To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

Ogólnie o C-klasie - archiwum - korek w bloku sinika

Jary - 6 Listopad 2007, 21:27

dyzio87 napisał/a:
bo nie mozna wlać zimnego płynu do ciepłego silnika , po czym termostat sie zamknie. i jak teraz dostanie sie płyn który wleje do chłodnicy do bloku głowicy itd ????


Faktycznie nie rozumiesz, ale dlatego słuchaj rad i nie stwarzaj sobie problemów :idea:

dyzio87 - 6 Listopad 2007, 22:34

Jary, że nie rozumiem to sam sobie zdaje z tego sprawę więc jako kolega z fun clubu :mb:
mógłbyś mi to wszystko wytłumaczyć, żebym potem nikomu głupot nie opowiadał.
Niestety Ty tylko zwyczajnie po mnie "pojechałeś" i nic poza tym do tematu ciekawego nie wniosłeś...

oliva, dzieki za odpowiedz :)

A co powiecie o tym płukaniu, jest w ogóle taka potrzeba ??

Jary - 6 Listopad 2007, 22:48

dyzio87 napisał/a:
Ty tylko zwyczajnie po mnie "pojechałeś" i nic poza tym do tematu ciekawego nie wniosłeś..


Nawet mi to przez myśl nie przeszło, a skoro tak to odebrałes to SORY, intencją bylo to byś śluchał rad i wyciągał wnioski (uczył się) :mb:

pavel - 6 Listopad 2007, 23:34

Nie radze plukac jakimis chemikaliami. Czesciowo nie ufam chemikalii.
Kiedys plukalem zwykla woda pod cisnineniem., Najpierw spuscilem plyn i byl brudny od poprzednika.
Nastepnia zdjalem szlaugi gumowe miedzy blokiem a chlodnica.
Potem lalem wode w rozne otwory az wydostawala sie czysta woda.
Z chlodnica raczej ostrozniej bed duzego cisnienia wody.
Potem montaz i wlewanie nowego plynu.
Zanim rozpoczniesz taka operacje zobacz najpierw w jakim stanie masz plyn, a moze niekonieczne jest plukanie. Chyba ze nawalila ci sie uszczelka pod glowica i olej zmieszal sie z plynem.......



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group