Zawieszenie, hamulce, felgi i opony - Hamulec ręczny (postojowy) & linka
MICHAL200 - 27 Styczeń 2014, 15:08
Cineks, najprosciej sprawdzic zarowke, wyciagnij licznik sprawdz i bedziesz wiedzial co i jak.
Cineks - 27 Styczeń 2014, 17:58
Tak też będę musiał zrobić. ale jakoś nie widzi mi się wyciąganie zegarów...
EDIT.
A więc tak, kontrolka działa. Coś się odwidziało gwieździe i zaczęła pokazywać, że ręczny zaciągnięty po czym znowu nie pokazuje...
Javoreczek - 29 Styczeń 2014, 17:06
Po przekręceniu kluczyka na zapłon, ale jeszcze przed uruchomieniem silnika zapalają się wszystkie kontrolki na desce w ramach testu. Jesli w tym momencie kontrolka ręcznego się świeci, to znaczy, ze coś nie kontaktuje po drodze do włącznika, jesli się nie świeci znaczy problem z zarówką.
wiskontii - 29 Styczeń 2014, 17:23
Cineks, przy pedale ręcznego masz czujnik sprawdź go
portiporta - 19 Sierpień 2014, 15:08
mam takie pytanie w związku z ręcznym. od jakis 2 miesiecy po spuszczeniu auta z recznego słychać stukanie z obu tylnych kół. dodam że po wcisnieciu ręcznego na jakies 2-3cm ustępuje stukanie. co mogło sie stać?
wiskontii - 19 Sierpień 2014, 19:47
portiporta, nie zmieniałes czasami kapci i założyłeś dłuższych śrub
Lub sprężynki odciągające szczęki już kaput trza ściągnąć bęben i zobaczyć w jakim jest stanie mechanizm
portiporta - 19 Sierpień 2014, 23:19
sciagałem dawno temu ale śruby są krótsze. a nie jest to przypadkiem wina słabego naciągnięcia linki? bo ten ręczny to praktycznie wogóle nie trzyma..
asasyn18 - 19 Sierpień 2014, 23:40
portiporta, jak ściągniesz tarczę to masz tam regulację, wykręć trochę tą śrubę żeby szczęki się rozeszły i zobacz czy coś to dało. Może też tak być, że linka(-ki) jest zapieczona. Najlepiej jak rozłączysz linki pod siedzeniem, później zdejmij tarczę i będziesz widział czy cały mechanizm się porusza ciągnąc za linkę.
portiporta - 19 Sierpień 2014, 23:44
linka raczej nie jest zapieczona bo jako tako trzyma. jak odbiore autko od mechanika to sie tym pobawie bo troszke to jest uciążliwe
kamil_0793 - 20 Sierpień 2014, 02:35
Do regulacji hamulca ręcznego nie trzeba zdejmować nawet koła, wystarczy odkręcić jedną śrubę i nakierować otwór na sprężynę.
portiporta - 20 Sierpień 2014, 14:46
ale skąd mam wiedzieć w którym miejscu jest ta sprężyna? bo wątpie żeby było coś widać przez otwór na śrube.
Piotrek1401 - 20 Sierpień 2014, 15:02
Jak zaświecisz sobie latarką w otwór śruby to zobaczysz regulator. Znajduje się jakieś 30-40 stopni od górnego punktu koła.Będziesz widział kółko zebate regulatora
kamil_0793 - 20 Sierpień 2014, 21:54
Pozwolę sobie umieścić tutaj fragment pewnej bardzo przydatnej książki:
perzu126 - 20 Sierpień 2014, 22:02
Najleiej by było jakbyś zdjął bęben i zobaczył co tam jest. Nie wiadomo czy w ogóle cos zostało z okladzin...
portiporta - 20 Sierpień 2014, 22:34
chyba najlepiej będzie jak zdejme bebny od obu kół bo coś sie tam w środku zacina i ręczny nie oddaje do końca przez co słychać cykanie z obu kół.
|
|
|