Mercedes W202 Strona Główna Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Proszę o cierpliwość . Forum musialo zostac przeniesione na inny serwer. Powoli usuwam błędy,

Poprzedni temat «» Następny temat
Reduktor LPG sekwencja
Autor Wiadomość
Globek01 


Pomógł: 4 razy
Dołączył: 28 Sty 2009
Posty: 166
Skąd: Wrocław
Wysłany: 18 Marzec 2012, 22:11   Reduktor LPG sekwencja

Witam,
chciałem użyć parownika, który jest rzekomo opisany jako do 200 KM, ja chcialem go jednak zastosować przy troszkę większej mocy, tj. 220 km.
Orientuje się ktoś może w temacie czy można go w jakiś sposób przerobić, może jakieś rozwiercenie dysz, albo podobny zabieg. Czy jestem zmuszony kupywać nowy parownik ?

Druga sprawa, czy czekają mnie jeszcze jakieś przeróbki przy przezucaniu instalki z 200 km do 220 km ? Oby dwa silniki to m104
_________________

C320 '95 Elegance
Zdjęcia Cetki
 
 
 
mcteusz 
C240 ESPRIT '99 LPG


Pomógł: 5 razy
Dołączył: 16 Maj 2011
Posty: 372
Skąd: Wysokie Mazowieckie
Wysłany: 19 Marzec 2012, 08:25   

Nie jestem specem, ale:
1. Zależy jaki dokładnie parownik. Kiedyś czytałem, że na niektóre modele są jakieś patenty.
2. Zakładając, że maksymalna moc będzie wykorzystywana sporadycznie, to mógłbyś chyba jeździć i na takim. W razie zbyt małego ciśnienia gazu, instalacja powinna podać na jeden cylinder benzynę zamiast LPG (oczywiście przy odpowiedniej konfiguracji). U mnie jest tak ustawiony STAG, że przy małej ilości LPG w butli, jak mocniej depnę- jest za małe ciśnienie gazu i na któreś tam cylindry podaje benzynę a na resztę LPG.
_________________
C240 ESPRIT '99 WDB2020861F878860 197 Obsidianschwarz
STAG 300-6 plus, KME Silver, OMVL Reg Fast
http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=15312
 
 
Globek01 


Pomógł: 4 razy
Dołączył: 28 Sty 2009
Posty: 166
Skąd: Wrocław
Wysłany: 20 Marzec 2012, 19:48   

Pierwsze slysze o podawaniu paliwa na jakiekolwiek cylindry w razie braku gazu, tak jak kolega pisze, przynajmniej przy tej generacji gazu, a mowa o IV. Ale nie o tym.
Dzisiaj wykręciłem maksymalne ciśnienie na parowniku i jest to 1,16-1,20 bar. Orientuje się jakie to ciśnienie powinno być teraz ?
W sumie podczas jazdy nie ma większych spadków cisnienia, raczej chodzi o wolne obroty - raz się ustalą a raz wariują pomiędzy 1000 a 500.
_________________

C320 '95 Elegance
Zdjęcia Cetki
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,115 sekundy. Zapytań do SQL: 10