To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

Silnik i osprzęt oraz układ napędowy - sprzeglo magnetyczne kompresora

KaszpiK - 7 Maj 2012, 22:22

TraczU napisał/a:
KaszpiK, musisz wywalić przepustnice przy filtrze, czyli zmienić rurę dolotową i dodac oczywiście BOV

[ Dodano: 7 Maj 2012, 11:17 ]
a propo BOV http://www.youtube.com/watch?v=HRoU7dvdujY :)



Tak wiem traczu :D Ja już to dobrze zaplanowałem, teraz czekam na graty i będzie tjunink. Czekam też na nowe koło od Ciebie : D

[ Dodano: 7 Maj 2012, 22:26 ]
mikey bee napisał/a:
kosa, nie sprawdzalem, ale dzieki za info. to dobry plan przejrzec ta opcje.
KaszpiK, wciaz jezdze na org kole tyle ze skreconym jak we wczesniejszych fotach.
znalazlem uzywany caly kompresor ze sprzeglem ale nie wiadomo jaki przebieg i czy to sprzeglo tez nie padnie po kilku miesiacach. ogolnie jest lipa bo musze jechac do pl za 2 miesiace a w takim stanie to nie wiem czy auto pociagnie cala traske....



Orginalne koło ze sprzegłem magnetycznym skręconym śrubami to co innego niż puste koło bez wtyczki do podłączenia od sterownika silnika, chodziło mi własnie o to by komputer myślał że załącza kompressor - jak widać traczu napisał już jak to zrobić więc teraz bez problemu można montować same koło + żarówa na kable :D

mikey bee - 7 Maj 2012, 22:37

jutro bedzie walka z kabelkami i zarowkamim :)
traczu ten twoj tokarz bedzie miec rece pelne roboty jak sie reszta dowie ze dorabiasz kola:)

TraczU - 7 Maj 2012, 23:10

narazie bedzie musial zrobić 4 sztuki :) ale gośc solidny :) ucieszy się :D
lukaszkonrad - 7 Maj 2012, 23:50

widzę że temat idzie ogniem :) cieszy mnie to:)

Traczu, kiedy bedziesz w wawie? może na jakiego spota się ustawimy? obgadał bym pare tuningów z Tobą

KaszpiK - 8 Maj 2012, 22:52

TraczU napisał/a:
narazie bedzie musial zrobić 4 sztuki :) ale gośc solidny :) ucieszy się :D


No ba :D Nie mogę się doczekać nowego koła tylko czy da się zmienić koło bez wyciągania kompressora i skąd dorwać nowy mniejszy pasek?

Dzisiaj podłączyłem boost meter przy pełnym doładowaniu wyskakuje mi 0,25bar :( Coś mało

TraczU - 9 Maj 2012, 09:08

KaszpiK, Pasek to nie problem, ContiTech ma praktycznie wszystkie wymiary :)

0.25 na seryjnym ? standard.

KaszpiK - 9 Maj 2012, 21:31

TraczU napisał/a:
KaszpiK, Pasek to nie problem, ContiTech ma praktycznie wszystkie wymiary :)

0.25 na seryjnym ? standard.


Tak na seryjnym, Trochę mało heh. Umyłem silnik i nie pali mi któryś gar :( Mój błąd..., jutro na kompa pojade znowu :(

mikey bee - 9 Maj 2012, 22:19

TraczU, przygotowalem sobie zaroweczke 12v i podlutowalem dwa przewody zeby bylo latwiej podlaczyc do kabla. czy jest jakas magia z tym podlaczeniem, czy po prostu wpiac moja zarowke z drucikami pod przewody sprzegla jak leci? domniemam ze jesli zaczne krecic silnik zarowka powinna zaczac swiecic, gdy sygnal pojdzie na sprzeglo by zalaczalo...? do tego pewnie nie ruszac przewodu od przepustnicy z filtra :) wole sprawdzic zanim zaczne ciac przewody :P
TraczU - 9 Maj 2012, 23:10

mikey bee, przewód od przepustnicy ma byc podłączony, zarówka podłacząna pod kabel od kompressora, tylko najlepiej jeśli utniesz kabel od starej cewki tak, zeby zarówkę podłączyc przez złączke a nie na "zywca" w kabel, bo nie sztuka zrobić druciarstwo które potem jest nieodwracalne :)
mikey bee - 9 Maj 2012, 23:13

TraczU, tak tez planuje zrobic, przez wtyczke jakos sie wpiac, zeby byla opcja odwrocenia procesu :) masz jakis poglad jak sam to ogarnales??
KaszpiK - 9 Maj 2012, 23:20

mikey bee napisał/a:
TraczU, tak tez planuje zrobic, przez wtyczke jakos sie wpiac, zeby byla opcja odwrocenia procesu :) masz jakis poglad jak sam to ogarnales??


No co jak co ale podłączenie żarówki do kabla to ogarniesz sam.

mikey bee - 9 Maj 2012, 23:27

hehe pewnie sobie poradze :P tyle ze musze to jakos ukryc bo mam tu przeglad, a takie "mody" moga mi nie przejsc :) pochowam wszystko pod pokrywke czy cos znajac zycie.
TraczU - 9 Maj 2012, 23:30

mikey bee, to węź dłuzszy kabel i wrzuć nawet do filtra powietrza :) tylko na czas przeglądu oczywiście.:)
KaszpiK - 10 Maj 2012, 21:58

TraczU napisał/a:
narazie bedzie musial zrobić 4 sztuki :) ale gośc solidny :) ucieszy się :D


Można wymienić koło bez wyciągania kompressorka ? I czy wiesz jaka jest granica wytrzymałości kompressora (jak małe koło można wsadzić :D ) Nie chce Cię poganiać ale kiedy można liczyć na koło :D thx.

TraczU - 10 Maj 2012, 22:14

KaszpiK, Koło bedzie, jak bede zmieniał uszczelkę pod głowica :) teoretycznie na dniach :)
Narazie nie moge zostać bez auta, mógłbym na weekend ale w niedziele wyjazd na zawody i tez lipa :)
Granicy wytrzymałości jako takiej niema, bo to tylko wirniki na łozyskach :) nie za bardzo ma sie co rozsypać jak niema sprzegła :) Są za to obroty efektywne powyżej których kompressor nie nadąza zasysać powietrza i zbyt wysokie obroty rotorów powodują spadek ciśnienia w dolocie. Ocywiście spadek względem maksymalnej wydajności.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group