Nadwozie i wnętrze - Wersja na Włochy. Version for Italy
badmojo - 2 Maj 2012, 23:25 Temat postu: Wersja na Włochy. Version for Italy Mam pytanie.
Czym, detalicznie różniły się w202 sprzedawane we Włoszech od wersji "klasycznych"?
Czyli czego nie montowano, co montowano w innej wersji i/lub co montowano ekstra?
W moim przypadku jest to C202 CDI.
andref - 3 Maj 2012, 12:46
Na pewno masz inny termostat, który włącza pełny obieg przy mniejszej temperaturze niż w przypadku wersji północnych.
Camel- - 4 Maj 2012, 10:03
W moim Classicu, wersja na Włochy, miała jeden elektryczny wentylator zamiast wisko + dwa z przodu od klimy. Auto przedlift, C180, klima.
Poza tym jest inny zderzak przedni + podkładka pod tablicę - taki sam jak w belgijskich i szwajcarskich W202 - czyli pod małą tablice przednią.
andref - 4 Maj 2012, 13:45
Na innym forum natknąłem się też na informacje, ze wersje na Włochy miały większa wartość przełożenia mostu ze względu na ukształtowanie terenu Italii. Przy silnikach benzynowych z kompressorem przełożenie nawet 3,67.
I to by się zgadzało bo brat ma CLK z Włoch właśnie o takim przełożeniu.
Camel- - 4 Maj 2012, 16:53
andref, to u mnie nie było różnicy, przełożenie w normie
carlos - 5 Maj 2012, 12:03
badmojo, też mam wersję na Włochy więc po krótce jedna rzecz która rzuca się w oczy to mała podkładka pod tablicę i chyba tyle, miałem jeszcze do opłacania autostrad taki mały aparacik przy lusterku.
Ta sama chłodnica, ten sam termostat i jedno przełożenie wg EPC jest we wszystkich CDIkach.
tom1245 - 5 Maj 2012, 22:06
panowie znajdzie sobie przepisy z 1999r. jakie obowiązywały we Włoszech ten kod oznacza dodatkowe wyposażenie np. kamizelkę odblaskowa, łańcuchy na koła, metalowy kanister paliwa wchodzący w koło zapasowe itp.
badmojo - 6 Maj 2012, 14:03
Czyli co? Żadnych różnic mechaniczno-elektronicznych? Tylko same "pierdoły"?
Adaśko - 6 Maj 2012, 17:58
badmojo napisał/a: | Czyli co? Żadnych różnic mechaniczno-elektronicznych? Tylko same "pierdoły"? | a czego tu się doszukiwać? Jak się orientuję na Włochy, Portugalię, Grecję silnik z kompresorem 2,0 ma 192 KM, a na pozostałe kraje ma 163 KM. Pakiet na Włochy obejmuje to czego przepisy danego kraju wymaga, tak jak pisał tom1245, Większa różnica może być w autach na Skandynawię, czy Syberię . Na Polskę w takim razie powinni produkować auta ze wzmocnionym zawieszeniem
[ Komentarz dodany przez: Camel-: 6 Maj 2012, 21:09 ]
Już żeby nie powielać błedu to te silniki na Grecje, Włochy, Portugalie różniły się pojemnością a nie mocą. Motor 163KM to troche inny motor, spełniający Euro 4 i nie jest zależy od kraju w którym wychodził.
http://pl.wikipedia.org/wiki/Mercedes-Benz_M111
badmojo - 6 Maj 2012, 18:21
Adaśko napisał/a: | Na Polskę w takim razie powinni produkować auta ze wzmocnionym zawieszeniem |
Adaśko Tego to Ci gratuluję
polofix - 6 Maj 2012, 19:16
badmojo napisał/a: | Adaśko napisał/a: | Na Polskę w takim razie powinni produkować auta ze wzmocnionym zawieszeniem |
Adaśko Tego to Ci gratuluję |
no i lepiej zabezpieczoną blachą przed korozją!
topol - 7 Maj 2012, 19:40
Adaśko napisał/a: | Jak się orientuję na Włochy, Portugalię, Grecję silnik z kompresorem 2,0 ma 192 KM |
bo w tych krajach znacznie wzrastały obciążenia fiskalne po przekroczeniu pojemności 2000ccm. W efekcie były takie kurioza jak MB 200GE czy Land Rover Discovery o pojemności dwóch litrów....
Tomek 007 - 7 Maj 2012, 23:17
carlos napisał/a: | miałem jeszcze do opłacania autostrad taki mały aparacik przy lusterku. |
Ja też mam Włoska wersje i mam to samo, boję się to ruszać bo idą z tego jakieś kable. Czy to jest coś w rodzaju naszego VIATOLLu?
carlos - 10 Maj 2012, 19:07
Tomek 007, chyba tak. U mnie wyleciało przy okazji wymiany szyby bo do niej przyklejone, kabelki zaizolowane.
topol - 11 Maj 2012, 06:06
Tomek 007, Dokładnie tak.
|
|
|