|
Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C
|
Ogłoszenie |
Proszę o cierpliwość . Forum musialo zostac przeniesione na inny serwer. Powoli usuwam błędy, |
Reduktor LPG sekwencja |
Autor |
Wiadomość |
Globek01
Pomógł: 4 razy Dołączył: 28 Sty 2009 Posty: 166 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 18 Marzec 2012, 22:11 Reduktor LPG sekwencja
|
|
|
Witam,
chciałem użyć parownika, który jest rzekomo opisany jako do 200 KM, ja chcialem go jednak zastosować przy troszkę większej mocy, tj. 220 km.
Orientuje się ktoś może w temacie czy można go w jakiś sposób przerobić, może jakieś rozwiercenie dysz, albo podobny zabieg. Czy jestem zmuszony kupywać nowy parownik ?
Druga sprawa, czy czekają mnie jeszcze jakieś przeróbki przy przezucaniu instalki z 200 km do 220 km ? Oby dwa silniki to m104 |
_________________
C320 '95 Elegance
Zdjęcia Cetki |
|
|
|
|
mcteusz
C240 ESPRIT '99 LPG
Pomógł: 5 razy Dołączył: 16 Maj 2011 Posty: 372 Skąd: Wysokie Mazowieckie
|
Wysłany: 19 Marzec 2012, 08:25
|
|
|
Nie jestem specem, ale:
1. Zależy jaki dokładnie parownik. Kiedyś czytałem, że na niektóre modele są jakieś patenty.
2. Zakładając, że maksymalna moc będzie wykorzystywana sporadycznie, to mógłbyś chyba jeździć i na takim. W razie zbyt małego ciśnienia gazu, instalacja powinna podać na jeden cylinder benzynę zamiast LPG (oczywiście przy odpowiedniej konfiguracji). U mnie jest tak ustawiony STAG, że przy małej ilości LPG w butli, jak mocniej depnę- jest za małe ciśnienie gazu i na któreś tam cylindry podaje benzynę a na resztę LPG. |
_________________ C240 ESPRIT '99 WDB2020861F878860 197 Obsidianschwarz
STAG 300-6 plus, KME Silver, OMVL Reg Fast
http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=15312 |
|
|
|
|
Globek01
Pomógł: 4 razy Dołączył: 28 Sty 2009 Posty: 166 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 20 Marzec 2012, 19:48
|
|
|
Pierwsze slysze o podawaniu paliwa na jakiekolwiek cylindry w razie braku gazu, tak jak kolega pisze, przynajmniej przy tej generacji gazu, a mowa o IV. Ale nie o tym.
Dzisiaj wykręciłem maksymalne ciśnienie na parowniku i jest to 1,16-1,20 bar. Orientuje się jakie to ciśnienie powinno być teraz ?
W sumie podczas jazdy nie ma większych spadków cisnienia, raczej chodzi o wolne obroty - raz się ustalą a raz wariują pomiędzy 1000 a 500. |
_________________
C320 '95 Elegance
Zdjęcia Cetki |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
phpBB by
przemo
Strona wygenerowana w 0,115 sekundy. Zapytań do SQL: 10
| |
|