To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

Ogólnie o C-klasie - archiwum - korek w bloku sinika

Anonymous - 3 Lipiec 2007, 14:20
Temat postu: korek w bloku sinika
Czy moglby ktos wytlumaczyc jak dojsc do tego zaworu, ktory trzeba odkrecic przy spuszczaniu plynu chlodzacego z bloku sinikia? Dojscie jest normalnie z gory czy trzeba wgrzebac sie pod autko. Zdjecie byloby luksusem jesli ktos posiada. :D
Funek - 4 Lipiec 2007, 09:57

ja wymieniałem pierwszego dnia jak mam swoją :mb: płyn chłodzący :wink: .
z tego co pamiętam to płyn spuszcz się zaworem przy chłodnicy patrząc od przodu prawy dolny róg.
najlepiej siągnij sobie z download książkę bo tam jest jak to robić

Jary - 4 Lipiec 2007, 12:52

Funek napisał/a:
..z tego co pamiętam to płyn spuszcz się zaworem przy chłodnicy patrząc od przodu prawy dolny róg.
najlepiej siągnij sobie z download książkę bo tam jest jak to robić


Jeżeli tak robiłeś jak piszesz, to spuściłeś tylko z chłodnicy :idea: W bloku z lewej strony (patrząc od przodu auta) jest korek : :wink:

Anonymous - 4 Lipiec 2007, 12:53

zgadza sie korek czerwony jest ale ponoc jest jeszcze troche tego plynu w kanalach w bloku silnika i tam gdzies ma byc taki zawor. W ksiazce jest nie za bardzo jasno(nie mowiac o rysunkach) a ona jest do diesla i nie wiem czy one moze mialy w innych miejscach te zawory.
Funek - 4 Lipiec 2007, 13:03

Jary napisał/a:
Jeżeli tak robiłeś jak piszesz, to spuściłeś tylko z chłodnicy W bloku z lewej strony (patrząc od przodu auta) jest korek :



no ale po zabiegu spuszczenia płynu weszło mi 8l płynu to ile jeszcze powinno wejść?

Jary - 4 Lipiec 2007, 13:45

Funek napisał/a:
...no ale po zabiegu spuszczenia płynu weszło mi 8l płynu to ile jeszcze powinno wejść?


Zjawisko dziwne, ale ilość własciwa a masz benzyne czy diesla :?:

Funek - 4 Lipiec 2007, 14:13

jak w opisie 220d
jjankiello - 5 Lipiec 2007, 10:26

Jary napisał/a:
Zjawisko dziwne, ale ilość własciwa a masz benzyne czy diesla :?:

Pewnie termostat był otwarty i z bloku też zleciało przy spuszczaniu :mrgreen:

Anonymous - 5 Lipiec 2007, 13:19

czyli jesli wyjme termostat to zleci z bloku?
jjankiello - 5 Lipiec 2007, 13:31

Cytat:
czyli jesli wyjme termostat to zleci z bloku?

Powinno

btx - 5 Lipiec 2007, 13:44

trzeba wejsc pod auto, korek znajduje sie pod kolektotem wydechowym
Jary - 5 Lipiec 2007, 13:51

viruss napisał/a:
czyli jesli wyjme termostat to zleci z bloku?


Nie musisz wyjmować termostatu :!: Zrób to na ciepłym silniku, wtedy termostat jest otwarty :idea:

Funek - 5 Lipiec 2007, 13:55

Jary napisał/a:
Nie musisz wyjmować termostatu Zrób to na ciepłym silniku, wtedy termostat jest otwarty


tak ja zrobiłem tylko że silnik nie był ciepły a taki letni.

dyzio87 - 6 Listopad 2007, 20:22

Czegoś nie rozumiem :)
spuszcze płyn na letnim silniku, poczekam chwile, bo nie mozna wlać zimnego płynu do ciepłego silnika , po czym termostat sie zamknie. i jak teraz dostanie sie płyn który wleje do chłodnicy do bloku głowicy itd ????
Widziałem rózne srodki do płukania układu chłodzącego. używacie czegoś takiego czy to jest bez sensu i lepiej zalac odrazu nowy płyn.

prosze o odpowiedz


PS: a co z nagrzewnicą ?? z niej tez od razu zejdzie stary płyn

oliva - 6 Listopad 2007, 20:39

Do bloku płyn naleci górnym przewodem z chłodnicy a co do nagrzenicy to musisz ustawić na max. ogrzewanie żeby otworzyć zawory.
Po zalaniu płynem odpal auto i niech pochodzi trochę z włączonym ogrzewanie też na max.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group