To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

Silnik i osprzęt oraz układ napędowy - Zapowietrzenie układu paliwowego

Janao - 8 Luty 2013, 21:18

Cytat:
a tenb maly zachowaj na pamiatke

Ten mały jednak zalozylbym na drugie miejsce wskazane wcięciem w sróbie. Tzn. patrząc od dołu śróby: masz gwint - nastepnie miejsce na oring mały - dalej jest otwór (chyba odpowietrzenie) - dalej mamy miejsce na większy oring i idąc dalej w góre jest oczywiscie główka śróby, w zaleznosci od modelu z regulacją zamykania/otwierania odpowietrzenia lub po prostu sama główka.

ANGELA_MERC - 8 Luty 2013, 21:50

Janao napisał/a:
Cytat:
a tenb maly zachowaj na pamiatke

Ten mały jednak zalozylbym na drugie miejsce wskazane wcięciem w sróbie. Tzn. patrząc od dołu śróby: masz gwint - nastepnie miejsce na oring mały - dalej jest otwór (chyba odpowietrzenie) - dalej mamy miejsce na większy oring i idąc dalej w góre jest oczywiscie główka śróby, w zaleznosci od modelu z regulacją zamykania/otwierania odpowietrzenia lub po prostu sama główka.


heheh probowalam tak jak Ty ale niestety nie wchodzi tzn wejdzie oring maly na upartego ale potem znajduje sie na wysokosci otworu przeplywu paliwa takze nie polecam chyba ze juz to testowales oring bedzie pracowal w paliwie ja tak sprobowalam, ale potem wyciagnelam jakos mi to nie pasowalo wizualnie :D a u Ciebie jak pasuje??

Janao - 8 Luty 2013, 22:13



1-mały oring
2-duży oring
3-palec :mrgreen:

w moim rozni się jedynie tym ze mam regulacje tego odpowietrzenia, a ten jest z auta, ktore rozebrałem na czesci z silnikiem 2,2D
oring, ktory jest w zestawie z filtrem, ciezko wchodzi ale da sie to zrobic :P
nie wiem, czy rzeczywiscie to bylo to na 100%, ale po tym zabiegu, paliwo mi sie nie wracało.

ANGELA_MERC - 8 Luty 2013, 22:30

Janao napisał/a:
[url=http://imageshack.us....th.jpg]Obrazek[/URL]

1-mały oring
2-duży oring
3-palec :mrgreen:

w moim rozni się jedynie tym ze mam regulacje tego odpowietrzenia, a ten jest z auta, ktore rozebrałem na czesci z silnikiem 2,2D
oring, ktory jest w zestawie z filtrem, ciezko wchodzi ale da sie to zrobic :P
nie wiem, czy rzeczywiscie to bylo to na 100%, ale po tym zabiegu, paliwo mi sie nie wracało.


Uuuu no to powiedziales bardzo wazna rzecz bo ja mam problem z wracanie paliwa moze wcisne jednak ten maly oring heh :D

Janao - 8 Luty 2013, 22:33

Cytat:
uuu no to powiedziales bardzo wazna rzecz bo ja mam problem z wracanie paliwa moze wcisne jednak ten maly oring heh

ale ja nic nie obiecuje :P
Daj znac, czy to cokolwiek pomoglo :wink:

ANGELA_MERC - 8 Luty 2013, 22:43

Janao napisał/a:
Cytat:
uuu no to powiedziales bardzo wazna rzecz bo ja mam problem z wracanie paliwa moze wcisne jednak ten maly oring heh

ale ja nic nie obiecuje :P
Daj znac, czy to cokolwiek pomoglo :wink:


ok na razie mecze sie z czujnikiem walu korbowego mialam go upackanego olejem :shock:

tomi382 - 9 Luty 2013, 15:42

Janao napisał/a:

oring, ktory jest w zestawie z filtrem, ciezko wchodzi ale da sie to zrobic

Dzięki za cenne info
Szkoda że pomagasy nie działają w istniejących tematach :evil:

tomekcuba84 - 10 Luty 2013, 17:37

A najpierw paliwo ze zbiornika trafia do WYMIENIKA CIEPŁA tj ze zbiornika paliwo trafia gumowym do niego a z niego profilowanym z oringami go filtra paliwa( przezroczysty przewod) do tego koszyko9wego filtra. Mam pytanie na tym przewodzie mam juz powietrze w paliwie mozliwe, ze tu juz dostaje powietrza i dlatego sie mi zapowietrza???? ten przewod mialem wymienionyu ale widac na nim powietrze. mam 2,5 diesla 113 km 95 rok. PRZEPRASZAM za taka rozbierznosc w slowach ale teraz zauwazylem i na goraco pisze
asasyn18 - 10 Luty 2013, 21:17

