To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

Elektryka - Kody błędów

Darek51085 - 16 Sierpień 2011, 12:41

Ty masz błąd modułu silnika (DFI) o numerze

Kod:
10 control loop of pressure control flap


kolega Google to tak przetłumaczył:

Kod:
pętli sterowania klapy regulacji ciśnienia


Szczerze to nie wiem co to może być ;/, niechaj się wypowiedzą mądrzejsi.

K@MIL - 16 Sierpień 2011, 13:09

tak, nazwe juz tlumaczylismy ale ktoś tu mowił ze w carsofcie pokazuje kody w postaci np takiego numerka P1234 . I sie zastanawiam gdzie takie cos jest...
sazian - 16 Sierpień 2011, 18:39

może dlatego że robiłeś test analogowy
ja zawsze robiłem cyfrowy (digital)

edit:
podejrzewam że to błąd przepływomierza ale nie mam pewności

K@MIL - 16 Sierpień 2011, 23:12

sazian napisał/a:
może dlatego że robiłeś test analogowy
ja zawsze robiłem cyfrowy (digital)

edit:
podejrzewam że to błąd przepływomierza ale nie mam pewności


na digital nic nie zaczytuje tylko na analog....
w c220d nie ma chyba przepływomierza... :?:

sazian - 17 Sierpień 2011, 11:54

wykasuj błąd jak nie będzie powracał to nie ma się co przejmować ;)
ogólnie bardzo trudno jest znaleźć opisy błędów analogowych
a to wyrażenie
Cytat:
control loop

może oznaczać
Cytat:
pętla sprzężenia zwrotnego

więc może chodzi o zawór EGR( czy coś w tym stylu)

K@MIL - 17 Sierpień 2011, 18:01

Bład po wykasowaniu <pare razy> się powtarza...
Zastanawiam sie czy to nie o to chodzi http://moto.allegro.pl/za...1753304484.html

sazian - 17 Sierpień 2011, 20:46

właśnie o tym myślałem ;)
ewentualnie sprawdź to http://img703.imageshack.us/img703/5046/egr1.jpg (zdjęcie znalezione na google podobno nawet na tym forum, mam nadzieję że właściciel się nie obrazi)
może wystarczy wyczyścić
łatwo się wyjmuje, ja czyściłem ropą (taką jak do baku lejesz ;) )

a możesz jeszcze częściowo sprawdzić czy działa
odpal auto, owóż maską, dodaj gazu i od razu puść
to co jest zaznaczone numerem 2 powinno się ruszać

K@MIL - 24 Sierpień 2011, 22:55

Darek51085 napisał/a:
Ty masz błąd modułu silnika (DFI) o numerze

Kod:
10 control loop of pressure control flap


kolega Google to tak przetłumaczył:

Kod:
pętli sterowania klapy regulacji ciśnienia


Szczerze to nie wiem co to może być ;/, niechaj się wypowiedzą mądrzejsi.


Chyba znalazłem problem.... http://www.youtube.com/watch?v=c31dgf8x2Wk
W najblizszym czasie poszukam tego i podmienie 8)

[ Dodano: 30 Sierpień 2011, 13:12 ]
temat rozwiazany przyczyną tego błedu byl zawór egr :idea:

tomi382 - 29 Październik 2011, 12:34
Temat postu: P1622 i B1482 C220D
Mianowicie byłem na kompie CDIF i było mnóstwo błędów po wykasowaniu zastały te dwa B1482 i P1622. Auto od kilku miesięcy kręci max do 3000rpm i ciężko go rozpędzić do 120km/h. Nie kopci, zuzycie paliwa w normie. Od kilku miesięcy nie gaśnie odrazu tylko po kilku sek. i Czy ten zawór może siać takie spustoszenie? Jak sprawdzić co jest winne czy zasilanie ( prąd) czy sam zawór?
grzesiekx - 30 Październik 2011, 02:15

tomi382 napisał/a:
Od kilku miesięcy nie gaśnie od razu tylko po kilku sek.
Jak czytam takie rzeczy to mnie trzęsie.... :evil: :evil: :evil:
Darek51085 - 30 Październik 2011, 15:37

grzesiekx napisał/a:
Jak czytam takie rzeczy to mnie trzęsie....


Grzesiu ponieważ masz poduszki na silniku ew na skrzyni wytrzaskane ;) . Oczywiście JOKE

grzesiekx - 30 Październik 2011, 18:24

Darek51085 napisał/a:

Grzesiu ponieważ masz poduszki na silniku ew na skrzyni wytrzaskane ;) . Oczywiście JOKE
Skończyły się 2 lata temu ale w następnym roku w wakacje mam zamiar wymienić :)
tomi382 - 31 Październik 2011, 03:06

Mam zawór ale pewności nie mam że to ten. Podjadę do wujka to może wymienimy ten zawór bo ma warsztat więc nie powinno być większych problemów. Dzięki konradkar wiem mniej więcej gdzie jest ten zawór.Trzęsie cię że nie dam byle komu spaprać roboty? Na samym kompie chcieli rozbierać pedał hamulca. A 80% mechaników to oszuści i złodzieje. A do pracy trzeba czymś jeździć. Więc jak cię trzęsie to widocznie ominąłeś kilka kolejek. Pozdr
Pioterek - 31 Październik 2011, 17:29

tomi382 napisał/a:
Auto od kilku miesięcy kręci max do 3000rpm i ciężko go rozpędzić do 120km/h. Nie kopci, zuzycie paliwa w normie. Od kilku miesięcy nie gaśnie odrazu tylko po kilku sek.

tomi382 napisał/a:
Podjadę do wujka to może wymienimy ten zawór bo ma warsztat więc nie powinno być większych problemów.

tomi382 napisał/a:
A 80% mechaników to oszuści i złodzieje.

Chłopie jak się czyta takie wypowiedzi, to co się dziwisz? Jeździsz kilka miesięcy skopanym autem, a wujek ma warsztat. Piszesz, że 80% mechaników to oszuści i złodzieje, to i pewnie wujka w ten sam worek wrzuciłeś, bo od miesięcy auto nie naprawione i szukasz porady na forum.
Nie ma się co dziwić, że ktoś inny nie rozumie takiego olewatorskiego podejścia do auta :roll:

tomi382 - 31 Październik 2011, 22:15

Nie świeciła mi się kontrolka EPC ani EDC może spalona żarówka . Auto nie gasi mi pewien okres a nie więcej jak trzy miesiące zauważyłem że nie przekracza pewnych rpm. U kilka osób byłem to głowa boli jak się ich słucha. Najlepiej radzą tak jeździć lub zmienić auto. Więc moje opinia na ich temat nie zmieni się. A wiem że jak niektórzy odbierają auta to mają coś nowego zepsute. Wujek ma remont więc będę musiał oddać do jakiegoś magika ale z wielką trwoga. Może nie będzie niespodzianek. Dzięki za zrozumienie. Szkoda że nikt nie podpowie nawet jak sprawdzić na pierwszy rzut czy to usterka elektryczna czy mechaniczna. Ale chyba jedynym rozwiązaniem będzie wymiana bo i tak już zawór kupiony


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group