Ogólnie o C-klasie - archiwum - korek w bloku sinika
Jary - 6 Listopad 2007, 21:27
dyzio87 napisał/a: | bo nie mozna wlać zimnego płynu do ciepłego silnika , po czym termostat sie zamknie. i jak teraz dostanie sie płyn który wleje do chłodnicy do bloku głowicy itd ???? |
Faktycznie nie rozumiesz, ale dlatego słuchaj rad i nie stwarzaj sobie problemów
dyzio87 - 6 Listopad 2007, 22:34
Jary, że nie rozumiem to sam sobie zdaje z tego sprawę więc jako kolega z fun clubu
mógłbyś mi to wszystko wytłumaczyć, żebym potem nikomu głupot nie opowiadał.
Niestety Ty tylko zwyczajnie po mnie "pojechałeś" i nic poza tym do tematu ciekawego nie wniosłeś...
oliva, dzieki za odpowiedz
A co powiecie o tym płukaniu, jest w ogóle taka potrzeba ??
Jary - 6 Listopad 2007, 22:48
dyzio87 napisał/a: | Ty tylko zwyczajnie po mnie "pojechałeś" i nic poza tym do tematu ciekawego nie wniosłeś.. |
Nawet mi to przez myśl nie przeszło, a skoro tak to odebrałes to SORY, intencją bylo to byś śluchał rad i wyciągał wnioski (uczył się)
pavel - 6 Listopad 2007, 23:34
Nie radze plukac jakimis chemikaliami. Czesciowo nie ufam chemikalii.
Kiedys plukalem zwykla woda pod cisnineniem., Najpierw spuscilem plyn i byl brudny od poprzednika.
Nastepnia zdjalem szlaugi gumowe miedzy blokiem a chlodnica.
Potem lalem wode w rozne otwory az wydostawala sie czysta woda.
Z chlodnica raczej ostrozniej bed duzego cisnienia wody.
Potem montaz i wlewanie nowego plynu.
Zanim rozpoczniesz taka operacje zobacz najpierw w jakim stanie masz plyn, a moze niekonieczne jest plukanie. Chyba ze nawalila ci sie uszczelka pod glowica i olej zmieszal sie z plynem.......
|
|
|