Silnik i osprzęt oraz układ napędowy - Problem: 1,5 litra oleju na 10 tys - duzo?
Axwell - 24 Czerwiec 2010, 17:31
hehee.. bo nie wszedzie wskazane jest mieć jeden i ten sam nick
koper666 - 24 Czerwiec 2010, 17:39
a to jai tam masz nick jesli mozna wiedziec ...
Axwell - 24 Czerwiec 2010, 17:46
robimy niepotrzebne OT...
internet to takie świństwo w którym nalezy byc ostrożnym cokolwiek sie odwiedza, tak więc pozostanie to moją tajemnicą jesli mozna...
Greg_G - 25 Lipiec 2010, 20:27
Zmieniłem olej z 15w40 na 10W40 Mobil S Diesel. Oleju miałem wlane na 3/4 miarki. Było zrobione jakieś 300 km jeżdżąc tak góra do 2600rpm. Poziom oleju bez zmian.
Później zrobiłem trasę ok 200km i było jeżdżone do 3000rpm, gdzieś przy wyprzedzaniu przez chwile trochę więcej, może 3500rpm.
Sprawdzam olej potem i już mam poniżej 1/2 miarki. Jest się czym martwić?
Gdzie szukać przyczyny ubytku?
Czy taki ubytek może być spowodowany taką 'dynamiczną' jazdą?
barnaba - 25 Lipiec 2010, 20:36
Greg_G, jeździć i się nie przejmować. Pamiętaj tylko aby często sprawdzać poziom oleju. Te 500 km które przejechałeś to mi się wydaje że to za mało, żeby cokolwiek mądrego powiedzieć.
Greg_G - 26 Lipiec 2010, 13:49
Już poprawiłem wcześniejszego posta, bo wcześniej, nie zaznaczyłem, że po tych pierwszych spokojnych 300km stan oleju się nie zmienił, dopiero później. Przy jakich obrotach włącza się/powinna włączać turbina w 2.5 TD? Ktoś wspomniał wcześniej,ale chyba w innym temacie, że turbo 'popija' olej? Prawda to? Ile w normie?
|
|
|