Ogólnie o C-klasie - archiwum - Silniki diesla - dyskusja ogólna
Anonymous - 23 Maj 2006, 23:30 Temat postu: Silniki diesla - dyskusja ogólna Jak to jest z pompami paliwa w w202. Które modele są wyposażone w pompy Lukasa? Czy to pompy lukasa są trefne czy pompy Boscha montowane w modelach cdi około 1998 roku? Jakoś zaczołem się w tym już gubić.
Kowal - 23 Maj 2006, 23:34
Wydaje mi sie ze to raczej pompy lukasa byly trefne
Pozdro
Anonymous - 23 Maj 2006, 23:46
a w jakich modelach były one montowane? czy zwykły diesel z 98 r / nie cdi/ moze mieć taką pompę czy raczej nie?
Moje wątpliwości wynikają z zasłyszanego stwierdzenia ze c- klasy w dieslu mają problem z pompami. Tylko które c-klasy? cdi czy zwykłe?
Lukas - 24 Maj 2006, 08:58
tolo napisał/a: | a w jakich modelach były one montowane? czy zwykły diesel z 98 r / nie cdi/ moze mieć taką pompę czy raczej nie?
Moje wątpliwości wynikają z zasłyszanego stwierdzenia ze c- klasy w dieslu mają problem z pompami. Tylko które c-klasy? cdi czy zwykłe? |
Bosch to na pewno pierwsze 2,0 d i 2,5 TD - z tymi nie ma problemu. Lukas jest w 2,2 D i z nimi problemy bywają i to kosztowne. Co do reszty to nie wiem.
Kowal - 24 Maj 2006, 10:37
Z tego co wiem to nikt nie nazeka na pompy w silnikach CDI znacznie czesciej psuja sie w zwyklych dieslach
Pozdro
pawciomerc - 24 Maj 2006, 23:51
niby sa klopoty ja mam taka pomp w swoim aucie ale puki co 420 tys i nie ma problemów a jezdzi sie ne zawsze na czystej ropie tylko na tzw. wynalazkach
a orientacyjnie jakie sa koszta takiej pompy lub regenarecji
marcin19_87 - 25 Maj 2006, 10:24
Ja mam pompe Lucasa i pierwszym objawem jest to, ze po wyjeciu kluczyla silnik dziala jeszcze ok 2-3 sekund. A przebieg mojego to 330.000km. A tak poza tym jest wszystko okej. Oleju nic nie bierze,nic nie dolewam, przejezdzam bez dolewania 10.000km i wymieniem. Silnik ma dobrą elastycznosc i dobrze sie nim jedzie zarowno w gorach jak i na autostradzie. Zawsze tankuje na BP zwyklego diesla i nie zamierzem niec innego tam wlewac. W mieście pali mi 6.5l na 100 a na trasie przy predkosci 140-150km/h ok 5-5,5l na 100 .
Nie zamierzam ingerowac w elektronike silnika poniewaz uwazam ze ten silnik jest w miare dobry
pozdrawiam!!
Anonymous - 26 Maj 2006, 13:25
Miło słyszeć że nie ma z nimi az takich problemów o jakich się czasami słyszy.
Może wiesz czy pompy Lukasa są we wszystkich C220 czy moze tylko z określonych roczników? Ile moze kosztować naprawa takiej pompy /zakładając że są właśnie takie objawy o których piszesz - niestety to chyba typowa usterka tych pomp/.
artek30 - 26 Maj 2006, 20:04
Póżnym gaśnięciem bym sie bardzo nie przejmował może to być wina np.stacyjki przewodu z pompy do stacyjki lub urządzenia podciśnieniowego przy pompie a nie pompy sąsiad na taxi zrobił starą 200d w123 200 tys gasząc na 4 biegu a potem naprawił i dalej śmiga a ile ma przejechane nikt nie wie, myśle że każdy mechanik od mercedesów zlokalizuje i naprawi to uszkodzenie bo jest to typowa usterka.
marcin19_87 - 27 Maj 2006, 10:42
byłem właśnie z tym problemem u mechanika i dowiedziałem się że jest to wina plastikowych/gumowych tulejek gdzieś w pompie wtryskowej, po prostu się zużywaja z biegiem czasu. Z tego co wiem nie jest to "zbyt" kosztowna wymiana. Ceny nie podam ponieważ nie pamiętam
pozdr.
pawciomerc - 28 Maj 2006, 16:41
koledzy co wy gadaćie ja w 190 mialem ten sam obiaw nie chiał gasnac od razu potem z 3 s zrobilo sie 10 potem musialem go zdusić na 4 ale
Ale to nie pompa wtryskowa to vaku pompa sterujaca nadcisnieniem i podcisnieniem kupuje sie zestaw uszcelek za 25 zł lub nową za 200zł albo na szrocie za 80 i wymienia i autko działa jak trzeba.
puki co nie przejmuj sie zanim bedziesz gasil go z biegu tzn ruszasz z 5 to przejedziesz jeszce z 50 tyś moze z 80 ale powoli szukaj vaku pompy
marcin19_87 - 28 Maj 2006, 21:10
jak na razie to przejechałem tak już 100.000 km i nic się niezmieniło więc nie będę ingerował
pozdr
Anonymous - 7 Lipiec 2006, 17:34
Jestem nowy ale sie wymądrze ciupinkie. Sam śmigam beczką 300D (Tez nie dolewam oleju między przeglądami 8tys) nawet poniżej 3/4 mi nie schodzi. Mój mechanik bardzo zacny człowiek, który naprawia mercedesy dłużej jak ja żyje (P. Karbowniczek) powiedział, że w 220CDI w okularach są bardzo awaryjne te pompy. O C-klase diesla się go pytałem to polecam wszelkie poza CDI. Ale ja się nie znam. Mam W123 klekota a na drugie auto szykuje sie na benzynową Cklase.
topol - 10 Lipiec 2006, 12:45
matiej napisał/a: | Jestem nowy ale sie wymądrze ciupinkie. Sam śmigam beczką 300D (Tez nie dolewam oleju między przeglądami 8tys) nawet poniżej 3/4 mi nie schodzi. Mój mechanik bardzo zacny człowiek, który naprawia mercedesy dłużej jak ja żyje (P. Karbowniczek) powiedział, że w 220CDI w okularach są bardzo awaryjne te pompy. O C-klase diesla się go pytałem to polecam wszelkie poza CDI. Ale ja się nie znam. Mam W123 klekota a na drugie auto szykuje sie na benzynową Cklase. |
Z tego co ja się dowiadywałem, to pompy Lukasa w C220 D - nie CDI - były dość awaryjne, chodzi o elektroniczne sterowanie - wycierała się jakaś warstwa przewodzacą i pompa do wymiany.....
Ostry - 17 Kwiecień 2013, 09:37
U mnie niestety trzeba mechanicznie trzeba wszystko ogarnąć I planuję podkręcić ciut turbo i wgrać nową mapę na ok.150 kunia
|
|
|