Ogólnie o C-klasie - archiwum - korek w bloku sinika
Anonymous - 3 Lipiec 2007, 14:20 Temat postu: korek w bloku sinika Czy moglby ktos wytlumaczyc jak dojsc do tego zaworu, ktory trzeba odkrecic przy spuszczaniu plynu chlodzacego z bloku sinikia? Dojscie jest normalnie z gory czy trzeba wgrzebac sie pod autko. Zdjecie byloby luksusem jesli ktos posiada.
Funek - 4 Lipiec 2007, 09:57
ja wymieniałem pierwszego dnia jak mam swoją płyn chłodzący .
z tego co pamiętam to płyn spuszcz się zaworem przy chłodnicy patrząc od przodu prawy dolny róg.
najlepiej siągnij sobie z download książkę bo tam jest jak to robić
Jary - 4 Lipiec 2007, 12:52
Funek napisał/a: | ..z tego co pamiętam to płyn spuszcz się zaworem przy chłodnicy patrząc od przodu prawy dolny róg.
najlepiej siągnij sobie z download książkę bo tam jest jak to robić |
Jeżeli tak robiłeś jak piszesz, to spuściłeś tylko z chłodnicy W bloku z lewej strony (patrząc od przodu auta) jest korek :
Anonymous - 4 Lipiec 2007, 12:53
zgadza sie korek czerwony jest ale ponoc jest jeszcze troche tego plynu w kanalach w bloku silnika i tam gdzies ma byc taki zawor. W ksiazce jest nie za bardzo jasno(nie mowiac o rysunkach) a ona jest do diesla i nie wiem czy one moze mialy w innych miejscach te zawory.
Funek - 4 Lipiec 2007, 13:03
Jary napisał/a: | Jeżeli tak robiłeś jak piszesz, to spuściłeś tylko z chłodnicy W bloku z lewej strony (patrząc od przodu auta) jest korek : |
no ale po zabiegu spuszczenia płynu weszło mi 8l płynu to ile jeszcze powinno wejść?
Jary - 4 Lipiec 2007, 13:45
Funek napisał/a: | ...no ale po zabiegu spuszczenia płynu weszło mi 8l płynu to ile jeszcze powinno wejść? |
Zjawisko dziwne, ale ilość własciwa a masz benzyne czy diesla
Funek - 4 Lipiec 2007, 14:13
jak w opisie 220d
jjankiello - 5 Lipiec 2007, 10:26
Jary napisał/a: | Zjawisko dziwne, ale ilość własciwa a masz benzyne czy diesla |
Pewnie termostat był otwarty i z bloku też zleciało przy spuszczaniu
Anonymous - 5 Lipiec 2007, 13:19
czyli jesli wyjme termostat to zleci z bloku?
jjankiello - 5 Lipiec 2007, 13:31
Cytat: | czyli jesli wyjme termostat to zleci z bloku? |
Powinno
btx - 5 Lipiec 2007, 13:44
trzeba wejsc pod auto, korek znajduje sie pod kolektotem wydechowym
Jary - 5 Lipiec 2007, 13:51
viruss napisał/a: | czyli jesli wyjme termostat to zleci z bloku? |
Nie musisz wyjmować termostatu Zrób to na ciepłym silniku, wtedy termostat jest otwarty
Funek - 5 Lipiec 2007, 13:55
Jary napisał/a: | Nie musisz wyjmować termostatu Zrób to na ciepłym silniku, wtedy termostat jest otwarty |
tak ja zrobiłem tylko że silnik nie był ciepły a taki letni.
dyzio87 - 6 Listopad 2007, 20:22
Czegoś nie rozumiem
spuszcze płyn na letnim silniku, poczekam chwile, bo nie mozna wlać zimnego płynu do ciepłego silnika , po czym termostat sie zamknie. i jak teraz dostanie sie płyn który wleje do chłodnicy do bloku głowicy itd ????
Widziałem rózne srodki do płukania układu chłodzącego. używacie czegoś takiego czy to jest bez sensu i lepiej zalac odrazu nowy płyn.
prosze o odpowiedz
PS: a co z nagrzewnicą ?? z niej tez od razu zejdzie stary płyn
oliva - 6 Listopad 2007, 20:39
Do bloku płyn naleci górnym przewodem z chłodnicy a co do nagrzenicy to musisz ustawić na max. ogrzewanie żeby otworzyć zawory.
Po zalaniu płynem odpal auto i niech pochodzi trochę z włączonym ogrzewanie też na max.
|
|
|