Mercedes W202 Strona Główna Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Proszę o cierpliwość . Forum musialo zostac przeniesione na inny serwer. Powoli usuwam błędy,

Poprzedni temat «» Następny temat
Zamknięty przez: MikiPOZ
1 Październik 2008, 22:19
[w202] Demontaż Deski rozdzielczej krok po kroku / manual
Autor Wiadomość
Axwell 
C 220 od Brabusa


Pomógł: 78 razy
Dołączył: 07 Sie 2007
Posty: 3494
Skąd: 42-200
  Wysłany: 16 Styczeń 2008, 01:00   [w202] Demontaż Deski rozdzielczej krok po kroku / manual

Witam

proszę o podpięcie tematu.

Zaczynamy...


po prawej stronie deski rozdzielczej znajduje sie zaslepka, delikatnie podwazamy ją (bez uzycia siły), ukazuje nam sie sróba klucz 10...



podwazamy cienkim śrubokrętem z lewej strony zaslepki głosniczka wysokotonowego, po uniesieniu odczepionego rogu spokojnie mozemy podwazyć dłuższy zaczep prawej strony zaślepki...

zaraz pod nią mieszcza sie sruby krzyzakowe mocujące prawy wlot powietrza.



po odkreceniu srób krzyzakowych w miejscu zaznaczonym czerwonymi strzałkami znajdują sie zaczepy mocujące kratki, nalezy umiescić w nich wąski srubokret i podniesc do góry. kratka sama powinna wyjsc na zewnątrz...



tą samą czynnosc powtarzamy z lewej strony.

Środkowa kratka jest mocowana na górze i na dole zaczepami w które wsuwamy cienki srubokret... oraz po zdjęciu panela (drewno lub carbon ) pojawią sie srubki...






schowek pod radiem przykrecony jest dwiema śrubkami krzyżakowymi górną stroną...

panel z przełacznikami elektrycznych szyb podwazamy cienkim srubokretem w górę, nie powinien powodować problemów.


po wyjęciu kieszonki miedzy panelem elektrycznych szyb ( przy dzwigni zmiany biegów) a popielniczką, pojawią sie z obu boków srubki krzyzakowe...

wszystkie elementy (nadmuch, elementy sterujące zagłówkami, zamykaniem drzwi) pod panelem ozdobnym przymocowane są srubami krzyzakowymi do kratki przymocowanej do deski rozdzielczej...





na koniec pozostało odkrecenie 4 srub pod kierownicą oraz 3 zabezpieczających klapkę pod schowkiem które znów kryje 2 sruby na 10 klucz po bokach ..


pozostało odkrecenie 2 srub przy podszybiu, są one zakryte zaślepkami które również podwazamy bardzo delikatnie



na koniec wykrecenie poduszki powietrznej kierowcy, klucz torx niepamietam który, od tyłu kierownica ma 2 dziurki w których są sruby, uzyjcie długiego mniej wiecej na 6cm klucza nie uzywajcie nasadek bo jest ciasno...

kiedy pozbedziecie sie poduchy, odkrecacie kierownice kluczem Imbusowym 12 o ile pamiec mnie nie myli..

zegary są na wcisk, wiec wystarczy wypchnąć ale delikatnie, odczepić wtyki (sa 2) sprwdzić czy kable nie są poplątane i wysunąć deskę....

Pozdrawiam
_________________


Ostatnio zmieniony przez zmichal 29 Styczeń 2008, 23:44, w całości zmieniany 4 razy  
 
 
sewan 
Oderint dum metuant

Pomógł: 35 razy
Dołączył: 10 Lip 2006
Posty: 900
Skąd: W-wa
Wysłany: 16 Styczeń 2008, 10:20   

Super sprawa - więcej takich manuali. :!:
_________________
Myślę, więc jeżdżę :mb:
 
 
karpiaq 
C250 94r.

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 31 Maj 2006
Posty: 63
Skąd: Biłgoraj
Wysłany: 16 Styczeń 2008, 10:21   

Świetne napewno sie komus przyda. Dobra robota.Pozdro!
_________________
W202, C250 94r.
 
 
silverhammer12 

Pomógł: 6 razy
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 289
Skąd: Śląsk
Wysłany: 19 Styczeń 2008, 09:51   

super manual!, jakbys zdejmowal podsufitke to tez zarzuc jakies foty, czeka mnie zabawa z relingami na wiosne wiec szukam informacji o demontazu :D
 
 
Axwell 
C 220 od Brabusa


Pomógł: 78 razy
Dołączył: 07 Sie 2007
Posty: 3494
Skąd: 42-200
Wysłany: 19 Styczeń 2008, 12:48   

bedzie zrobiony :)
_________________


 
 
silverhammer12 

Pomógł: 6 razy
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 289
Skąd: Śląsk
Wysłany: 19 Styczeń 2008, 12:59   

no to jestes wielki! :D :D
wspolczuje tego co spotkalo Twoja :mb: ale pewnie zaraz pojawi sie jakas nowa?
 
 
Axwell 
C 220 od Brabusa


Pomógł: 78 razy
Dołączył: 07 Sie 2007
Posty: 3494
Skąd: 42-200
Wysłany: 19 Styczeń 2008, 13:02   

byc moze kolejny Sport w C na Kompresorze, byc moze E klasa....
Był juz przewiązany Wstązką z Wielka kokardą na dachu...

ale z Francji :( (((
_________________


 
 
silverhammer12 

Pomógł: 6 razy
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 289
Skąd: Śląsk
Wysłany: 19 Styczeń 2008, 13:08   

No i tak trzymac, troche poszukasz i bedzie! a z Francji tzn? poobijany?

Ja osobiscie okulara jakos wizualnie nie za bardzo trawie, dopiero jak zespolone swiatla wsawili to dalo sie to jakos ogladac :D (moze pozostalosc zboczenia z W123 i W124)
 
 
ziomciu 
ziomciu

Dołączył: 12 Wrz 2008
Posty: 5
Skąd: Rumia / Ropczyce
Wysłany: 13 Wrzesień 2008, 20:01   

WITAM. Powiedzcie mi Panowie czy rozbiórka deski w W201 1991r z AUtomatem się troche różni? Bo muszę dostać się do przewodów od klimy, która właśnie gdzieś pod deską jest nie szczelna. Tak mówił mi jej poprzedni właściciel.
_________________
Moja gwiazdka W201 2,5 D Automat, klima, taxi version.
 
 
phanteon 


Dołączył: 08 Lip 2008
Posty: 203
Skąd: GDA
Wysłany: 23 Wrzesień 2008, 23:19   

Skorzystam - a dałoby się uaktualnić wszystkie fotki? Jeśli mogę skorzystać z Twojej wiedzy to powiedz mi jak się tam dobrać do oświetlenia pokręteł?Czy da się zmienić kolor?

PozdraVWiam
_________________
- > http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=7352
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,148 sekundy. Zapytań do SQL: 11