To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

LPG - Reduktor LPG sekwencja

Globek01 - 18 Marzec 2012, 22:11
Temat postu: Reduktor LPG sekwencja
Witam,
chciałem użyć parownika, który jest rzekomo opisany jako do 200 KM, ja chcialem go jednak zastosować przy troszkę większej mocy, tj. 220 km.
Orientuje się ktoś może w temacie czy można go w jakiś sposób przerobić, może jakieś rozwiercenie dysz, albo podobny zabieg. Czy jestem zmuszony kupywać nowy parownik ?

Druga sprawa, czy czekają mnie jeszcze jakieś przeróbki przy przezucaniu instalki z 200 km do 220 km ? Oby dwa silniki to m104

mcteusz - 19 Marzec 2012, 08:25

Nie jestem specem, ale:
1. Zależy jaki dokładnie parownik. Kiedyś czytałem, że na niektóre modele są jakieś patenty.
2. Zakładając, że maksymalna moc będzie wykorzystywana sporadycznie, to mógłbyś chyba jeździć i na takim. W razie zbyt małego ciśnienia gazu, instalacja powinna podać na jeden cylinder benzynę zamiast LPG (oczywiście przy odpowiedniej konfiguracji). U mnie jest tak ustawiony STAG, że przy małej ilości LPG w butli, jak mocniej depnę- jest za małe ciśnienie gazu i na któreś tam cylindry podaje benzynę a na resztę LPG.

Globek01 - 20 Marzec 2012, 19:48

Pierwsze slysze o podawaniu paliwa na jakiekolwiek cylindry w razie braku gazu, tak jak kolega pisze, przynajmniej przy tej generacji gazu, a mowa o IV. Ale nie o tym.
Dzisiaj wykręciłem maksymalne ciśnienie na parowniku i jest to 1,16-1,20 bar. Orientuje się jakie to ciśnienie powinno być teraz ?
W sumie podczas jazdy nie ma większych spadków cisnienia, raczej chodzi o wolne obroty - raz się ustalą a raz wariują pomiędzy 1000 a 500.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group