To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

Ogólnie o C-klasie - archiwum - Problem: 250 Turbo Diesel - przerywa na wolnych obrotach

Łukasz - 26 Marzec 2011, 20:35

Cytat:

Mam akurat odwrotne doświadczenia, ale myślę, że manometr podpowie.

U dobrego pompiarza sprawdzi i jedno i drugie :)

zibi_43 - 26 Marzec 2011, 21:08

MikiPOZ napisał/a:
tomlee74, prawdopodnobnie masz powietrze w przewodach i jak samochód chodzi na wolnych obrotach to powietrze dostawał i przebierał.
Lub cewka do wymiany ( koszt ok 150zł)

Było dużo razy poruszane to na forum ;)

Ale raczej będzie to z tych dwóch rzeczy co Tobie napisałem.
Bardziej prawdopodobne jest właśnie powietrze.


MikiPOZ - nie chce Cię urazić, ale chyba nawdychałeś sie spalin...

MikiPOZ - 27 Marzec 2011, 00:11

zibi_43, kolego mialem ten sam przypadek i u mnie to było powietrze. Więc mi nie mów takich rzeczy.
A co do cewki, poszukaj sobie na forum nie równe obroty i ludzie pisali ze mozliwe ze cewka.

zibi_43 - 27 Marzec 2011, 12:38

MikiPOZ napisał/a:
zibi_43,
A co do cewki, poszukaj sobie na forum nie równe obroty i ludzie pisali ze mozliwe ze cewka.


C250TD 97 ELEGANCE jest w podpisie. Tak więc kolego oświeć mnie o jaką cewke Tobie chodzi?

[ Dodano: 27 Marzec 2011, 12:54 ]
[/quote]
U dobrego pompiarza sprawdzi i jedno i drugie :) [/quote]

- nic dodać nic ująć.

tomlee74 - 28 Marzec 2011, 17:00

Łukasz, i powiedz co u ciebie sie okazalo do naprawy??ja narazie tak jezdze ale ile tak pojezdze to niewiem???poprostu mnie to wkurza.a znacie jakiegos mechaniora z okolic gliwic??




________________________
c250td 97 elegance

[ Dodano: 28 Marzec 2011, 17:09 ]
a ile cie to kosztowało moze tak zapytam bo najpewniej jest to co ty piszesz.

Łukasz - 28 Marzec 2011, 17:36

tomlee74, u mnie do wymiany były zaworki w pompie wtryskowej. Jest ich pięć.
Po rozgrzaniu któryś się zawieszał i pompa nie podawała paliwa na cylinder.
Naprawy (wymiany wszystkich zaworków) dokonywałem pod koniec 2007 roku i kosztowało mnie to 600zł.

tomlee74 - 29 Marzec 2011, 20:22

Łukasz, no to jeszcze znosnie musze to zrobic bo strasznie mnie to wkurza autko ma przebieg 320tyskm juz myslalem ze moze motor pada ale pali na strzal takze mysle ze jest oki i ani mi nie kopci nie dymi itd teraz najwiekszy problem to znalezc odpowiednia i uczciwa oraz znajaca sie na rzeczy osobe! :cry: a o takie dzis ciezko dzieki serdeczneŁukasz, za pomoc miejmy nadzieje ze to jest to!dam znac co i jak.pozdrawiam wszystkich :mb:



_________________________
250td 97 elegance

kris2.5td - 15 Maj 2011, 15:55

tomlee74
uporałeś się z tymi zaworkami w pąpie....??
Czy to bylo przyczyną...?
Kosztowna była naprawa, sam to zrobiłeś....?
Mam identyczny objaw na ciepłym silniku i rączki mnie swędzą aby się za to zabrać,
ale obawiam się że potrzebna będzie wizyta u pompiarza... :|
Daj znać jak poszło z naprawą i proszę o odpowiedz...
Pozdrowienia...

tomlee74 - 16 Maj 2011, 17:27

kris2.5td, nie niezabralem sie jeszcze za to z powodu funduszy i czasu narazie chodzi ale mam innyn wiekszy problem a mianowicie wali mi olej do mkolektora ssacego.pozdro.






__________________
250td 97 elegance

Łukasz - 16 Maj 2011, 20:16

tomlee74 napisał/a:
mam innyn wiekszy problem a mianowicie wali mi olej do mkolektora ssacego.pozdro.

W silniku doładowanym zawsze będzie trochę oleju w dolocie. Pytanie ile jest u Ciebie i czy ubywa Ci na bagnecie?

kris2.5td - 16 Maj 2011, 21:43

tomlee74
tak z ciekawości Ci powiem że zaworki w regulatorach to koszt 184zł za sztuke.....!!!
razy 5 sztuk = tragedia
Dzisiaj byłem u Zasady, a zaworek zwrotny który montowany jest na "oczko" wężyka (kluczyk chyba 13-tka) leży między pompą a blokiem silnika koszt jest też powalający, prawie 200zł....!!
Pytanie ....
Znacie jakieś zamienniki lub od czego (inna marka) mogą pasować takie rzeczy-
ZAWOREK ZWROTNY....
ZAWORKI W REGULATORACH....

tomlee74 - 17 Maj 2011, 16:24

kris2.5td, fajne informacje jak dla mnie czyli beka bez dna hehe nic tylko skok z mostu :wink: no coz jak bedzie trzeba to bedziemy robic narazie nie jest to az tak dokuczliwe.Łukasz, no rozumiem troche ale nie tyle by wyciekal z pod kolektora ssacego.ja juz sam nie wiem bo autko chodzi jak burza.pozdrawiam i czekam na dalsze opinie.





___________________-
250td 97 elegance

Łukasz - 17 Maj 2011, 17:46

tomlee74 napisał/a:
Łukasz, no rozumiem troche ale nie tyle by wyciekal z pod kolektora ssacego

Wymień oringi w dolocie i będzie ok ;) W ASO około 6zł sztuka.

tomlee74 - 18 Maj 2011, 14:49

Łukasz, Jakie oringi gdzie one sa??poradze sobie z tym sam?napewno to pomoze?za 6pln warto sprobowac tylko w ktorym miejscu one sa?prosze jak wiesz gdzie to napisz albo jakas fotka,bede wdzieczny.i to jest wlasnie to niema pozadnych mechanikow ktorzy maja prawdziwe pojecie o marce :mb: tylko zedrzec na maksa i juz bo co tam gosc jezdzi mietem to go stac!!pozdro.



_______________________
250td 97 elegance

G. - 18 Maj 2011, 15:11

Nr 5 to "dolot", nr 8 to wspomniana uszczelka. Jest ich 10 sztuk, numer A6041410160.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group