. - 20 Wrzesień 2010, 15:43

mchali napisał/a:
ale to tylko dla testu , oczywiście więcej nie będę

Oj tam, oj tam.. gum palić szkoda, ale wydech czasem warto przedmuchać ;-)

Georgu83 - 4 Luty 2011, 08:05
Temat postu: W202 C250 TD tryb awaryjny ?
Witam !

Mam problem ze swoją Mercedes. W mieście jest wszystko ok. Na trasie gdy auto chodzi na wyższych obrotach np. jadąc autostradą 140,150,160 km/h wchodzi w tryb awaryjny tzn. odcina obroty do 3500 i auto jest jak zwykły diesel spadek mocy. Po wyłączeniu zapłonu na 30 sekund i odpaleniu samochodu wszystko wraca do normy. Co może być przyczyną ?

G. - 4 Luty 2011, 08:09

Georgu83, filtry paliwa do wymiany.
cygan87 - 19 Kwiecień 2011, 08:06

Witam!
Otóż mam taki sam problem...tylko mi przy jakiś 2300-2400 obrotów gdy przytrzymam chwile pedał gazu tak jakby odłączało turbinę...można cisnąć pedał gazu w podloge a on i tak wiecej jak 110km/h-120km/h nie pojedzie :cry:
I wtedy gdy zgasze auto na 20-30sekund,odpalam i juz jest wszystko ok...
Turbina kilka dni temu była regenerowana...wiec z nia jest wszystko ok,zawór podcisnienia tez raczej ok bo juz wkladalem drugi zakupiony wczesniej i tez nic...
Moze ktos konkretnie cos wie na ten temat??
Gdzie szukać usterki ewentualnie?

Łukasz - 19 Kwiecień 2011, 10:00

cygan87 napisał/a:
,zawór podcisnienia tez raczej ok bo juz wkladalem drugi zakupiony wczesniej i tez nic...

A po założeniu skasowałeś błędy?

madawima - 19 Kwiecień 2011, 15:46

cygan87 napisał/a:
Witam!
Otóż mam taki sam problem...tylko mi przy jakiś 2300-2400 obrotów gdy przytrzymam chwile pedał gazu tak jakby odłączało turbinę...można cisnąć pedał gazu w podloge a on i tak wiecej jak 110km/h-120km/h nie pojedzie :cry:
I wtedy gdy zgasze auto na 20-30sekund,odpalam i juz jest wszystko ok...
Turbina kilka dni temu była regenerowana...wiec z nia jest wszystko ok,zawór podcisnienia tez raczej ok bo juz wkladalem drugi zakupiony wczesniej i tez nic...
Moze ktos konkretnie cos wie na ten temat??
Gdzie szukać usterki ewentualnie?

jak dla mnie to przeplywomierz, najbardziej wadliwa czesc w wiekszosci samochodow.

Łukasz - 19 Kwiecień 2011, 16:19

Cytat:
jak dla mnie to przeplywomierz, najbardziej wadliwa czesc w wiekszosci samochodow

Niestety C250 nie jest w tej większości ;)

Georgu83 - 20 Kwiecień 2011, 00:02

Wszystkie filtry zmienione:

- filtr paliwa,
- filtr oleju i olej,
- filtr powietrza

Problem braku mocy występuje dalej gdy auto pochodzi dłużej na wysokich obrotach.
Proszę o pomoc.

G. - 20 Kwiecień 2011, 08:09

Georgu83 napisał/a:
Problem braku mocy występuje dalej gdy auto pochodzi dłużej na wysokich obrotach

To mi wygląda na niedomagający intercooler turbiny. Może wystarczy oczyścić/udrożnić?

jarasss18 - 23 Marzec 2016, 15:46
Temat postu: mercedes w202 2.5td brak mocy z dołu
Jestem nowy na forum tak,wiec chcialem sie przywitac.
Mam duzy problem z moja mercedes,a mianowicie
doskiwiera jej brak mocy w dolnym zakresie obrotów. Wszystko juz zrobilem/sprawdzilem co tylko moglem:
a mianowicie byl dosc duzy luz na klapce wastegate zostal zlikwidowany przez chwile bylo ok, lecz dalej jest
kicha chodz luzu juz nie ma, egr jest sprawny, wymieniony zostal czujnik temperatury zasynageo powietrza,
czujnik doladowania turbiny, pompa wtryskowa, zaworki zwrotne.
Mialem problem z hamulcami, gdy pedal byl twardy(bral przy samej gorze moc byla, gdy sie zapadal tej mocy nie bylo)
co sie okalo tlczki zapiekly sie, wymienilem je do tego klocki, przy okazji okazalo sie
ze pompa byla uszkodzona tez ja wymienilem. Ale bez poprawy :( zostalo jeszcze odpowietrzyc hamulce.
Lecimy dalej, pomierzylem podcisnienie na pompie vac 0,95bara, serwo 0,95bara,przed elektrozaworkiem turbiny 0,95bara.
I tutaj zagadka na gruszce turbiny 0,4 bara na nowym, na starym zaworku oraz na dwoch innych podmienianych taki sam
wynik 0,4 bara!!! wiazka kabli sprawdzona, po zatkaniu atm rosnie podcisnienie do 0,95b tak wiec zaworek szczelny.
Wszystko sprawdzone po 100 razy dosłownie;/
Co jest w tym najlepsze ze raz jest moc od dolu zadko ale czasami sie zdarzy. Brakuje mi pomysłow dla tego pisze z
prosba do Was o pomoc. Mam wrazenie ze hamulce maja jakis zwizek z tym ale to sie okaze jak odpowietrze dobrze hamulce.
Takie pytanie hamulce sa jakos zintegrowane z ecu, czy ecu moze w jakis sposob ograniczac moc poprzez niesprawny uklad hamulcowy. Mercedes w202 2.5td 98rok. brak bledow w silniku
Mam nadzieje ze w miare przejzyscie to wszystko napisalem. Dziekuje z góry za pomoc.
Jarek

Daniel - 25 Marzec 2016, 12:07

jarasss18 napisał/a:
Mam nadzieje ze w miare przejzyscie to wszystko napisalem.




Jak jeszcze popracujesz nad ortografią oraz interpunkcją to będzie jeszcze bardziej przejrzyście.

perzu126 - 25 Marzec 2016, 15:20

Dopasujemy się do tematów, nie czytałeś regulaminu?Mi znalezienie podobnego zajęło 3s, czyli znacznie mniej niż tobie zarejestrowanie się i napisanie posta.
jarasss18 - 25 Marzec 2016, 17:56

perzu126 napisał/a:
Dopasujemy się do tematów, nie czytałeś regulaminu?Mi znalezienie podobnego zajęło 3s, czyli znacznie mniej niż tobie zarejestrowanie się i napisanie posta.

Podobny a jednak inny.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group