Układ chłodzenia, ogrzewanie, wentylacja, klimatyzacja - wysoka temperatura silnika 100 st.!!!
sklerotyk - 10 Czerwiec 2014, 16:58
Dobra jutro rano potraktuje ja kropka tv.bo teraz ide juz do roboty dzieki za zainteresowanie jutro dam znac pozdro.
[ Dodano: 11 Czerwiec 2014, 10:27 ]
A wiec rano ide ze zwojem gazet zatrzymac visco a efekt byl taki ze po nocy na zimnym silniku, nie potrzebowalem gazety, tylko zatrzymalem je jednym paluszkiem.
[ Dodano: 14 Czerwiec 2014, 14:12 ]
regenerowałem visco po zamontowaniu następnego dnia i odpaleniu był widoczny rezultat kręciło o wiele lepiej, ale tylko przez jakieś 40s, czy może być tak że czujnik temp płynu chłodzącego odpowiada za to?.
wrc1 - 28 Kwiecień 2015, 17:09
czy mial ktos stycznosc ze sprzeglami wiskotycznymi na allegro w cenach ok. 100 zl?
czy warty uwagi jest taki "wynalazek"?
bart1527 - 28 Kwiecień 2015, 17:59
wrc1 napisał/a: | czy mial ktos stycznosc ze sprzeglami wiskotycznymi na allegro w cenach ok. 100 zl?
czy warty uwagi jest taki "wynalazek"? | - kupiłem taki "wynalazek" firmy "SRL"-czy jakoś tak, chyba 4 lata temu jak dotąd nie miałem problemu z za wysoką temperaturą, więc można zaryzykować.
Idek - 28 Kwiecień 2015, 20:05
U mnie też jest jakiś zamienik i wentylator cały czas pracuje możliwe że płynu w tym wisku jest za dużo, ewentualnie zła lepkość ?
asasyn18 - 28 Kwiecień 2015, 22:29
Też mam wisko SRL już dwa lata i nie mam z nim problemów jest u nas temat o wisku w dziale sam naprawiam, warto go sprawdzić.
kamil_0793 - 10 Listopad 2015, 20:01
Witam. Po raz kolejny jestem zmuszony pisać w tym temacie. Już nie mam pomysłów, w czym może tkwić problem... Otóż po wstawieniu nowej pompy wody, nowego termostatu i nowego wisco problem z wysoką temperaturą w korkach (15 - 16 stopni na zewnątrz) występuje nadal. Do tego temperatura skacze do ponad 100 stopni, gdy zgaszę na chwilę silnik (ok. 5 minut). Po ponownym uruchomieniu po chwili wraca do normy, ale jak auto stoi na chodzie, znów rośnie... Chłodnica przepłukana, wyczyszczona. Czy może to być wina dziadowskiego płynu chłodniczego?
Bejbb - 11 Listopad 2015, 11:38
kamil_0793, sprawdz droznosc wszystkich wezy ja mislem jeden waz zaslepiony i nie bylo przeplywu i sie gotowal
perzu126 - 11 Listopad 2015, 13:04
kamil_0793, trzeba by sprawdzić rozkład temperatury na chłodnicy jakimś miernikiem.Multimetry mają sondę do temperatury. Tyle mi do głowy przychodzi. A w czsie jazdy jak? Bo może być jeszcze kwestia pompki elektrycznej.
wiskontii - 11 Listopad 2015, 18:26
kamil_0793, Ja bym obstawiał termostat wyjmij go i do garka z nim zagotuj wode
Beher to niezawodny termostat
kamil_0793 - 11 Listopad 2015, 21:43
Bejbb, zerknę.
perzu126, w czasie jazdy temperatura w porządku, przy 180 km/h trzyma się w okolicach 80 stopni. Co do pompki elektrycznej to nie mam nawet pojęcia, gdzie się znajduje
wiskontii, sprawdzę, ale termostat jest nówka z salonu, więc raczej powinien być sprawny.
Dzisiaj po trasie zauważyłem, że mam centralnie pod chłodnicą dwie, niewielkie kropelki płynu.
wiskontii - 12 Listopad 2015, 08:53
kamil_0793, Pomka obiegowa jest po stronie komputera a dokładnie bardzo blisko alternatora
Dodam od siebie jak ja wymieniałem w swojej benzynie,to w czasiejazdy też było wszystko okej,ale w czasie postoju tem.rosła do 110St,okazało się ze był walnięty i też była Nówka
[ Dodano: 12 Listopad 2015, 09:09 ]
kamil_0793, Tak to ustrojstwo wygląda
kamil_0793 - 14 Listopad 2015, 10:37
wiskontii, ach tak, rzeczywiście zawsze zastanawiałem się co to takiego. Spróbuję jeszcze wymienić płyn, ale chyba ta pompka też będzie do wymiany. Dziękuję Wam!
kulazary - 4 Kwiecień 2016, 21:08
Mam pytanie jaką macie temperature silnika. Dziś było około 18 stopni na dworze przejechałem sie po miescie stałem na światłach a temperatura dochodziła do 97 stopni. Sprawdziłem węże i były dosyć twarde lekko dało sie tylko ścisnąć. C200 benz
Muciek - 4 Kwiecień 2016, 21:10
Takie coś? Normalka, nawet delikatnie wyżej miałem dzisiaj też jak w korku stałem, bo rozumiem, że 2.0 PB + LPG jak wyczytałem z poprzednich postów?
kulazary - 4 Kwiecień 2016, 21:12
tak zgaadza sie. właśnie taka była temp silnika
|
|
|