Układ chłodzenia, ogrzewanie, wentylacja, klimatyzacja - wysoka temperatura silnika 100 st.!!!
Abdul - 19 Maj 2014, 23:12
manhunt, a sprawdź jeszcze czy przy temp. 80 stopni, chłodnica jest ciepła u góry i chłodna na dole? Czy różnie?
Camel- - 20 Maj 2014, 09:27
Jak tak nadmiernie wypycha wodę (zbiornik na chłodnicy czy oddzielnie?) to możliwe, że kompresja przedostaje się przez głowicę do układu chłodzenia.
perzu126 - 20 Maj 2014, 16:19
Zdecydowanie uszczelka pod głowicą
manhunt - 20 Maj 2014, 19:57
Siedze wlasnie na parkingu wygrzewam go I nic. Temperatura lekko ponad 80. Chlodnica u gory I u dolu tak samo ciepla. Nigdzie nic nie kapie nic sie nie saczy. A zonie dzis sie zagotowal w korku a teraz niby wszystko ok.
Wody mi odchodza tak jak jemu plyn tylko od czego?
wiskontii - 20 Maj 2014, 21:15
manhunt, Na zewnatrz tego morze byc niewidac ale w środku są kanaliki jak tam uszczelka poszła to efekt jest taki jaki masz w korku jak samochód stoi to niema tego obciazenia i robi sie podcisnienie i wywala ci odpływem
Umnie był taki efekt zmieniłem termostat i co sięokazało termostat był walniety i płyn chodził w układzie zamkniętym tem.osiagała 80-95 stopni jak zrobiło sie cieplej to miałem stówe zanim sie zorientowałem to przegrzałem silnik i uszczelkie pod głowica szlak trafił Zapłaciłem ze wszystkim 1250zł komplet
perzu126 - 20 Maj 2014, 21:29
manhunt, nie chcesz słuchac a my piszemy, że to uszczelka. Objawy mogą być różne- w zaleznośc gdzie się przepaliła. U ciebie ciśnienie z cylindra idzie prawdopodobnie w kanał chłodzenia. U mnie uszczelka przepaliła się akurat między drugim a trzecim cylindrem i silnik pracował na 2 cylindry.
wiskontii - 20 Maj 2014, 21:32
perzu126, Napisałem mu to delikatnie krok po kroku bo pomysli Dopadli sie cwaniaki i odrazu Czarno to widzą i Wiedza
manhunt - 20 Maj 2014, 22:31
A jest mozliwosc sprawdzenia tego bez rozbierania glowicy? Widzialem jakies filmiki jak sprawdzaja uszczelke jakas rurka z ciecza. Jesli to uszczelka to trzeba bedzie to wymienic i juz tylko chce miec najpierw pewnosc nim wydam 1/4 wartosci auta a tu okaze sie ze to bylo cos innego.
perzu126 - 20 Maj 2014, 23:04
W zasadzie nie ma możliwości. W benzyniakach dość szybko padaja uszczelki, także niestety musisz ponieść ten koszt
Pioterek - 20 Maj 2014, 23:09
manhunt napisał/a: | Widzialem jakies filmiki jak sprawdzaja uszczelke jakas rurka z ciecza. |
Tak, to jest właśnie test obecności spalin w układzie chłodzenia: spaliny wydostające się z układu chłodzenia zmieniają kolor płynu i masz pewność, że to uszczelka lub głowica.
Dobry warsztat powinien to ogarnąć.
kulazary - 22 Maj 2014, 23:00
Mam Pytanie. Dziś wracałem z pracy do domu 40 km, do tego pare kilometrów po mieście i temperatura dochodzila do 97 stopni po czym włączył sie wiatrak i temperatura spadała tylko do 95(nie za mało spadła)? sprawdziłem chłodnice i była równomiernie ciepła. Wieczorem byłem sie przejechac po mieście pod garażem auto stało odpalone z 20 min temp dochodziła do 96 stopni po czym opadała a chłodnica zimna, normalne jest to zachowanie bo mi sie wydaje ze cos jest nie tak żeby była chłodnica zimna. auto po lifcie 98r
perzu126 - 22 Maj 2014, 23:02
kulazary, a jaki silnik i jaki motor?? I który rok? Jak temperatura nie przekracza 100st to jest ok
kulazary - 22 Maj 2014, 23:11
rok 98 silnik2.0 z gazem. ale troche mnie martwi ze auto stało pod garazem tyle czasu temp wysoka a chłodnica zimna nie wiem czy tak ma być
perzu126 - 23 Maj 2014, 08:16
Czyli masz wiatrak elektryczny? Z chlodnica dziwny temat bo gdyby termostat sie nie otwierał, to silnik odrazu by sie zagotowal i nawet wentylatory nie pomoga. A sprawdzasz właściwa chlodnice a nie od klimy?
Abdul - 23 Maj 2014, 08:19
Hmmm, poprawcie mnie, ale czy nie powinno tak być, że chłodnica jest na dole chłodniejsza a u góry cieplejsza przy normalnej wymianie ciepła?
Bo tak myśląc logicznie, jaki byłby sens, żeby ciecz o tak samo wysokiej temp. wracała do układu?
|
|
|