To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

Nadwozie i wnętrze - Kilka prostych pytań nowego użytkownika

wiskontii - 2 Listopad 2016, 23:45

kubus838 napisał/a:
Dlatego twierdze, że nia ma sensu kombinować tylko od razu odkręcać kierownice i wszystko demontować jak leci.


Dam Ci przykład
Zapytaj kolegi Abdul jaki miał problem ze zdjęciem kiery tylko spawarka POMOGŁA

kubus838 - 2 Listopad 2016, 23:52

wiskontii napisał/a:


Dam Ci przykład
Zapytaj kolegi Abdul jaki miał problem ze zdjęciem kiery tylko spawarka POMOGŁA


No błagam, komu jak komu ale chyba Tobie nie trzeba tłumaczyć jak jest z kierownicą w mb. A po co mu spawarka - co on ja spawał?

robert

wiskontii - 3 Listopad 2016, 00:09

kubus838 napisał/a:
wiskontii napisał/a:


Dam Ci przykład
Zapytaj kolegi Abdul jaki miał problem ze zdjęciem kiery tylko spawarka POMOGŁA


No błagam, komu jak komu ale chyba Tobie nie trzeba tłumaczyć jak jest z kierownicą w mb. A po co mu spawarka - co on ja spawał?

robert


chciał zmienic a łeb był wyj,,,,,,y

kubus838 - 3 Listopad 2016, 00:15

wiskontii napisał/a:
kubus838 napisał/a:
wiskontii napisał/a:


Dam Ci przykład
Zapytaj kolegi Abdul jaki miał problem ze zdjęciem kiery tylko spawarka POMOGŁA


No błagam, komu jak komu ale chyba Tobie nie trzeba tłumaczyć jak jest z kierownicą w mb. A po co mu spawarka - co on ja spawał?

robert


chciał zmienic a łeb był wyj,,,,,,y


No fakt, tam jest albo ampul albo torx. Trzeba użyć migomatu.

robert

Svempa - 3 Listopad 2016, 00:19

Do wypychania zegarów polecam odkrecic lewa kratke nawiewu i tam wsadzic reke, mnie kręcenia srubek i wyginania ręki, najpierw maskownica wysokotonowego do góry a potem krzyzak i kratka wychodzi.
ralf - 3 Listopad 2016, 00:20

To samo miałem 8 lat temu- chciałem wymienić przełącznik zespolony- śruba od kiery ani rusz. Dopiero w ASO podjęli wyzwanie i dospawali się do śruby...
Także trzeba brać poprawkę na ściąganie kierownicy jeśli wcześniej tego nie robiłeś.
Zwłaszcza w aucie które ma ponad 20 lat....

Abdul - 3 Listopad 2016, 08:00

Zgadza się, miałem problem :) Finalnie się udało odkręcić wspawując się do śruby ;) Zegary wyjmowałem tak i tak - czyli ze zdjeciem kiery i bez zdjęcia, zależy jak bardzo człowiek chce się bawić :)

Cytat:
Abdul,
a jak sie sprawy mają z pytaniem nr 3 i 7 ? Masz pomysł na to co to za przycisk lub wypowiesz sie na temat stopnia trudności wymiany świec i kabli ?


Polecam zakup świec i kabli BERU, sam mam te kable u siebie. Świece również można kupić w normalnej cenie w ASO, dostępne od ręki. Stopień trudności.... to wszystko zależy ile chcesz czasu na to poświęcić, bo dostęp do kabli nie jest najlepszy :) Ale da się :)
Co do świec, to nic trudnego, byle pamiętać żeby nie przekręcić gwintu ;)

Co do przycisku, to powiem szczerze że nie kojarzę od czego może być :(

Gaudi - 3 Listopad 2016, 08:47

Dziękuję za aktywność w nawiązaniu do zadanych przeze mnie pytań.

Tak czy inaczej podejmę się wymiany kabli i świec własnoręcznie, jeśli znajdę kogoś ze znajomych, który pożyczy mi przedłużkę do grzechotki. Podejrzewam, że na pewno mi się przyda.

Póki co pochwale się, że chyba wyeliminowałem jedną z uciążliwych usterek tj dziwnie wysoką konsumpcję paliwa+dziwne buczenie, które zaczynało się ok 3tys obrotów wraz z późniejszym szarpaniem.
Zupełnie przez przypadek gdy patrzyłem wczoraj za przeskakującą iskrą podczas deszczu oparłem się jedną ręką o filtr powietrza, dzięki czemu zauważyłem, że ta część, która ( UWAGA - laik opisuje bo nie mam pojecia co to było ) wchodzi do przepustnicy - taka plastikowa, czarna, gruba rura idącą od filtra powietrza aż do przepustnicy ) była tak luźna, że aż wyskoczyła z miejsca w którym powinna być "ściśnięta" obejmą.
Włożyłem ją na swoje miejsce, skręciłem, potem włożyłem taki jakby czujnik, który sobie bezwładnie wisiał na kabelku w otwór w tej rurze ( tylko tam mi pasował :) swoim kształtem ), wcisnąłem też porzadnie ome? Odme ?
I kurcze auto dostało + 100 koni i lepiej reaguje na dodawania gazu.
Podejrzewam, że skoro samochód dostawał "lewego" powietrza to nie potrafił dobrać sobie mieszanki, przez to palił jak smok ( no gdzie 1800cm3 pali 14L, tyle to mi brało MV6 3.0L ) i sie bardzo dławił.

BRAWO JA ?

Abdul - 3 Listopad 2016, 08:52

Gaudi, czyli wpiąłeś czujnik temperatury zasysanego powietrza z powrotem tam gdzie powinien być :P
Gaudi - 3 Listopad 2016, 09:05

Cokolwiek to było to tylko tam mi pasowało :P

Nr 1 - ta część była luźna, wyskoczyła z obejmy
Nr 2 - ta była na skraju wypadnięcia
Nr 3 - a ten czujnik był gdzieś w tamtym miejscu, wisiał sobie.

http://images83.fotosik.p...e480ebb8med.jpg

Abdul - 3 Listopad 2016, 09:06

Gaudi, dokładnie - czujnik temp. zasysanego powietrza :)
Gaudi - 3 Listopad 2016, 09:11

Skoro już Mercedes odżył to będziemy żyć razem długo i szczęśliwie.

Ps. Ten przycisk, o który pytałem - podejrzewam, że to może być włącznik klimatyzacji (?)

adamd - 3 Listopad 2016, 15:15

Może być, takie przyciski występowały a patrząc na jego wytarcie to był często używany

Gaudi - 3 Listopad 2016, 15:44

adamd, Dzięki,
właśnie chwilę temu wyguglowałem podobny i myśle, że to jest to ( ale zastanawiam się jeszcze czy to nie przypadkiem jakieś ASR ? )

To zdjęcie, które wkleiłeś jest może z allegro ? Kupiłbym.

Jak ją załącze ten przycisk i przy otwartej masce będę nasłuchiwał to czy bede mógł wychwycić jakiś charakterystyczny dźwięk jakiegoś kompresora od klimatyzacji ?
Czy to raczej nie wydaje jakiegoś charakterystycznego dźwięku ?

OzioramWAS - 3 Listopad 2016, 17:06

a moze to jest grzanie lusterek bocznych? czy to ten sam guzik co podgrzewanie szyby tylnej? ja mam FL wiec grzanie lusterek z automatu podobno przed fl byl jakis guzik?


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group