A gdyby tak powymieniać wszystkie oringi na przewodach paliwowych...
ANGELA_MERC - 11 Luty 2013, 00:09

Janao napisał/a:
Cytat:
uuu no to powiedziales bardzo wazna rzecz bo ja mam problem z wracanie paliwa moze wcisne jednak ten maly oring heh

ale ja nic nie obiecuje :P
Daj znac, czy to cokolwiek pomoglo :wink:



buu nie pomoglo oring uciekl i przytkal wlot na srubie ;-)

tomekcuba84 - 12 Luty 2013, 17:43

Oki opisze to co wiem. Pęcherzyki powietrza widzę już od termostatu paliwa A 604 070 01 79 taki to numer w katalogu. od niego idzie przewód do tego koszykowego fitra wstępnego i na tym przewodzie widze pecherza a nie ukrywam,że na innych też. Jakiś czas temu dokładnie rok temu wymieniłem i ten przewód o którym wspomniałem na orginał z oringami i jeszcze dwa inne inne podajze z pięciu. Ale na tym pierwszym pojawiają się pęcherze i cięzko pali dluo muszę trzymac go na rozruszniku pózniej sie troche dławi ale zaskakuje. Czy możliwe,że pękł ten termostat paliwa np obudowa i ona łapie na wstępie lewe powietrze albo np gumowy przewód wchodzący do niego???Proszę o pomoc specialistgów badz sugestie i pytania może mi jakoś pomożecie
Jary - 12 Luty 2013, 18:54

tomekcuba84 napisał/a:
...Czy możliwe,że pękł ten termostat paliwa np obudowa i ona łapie na wstępie lewe powietrze albo np gumowy przewód wchodzący do niego???Proszę o pomoc specialistgów badz sugestie i pytania może mi jakoś pomożecie


Możliwe, aby to sprawdzić pomiń podgrzewacz (bypas) :idea:

siarak - 12 Luty 2013, 19:12

tomekcuba84 napisał/a:
Ale na tym pierwszym pojawiają się pęcherze i cięzko pali dluo muszę trzymac go na rozruszniku

Czyli zauważ, że przyczyną zapowietrzania jest cofanie się paliwa do zbiornika, czyli skoro powietrze pojawia się tuż przy filtrze wstępnym, to podgrzewacz raczej odpada. Obstawiam uszczelnienie filtra wstępnego (jest oring na tym filtrze), ewentualnie połączenie węża u spodu filtra wstępnego.
Generalnie zaleca się wymianę wszystkich oringów na wszystkich wężach, bo koszt jednej szt w ASO to całe 4PLN. Jeżeli występuje zawór stop-immobilizer dochodzi jeszcze oring między nim a pompą, a czasami sam zawór trzeba rozebrać bo jest on uszczelniony dwoma dużymi oringami po bokach.

Sam prze to przechodziłem: http://www.w202.pl/viewtopic.php?p=287088#287088

tomekcuba84 - 20 Luty 2013, 03:33

Zauważyłem,że gdy WYŁĄCZE silnik na przewodzie od termostatu paliwa do filtra wstępnego (pierwszy przewód) nie ma ani kropli paliwa......gdy postoji np 8 godzin na 0 stopni Celciusza do 30 sekund trzymam go na rozruszniku az zalapie a ma cięzko....ten filtr wstepnego oszyszczania fakt wymieniałem 2 lata temu i 3 przewody miedzy innymi ten o ktorym wspomnialem od termostatu do filtra wstepnego na orginały z serwisu merca wraz z oringami.....wiem wymienie wszystkie oringi....czy zamienniki oringów o których siarak pisałeś zadają radę??? czy serwis...bo w serwisie az tak tanie nie sa
Jakies sugestie?? wiecej dawac co dwie glowy to nie jedna aaaa głupie pytanie jak zdjąć przewody te elastyczne sa jakies białe zatyczki....ale nie chce ich popitolić aby gorzej nie bylo

jjankiello - 22 Luty 2013, 22:01

Słabo czytałeś temat. Na pewno przewinęła się informacja, że zawleczki trzeba WCISNĄĆ, co spowoduje rozchylenie dwóch zatrzasków znajdujących się naprzeciw siebie. Po tym można śmiało ciągnąć za króciec, celem wyjęcia. Po założeniu króćca z nowym oringiem, zawleczki cofasz w poprzednie położenie...
Oringi polecam jednak z ASO... zamienniki wytrzymują o wiele krócej...



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group