To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

Ogólnie o C-klasie - archiwum - Problem: 250 Turbo Diesel - przerywa na wolnych obrotach

tomlee74 - 24 Marzec 2011, 21:48
Temat postu: Problem: 250 Turbo Diesel - przerywa na wolnych obrotach
PRZERYWA NA WOLNYCH OBROTACH PRZEWAZNIE JAK SIE ZAGRZEJE SILNIK TO 250TD POMOZCIE CO TO MOZE BYC???W TRAKCIE JAZDY JEST OKI ALE NA BIEGU JALOWYM CHODZI TAK NIEROWNO Z SZARPNIECIAMI.PROSZE O POMOC I DZIEKI :cry:





__________________________________
C250TD 97 ELEGANCE

[ Komentarz dodany przez: Camel-: 24 Marzec 2011, 22:06 ]
Kolego, wyłącz kapsloka bo przecież usłyszą Cie wszyscy bez krzyczenia. :)

niedziolka - 24 Marzec 2011, 22:59

no cóz witam
skoro mowisz ze jak jedziesz jest ok to chyba nie paliwo
ja bym na twoim miejscu sprawdzil zawieszenie silnika /poduszki /
ale nie jestem do konca pewwien moze tylko jedna poszla i dlatego tak buja

chyba ze siada wtrysk /albo sekcja pompy
ja bym postawil najpierw na poduszke / u siebie robilem to samo

[ Dodano: 24 Marzec 2011, 22:00 ]
poniewaz na wolnych obrotach silnik mocniej rzuca i mozna to tak odczuc

[ Komentarz dodany przez: Camel-: 24 Marzec 2011, 22:09 ]
Cóż, cóż, cóż, cóż, cóż, cóż.
Rzuca, rzuca, rzuca, rzuca, rzuca, rzuca.
A teraz powtarzaj ;)

[ Dodano: 24 Marzec 2011, 22:46 ]
moj komputer jest w angli sorki

tomlee74 - 25 Marzec 2011, 16:20

Nie to nie poduszka pod silnikiem to by bujalo a on normalnie tak przerywa mysle ze to nie pompa bo odpala na strzał i przy jezdzie nic sie nie dzieje tylko jak klekota na biegu jałowym to czasem przerwie i raz to jest a czasem nie!




____________________________
C250TD 97 ELEGANCE

MikiPOZ - 25 Marzec 2011, 16:29

tomlee74, prawdopodnobnie masz powietrze w przewodach i jak samochód chodzi na wolnych obrotach to powietrze dostawał i przebierał.
Lub cewka do wymiany ( koszt ok 150zł)

Było dużo razy poruszane to na forum ;)

Ale raczej będzie to z tych dwóch rzeczy co Tobie napisałem.
Bardziej prawdopodobne jest właśnie powietrze.

tom1245 - 25 Marzec 2011, 16:39

MikiPOZ napisał/a:
Lub cewka do wymiany ( koszt ok 150zł)

jaka cewka :?:

Trusk - 25 Marzec 2011, 16:59

powietrze w przewodach nie bujaly by autem ;p w zimie jak mialem problemy z autem i mialem bable powietrza to jedynie ciezko mi bylo odpalic i jak odpalilem to normalnie chodzil ! oczywiscie bable byly ale nic nie bujalo
MikiPOZ - 25 Marzec 2011, 17:17

Szukam właśnie bo przewinęła się w opcji szukaj kiedyś i nie mogę jej znaleźć.
Łukasz - 25 Marzec 2011, 17:23

tomlee74, Zawory w pompie paliwa do wymiany. Po zagrzaniu na wolnych obrotach któryś cylinder/cylindry nie dostają paliwa. Jeżeli masz automat to porównaj pracę na N i na D na postoju. Jeżeli na D przestaje rzucać to tylko zaworki. Rzucanie na D świadczy o uszkodzonych sekcjach.
Charakterystyczne jest też nierówne schodzenie z obrotów na postoju.

MikiPOZ - 25 Marzec 2011, 17:26

OO Łukasz wie co mówi :mrgreen:
niedziolka - 25 Marzec 2011, 20:25

Łukasz, popieram
wszak jak mój mial powietrze w przewodach ciezko palil potem chodzil ok
ale u mnie to byly przewody nie zaworki

ALE CEWKI U MNIE NIE MA W DISLU

tomlee74 - 26 Marzec 2011, 16:55

autko jest w manualu.to pocieszcie mnie ile kosztuje naprawa takich zaworkow na pompie jesli to jest to?najwiekszy problem w mojej okolicy to rzetelny mechanik od :mb: najlepsze ze to nie wystepuje zawsze.a mialem2,2i byl spokoj to sobie ulepszylem na 2,5td ijuz wydatki.pozdrawam.




____________________
C250TD 97 ELEGANCE

niedziolka - 26 Marzec 2011, 18:59

nie wiem ile trza bedzie dac za zawory do pompoy jezeli to one bo jezeli weże paliwa to wymienisz sam bo są tylko na zawleczkach koszt wyliczylem na okolo 32 funty co będzie jakies 150zl / za wszystkie
http://mbspecialist.com/mercedes_webcatalog/
ale sprawdz sam po numerach seryjnych
pozdrawiam

Jary - 26 Marzec 2011, 20:28

Łukasz napisał/a:
Zawory w pompie paliwa do wymiany...


Myślę,że taniej i pewniej sprawdzić po prostu ciśnienie wtrysku :wink:

Łukasz - 26 Marzec 2011, 20:29

Jary napisał/a:
Myślę,że taniej i pewniej sprawdzić po prostu ciśnienie wtrysku :wink:

Wiesz, przerabiałem ten problem u siebie. Objawy były identyczne ;)

Jary - 26 Marzec 2011, 20:32

Mam akurat odwrotne doświadczenia, ale myślę, że manometr podpowie.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group