To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

Elektryka - Kody błędów

jjankiello - 3 Luty 2012, 10:36

Padre321 napisał/a:
Znalazłem takie "cudo"
Tym tylko silnik zdiagnozujesz.
K@MIL napisał/a:

"Injected quantity control loop, distributor - type fuel injection pump."
Tłumacząc: Pętla sterująca dawką wtryskiwaną, pompa rozdzielaczowa (Lucas). Tak to chodzi o pompę.
matys-m napisał/a:
170 Self-adaptation from the mixture forming
A : PARTIAL right Cylinder order at the limit from the ME control unit
B : IDLE SPEED right Cylinder order at the limit from the ME control unit
bad air, Fuel injection valve
Membrane pressure regular, wear and tear motor.
P0805
Opis zagmatwany, jak to w Carsofcie bywa. Chodzi o błąd w układzie regulacji mieszanki. Przepływomierz? Zawór wtrysku paliwa? Zużyty silnik? Jedź z tym na SD.
P0805 to błąd obwodu czujnika położenia sprzęgła (?)
dannyyd napisał/a:
podczas skanowania EGS carsoftem powraca błąd 126 (Communication with Traction system diturbed).
Skoro tak, należy też zeskanować układy kontroli trakcji (ABS, ASR, BAS), czyli zdiagnoszować "od drugiej strony" Carsoft może nie wszystko wychwytywać. Zdarzają się też w nim błędy w interpretacji błędów. Jak nic nie wyjdzie, niezbędne SD.
Cytat:
1) C1000-033 N48 (modół sterujący BAS), zawór elektromagnetyczny: + - Zacisk 30: -//-
2) C1025-003 Komunikacja CAN z modułem sterującym N47-7 (moduł sterujący ABS) jest zakłucona
3) C1332-003 A7/7y1 zawór elektromagnetyczny BAS: -//-
Symbol -//- oznacza przerwę w obwodzie, w jakim? masz napisane. Tam trzeba szukać...
strzeli - 7 Luty 2012, 18:37

Witam, otóż od jakiegoś czasu borykam się z spadkiem obrotów czasami gaśnięciem silnika na biegu jałowym. Ostatnio znajomy podpiął samochód pod komputer i okazało się ze jest jeden błąd który nie chce się skasować, zapisał mi na kartce nazwie błędu (numeru już nie pamiętał). Czy ktoś jest w stanie rozszyfrować tę nazwę "Regeneration changeover valve" ?
Javoreczek - 8 Luty 2012, 13:10

Z opisu wygląda na problem z zaworem pochłaniacza par paliwa. Znajduje się on z przodu na lewej belce pod pompą ABS'u.
Nie było w tym, co znajomy wyczytał z komputera, co z nim nie tak ?
W kazdym razie jakoś nie jestem przekonany, czy to bedzie przyczyna gaśnięcia na biegu jałowym.

strzeli - 8 Luty 2012, 14:24

parę razy zgasł, na szczęście nie często. Ale komputer pokazuje właśnie na to urządzonko. Właśnie sprawdzałem przewody znajdujące się przy tym zaworze i jeden kabelek się lekko opsunoł, ale chyba trzeba będzie założyć na niego jakąś opaskę by go mocniej przymocować. Dziś się okaże czy to coś pomogło. A co do tego znajomego to na szybko sprawdzał i bo go czas gonił i tak tylko mi zapisał na kartce :/ .Dzięki za odpowiedź i pomoc. Pozdrawiam
krzychc - 17 Kwiecień 2012, 21:09
Temat postu: Czy to będą cewki? Błąd 0300, 0303 i 0304
Witajcie, mam c180 2000r. od jakiegoś czasu zdaża się, że jak rano ruszę to po chwili zaczyna się dławić i chodzi jak na 2 garach. Prześledziłem posty z podobnymi problemami i często sprowadzają się do uszkodzeń cewek zapłonowych. Problem jest w tym, że po podłączeniu do komputera pokazuje mi błędy 0300, 0303 i 0304 oba ostatnie związane z cylindrem 3 i 4 a z tego co wyczytałem cewki są dwie i związane odpowiednio z 1i4 oraz 2i3. Czy ktoś pomoże rozszyfrować te błędy ewentualnie zapoznać się z błędami w załączniku i coś podpowiedzieć? Pozdrawiam Krzychc
maurycy - 17 Kwiecień 2012, 21:15

krzychc, proszę stosować się do regulaminu!!
mat - 10 Maj 2012, 18:01

czy wie ktos co oznaczaja kody p300 i p303 mam samochod u mechanika a a za tydzien musze wracac do domu 2200km :cry:
jjankiello - 10 Maj 2012, 20:53

Czym te kody odczytane i z jakiego modułu w aucie???
Domyślam się, zę chodzi o silnik, ale jakieś te kody niemercedesowskie...

mat - 11 Maj 2012, 10:28

to mi mowil mechanik jak podpiol pod komputer ale sam niw wiedzial co to oznacza mowil ze dopiera jak sie dodzwoni do kogos z mercedesa to bedzie wiedzial a dla mnie najgorsze to brak czasu bo musze wracac do domu i zyje w stresie.
Bielo - 23 Kwiecień 2013, 20:34

madzara31 napisał/a:
Bielo, pod tym aluminiowym okrągłym (lewe podszybie od kierowcy ) jest plastikowy moduł - pewnie masz boscha...wymień na odpowiednik Siemensa z angola.


Odgrzeje kotleta :wink:

O coś takiego chodzi? (od razu napiszę że to nie od mojego mecenasa)

iron-eddie - 23 Kwiecień 2013, 21:14

gdzie ten moduł BAS się znajduje dokładnie? nie mogę tego znaleźć u siebie:(
Bielo - 23 Kwiecień 2013, 21:23

iron-eddie napisał/a:
gdzie ten moduł BAS się znajduje dokładnie? nie mogę tego znaleźć u siebie:(


madzara31 napisał/a:
Bielo, pod tym aluminiowym okrągłym (lewe podszybie od kierowcy ) jest plastikowy moduł - pewnie masz boscha...wymień na odpowiednik Siemensa z angola.


Też długo szukałem ale faktycznie jest - zamontowany pod kontem (prawie poziomo) "pod tym aluminiowym okrągłym")
:wink:

nowyx - 25 Maj 2013, 19:34

Witam!
Po podpięciu kompa pojawiły się takie kody:
P0243
0170
0325
Czy ktoś może mnie naprowadzić na jakiś trop co się dzieje z moim autem?

Raizende - 4 Lipiec 2013, 23:40
Temat postu: Kod błędu 35 Sonda Lambda
Witam wszystkich,

Piszę tutaj z problemem z którym nie mogę sobie poradzić i prosze o pomoc.
Moja Celina ostatnio coś więcej pali i wyskakuje błąd na komputerze :
35 Lambda control is at rich stop: mixture to lean.
Unmetered air, fuel injection valves, diaphragm pressure regulator " Witch TWC"
Sonda została wymieniona na BOSCH o indentycznych numerach jak na oryginale i problem nie ustąpił. MOgę skasować błąd przejachać kilometr i ponownie wyskakuje.
Proszę o wskazówki co to może być, może ktoś miał podobny problem.
Kody czytam na laptopie i programie carsoft
Z góry dziękuję wszystkim za pomoc.

Pozdrawiam,
Tomek

grzsol5275 - 5 Lipiec 2013, 00:45

Raizende, sprawdz sobie instalacje która idzie do sondy moze izolazja sie sypie i gdzies jest zwara


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group