Nadwozie i wnętrze - Szyby parują na potegę
serek - 4 Grudzień 2014, 05:56 Temat postu: Szyby parują na potegę Siemka, od dłuższego czasu gdy temp. spadły poniżej 5 stopni borykam się z ciągłym parowaniem szyb tylnych pasażerów i bocznych bagażnika(kombi) reszta szyb nie paruje o dziwo.Myłem je kilka razu, zastosowałem preparat "anty para" lecz po nim było jeszcze gorzej,sól w pojemniczku pod siedzeniem tez nie pomaga.Dywaniki gumowe,wykładzina sucha,filtr pyłkowy nowy i co dalej
Abdul - 4 Grudzień 2014, 08:21
serek, a co pod wykładziną? to że z góry sucha, nie znaczy że cała taka jest
piotr1 - 4 Grudzień 2014, 08:43
Sprawdź kratki wentylacyjne w bagażniku.
FaZi_Fr - 4 Grudzień 2014, 13:27
też sie mordowałem z tym kolego dłuuuugo... w końcu nie wytrzymalem i kupilem nowa nagrzewnice. Podejrzewałem ze to od niej bo strasznie smierdzialo (nie wiem jak okreslic ten zapach) jak wlaczylo sie ogrzewanie. Po wyjęciu nie była ona mokra ale w jednym miejscu była "przypocona". Przy demontażu zwrocilem uwagę, że klapka która odpowiada za obieg wewn. i zewn. jest zamknięta CAŁY CZAS. Nie podejrzewałem ze ona nie dziala, ponieważ po wlaczeniu guzika na konsoli od obiegu wewn/zewn bylo slychać takie "skrzypienie" wiec myslalem ze klapka działa a tu taki zonk. PO naprawieniu usterki i wymianie nagrzewnicy jak nowy! Nie dosc ze nie śmierdzi to jeszcze nie paruje ! a przed naprawą po trasie 30km w 3 osoby tylne szyby ociekały z wody a przednie po połowy zaparowane...
perzu126 - 4 Grudzień 2014, 16:30
FaZi_Fr, u Ciebie problemem byla tylko klapka od obiegu, niepotrzebnie pewnie nagrzewnice ruszałeś.
[ Dodano: 4 Grudzień 2014, 16:31 ]
serek, sprawdz klapke obiegu wewnetrznego oraz dywan podłogi OD SPODU.
serek - 4 Grudzień 2014, 21:49
do tej klapki dostane się przez podszybie ?
wiskontii - 4 Grudzień 2014, 22:47
serek, Tak wygląda zawór do otwierania klapy przedliftowy aby go wymienic trzeba wyrzucić cała konsoke
W polifcie jest inaczj
perzu126 - 5 Grudzień 2014, 09:48
serek, czy jeśli włączasz przycisk obiegu zamknietego to słychać uderzenie klapki pod deską? Szczególnie po dłuższym postoju jest mocne uderzenie. No i jak chodzi wentylator na szybkim biegu, to po włączeniu obiegu wewnętrznego zmienia sie nieco hałas przepływającego powietrza.
Nie pamiętam, ale żeby ja zobaczyć to trzeba podszybie rozebrać chyba
wiskontii - 5 Grudzień 2014, 10:32
Choc zdemontujesz podszybie z przodu to nic niezdziałacz nawet jak bys miał łapki niemowlaka namacasz chłodniczkie i tyle brak dostępu od strony podszybia
FaZi_Fr - 5 Grudzień 2014, 13:23
po wymontowaniu schowka może się dostanie do tego zaworu? najpierw sprawdz tak jak piszą koledzy, czy przy dmuchaniu i zamykaniu tego obiegu zmienia się dzwiek wentylatora. Po zamknięciu klapki będzie on taki przydławiony i będzie miał większe obroty. Cos w stylu jakbyś zatkał rurę od odkurzacza
perzu126, racja z tą nagrzewnicą ale stara nagrzewnica wygladała jak nieszczescie. Syf jak nieszczescie, jak wlaczylo sie full grzanie to w srodku chcialo nos urwać. Teraz jest IDEALNIE
serek - 5 Grudzień 2014, 16:28
Zdemontowałem podszybie, wentylator i schowek, klapka była ciągle zamknięta, na chwile obecną nie mam czasu na demontaż deski wiec wziąłem trytytke i przeciągnąłem przez taki mały otwór w klapce zapinając do rozpórki .Teraz jest ciągle otwarta, po siłowni jak wracałem do domu to szyby wcześniej parowały w ciągu 5min a teraz spokój .Czy jest na forum manual jak ściągnąć deche?
wiskontii - 5 Grudzień 2014, 16:46
serek, Prosze bardzo wystarczy poszukać Kolego
http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=4025
|
|
|