Silnik i osprzęt oraz układ napędowy - Zmiana silnika z 1,8 na 2,2
TraczU - 1 Czerwiec 2011, 22:44
a co z 2.2 z w124 ? blok ten sam. ma zmienne fazy ?
gucionexia, miało to na celu zmniejszenie spalania a nie uzyskania mocy.
gucionexia - 2 Czerwiec 2011, 01:42
TraczU napisał/a: | miało to na celu zmniejszenie spalania a nie uzyskania mocy. |
To to ja wiem.
madzara31 - 2 Czerwiec 2011, 13:58
Kupcie dół silnika 2,2 i głowicę bez faz.Sterowanie silnika zostaje.Wtryski ...ciekawe czy większe. Zmontuje to warsztat od szlifowania głowic .Będzie jeździło
Camel- - 2 Czerwiec 2011, 14:45
madzara31, a skąd wiesz, że głowica ta sama? Kształt komory nie jest inny?
Javoreczek - 2 Czerwiec 2011, 14:49
Głowica nie jest taka sama, ale da się jedno z drugim złożyć. Nawet jeśli kształt komory jest inny, to
madzara31 napisał/a: | Będzie jeździło |
Jednak IMHO to już straszna rzeźba. Prościej chyba do kompletu z tym 2.2 sterownik HFM kupić.
A PMS'a sprzeda, to mu sie zwróci
TraczU napisał/a: | a co z 2.2 z w124 ? blok ten sam. ma zmienne fazy ? |
ma
gucionexia - 2 Czerwiec 2011, 16:51
Najlepiej by było głowice z 1.8 dół z 1.8 i pojechali.Lecz z tegoo co kiedys czytałem na forum tu, to to nie podejdzie.
Krzychs2 - 2 Czerwiec 2011, 21:26
A ja z innej beczki: da się może i czy nie lepiej zamontować kompresorka do istniejącego 1,8??
andref - 2 Czerwiec 2011, 21:35
Krzychs2, widze nachodzi Cie na moc Ale drozej wyjdzie kupno kompressora niz silnika 2.2
Krzychs2 - 3 Czerwiec 2011, 21:42
andrefff, albo kupie silniczek od Ciebie co? Teraz kiedy Celinka jest wozem specjalnego użytkowania oszczędność w Pb nie jest już tak ważna
andref - 5 Czerwiec 2011, 15:07
Krzychs2, to moge Ci sprzedac 3.2 V6 jak chcesz
Krzychs2 - 5 Czerwiec 2011, 22:12
andrefff napisał/a: |
Krzychs2, to moge Ci sprzedac 3.2 V6 jak chcesz |
Wolałbym 2.0 Kompresor lub 2.3 Kompresor bo mniej przeróbek
gucionexia - 5 Czerwiec 2011, 22:19
I tak by z 5 tys ze wszystkim wyszło jak nie lepiej.
maciun75 - 24 Styczeń 2017, 21:55
Witam, chciałbym odświeżyć temat, mianowicie przełożyłem sam słupek z c220 do mojego c180. Wszystko podpasowało, jedynie założyłem swój czujnik wału i kolektory, sprzęgło od c220 ale silnik nawet nie kichnął ani nic. Robiłem to 3 dni i strasznie mnie to zirytowało, że nie odpalił. Czy ma znaczenie, że mój to przedlift (kluczyk scyzoryk) a tamten polift ( rybka)? (z tego co wyczytałem to może być przyczyna) od czego zacząć diagnozę?
wiskontii - 24 Styczeń 2017, 22:11
maciun75, coś tym silnikiem musi sterować ---chyba nie myślisz ze Twoje flaki z C180 sobie poradzą
maciun75 - 26 Styczeń 2017, 13:59
Czyli komputer muszę załatwić konkretnie od tamtego czy mogę od innego pod warunkiem, że jest od 2,2 benzyna?
|
|
|