Nadwozie i wnętrze - Kilka prostych pytań nowego użytkownika
wiskontii - 2 Listopad 2016, 23:45
kubus838 napisał/a: | Dlatego twierdze, że nia ma sensu kombinować tylko od razu odkręcać kierownice i wszystko demontować jak leci. |
Dam Ci przykład
Zapytaj kolegi Abdul jaki miał problem ze zdjęciem kiery tylko spawarka POMOGŁA
kubus838 - 2 Listopad 2016, 23:52
wiskontii napisał/a: |
Dam Ci przykład
Zapytaj kolegi Abdul jaki miał problem ze zdjęciem kiery tylko spawarka POMOGŁA |
No błagam, komu jak komu ale chyba Tobie nie trzeba tłumaczyć jak jest z kierownicą w mb. A po co mu spawarka - co on ja spawał?
robert
wiskontii - 3 Listopad 2016, 00:09
kubus838 napisał/a: | wiskontii napisał/a: |
Dam Ci przykład
Zapytaj kolegi Abdul jaki miał problem ze zdjęciem kiery tylko spawarka POMOGŁA |
No błagam, komu jak komu ale chyba Tobie nie trzeba tłumaczyć jak jest z kierownicą w mb. A po co mu spawarka - co on ja spawał?
robert |
chciał zmienic a łeb był wyj,,,,,,y
kubus838 - 3 Listopad 2016, 00:15
wiskontii napisał/a: | kubus838 napisał/a: | wiskontii napisał/a: |
Dam Ci przykład
Zapytaj kolegi Abdul jaki miał problem ze zdjęciem kiery tylko spawarka POMOGŁA |
No błagam, komu jak komu ale chyba Tobie nie trzeba tłumaczyć jak jest z kierownicą w mb. A po co mu spawarka - co on ja spawał?
robert |
chciał zmienic a łeb był wyj,,,,,,y |
No fakt, tam jest albo ampul albo torx. Trzeba użyć migomatu.
robert
Svempa - 3 Listopad 2016, 00:19
Do wypychania zegarów polecam odkrecic lewa kratke nawiewu i tam wsadzic reke, mnie kręcenia srubek i wyginania ręki, najpierw maskownica wysokotonowego do góry a potem krzyzak i kratka wychodzi.
ralf - 3 Listopad 2016, 00:20
To samo miałem 8 lat temu- chciałem wymienić przełącznik zespolony- śruba od kiery ani rusz. Dopiero w ASO podjęli wyzwanie i dospawali się do śruby...
Także trzeba brać poprawkę na ściąganie kierownicy jeśli wcześniej tego nie robiłeś.
Zwłaszcza w aucie które ma ponad 20 lat....
Abdul - 3 Listopad 2016, 08:00
Zgadza się, miałem problem Finalnie się udało odkręcić wspawując się do śruby Zegary wyjmowałem tak i tak - czyli ze zdjeciem kiery i bez zdjęcia, zależy jak bardzo człowiek chce się bawić
Cytat: | Abdul,
a jak sie sprawy mają z pytaniem nr 3 i 7 ? Masz pomysł na to co to za przycisk lub wypowiesz sie na temat stopnia trudności wymiany świec i kabli ? |
Polecam zakup świec i kabli BERU, sam mam te kable u siebie. Świece również można kupić w normalnej cenie w ASO, dostępne od ręki. Stopień trudności.... to wszystko zależy ile chcesz czasu na to poświęcić, bo dostęp do kabli nie jest najlepszy Ale da się
Co do świec, to nic trudnego, byle pamiętać żeby nie przekręcić gwintu
Co do przycisku, to powiem szczerze że nie kojarzę od czego może być
Gaudi - 3 Listopad 2016, 08:47
Dziękuję za aktywność w nawiązaniu do zadanych przeze mnie pytań.
Tak czy inaczej podejmę się wymiany kabli i świec własnoręcznie, jeśli znajdę kogoś ze znajomych, który pożyczy mi przedłużkę do grzechotki. Podejrzewam, że na pewno mi się przyda.
Póki co pochwale się, że chyba wyeliminowałem jedną z uciążliwych usterek tj dziwnie wysoką konsumpcję paliwa+dziwne buczenie, które zaczynało się ok 3tys obrotów wraz z późniejszym szarpaniem.
Zupełnie przez przypadek gdy patrzyłem wczoraj za przeskakującą iskrą podczas deszczu oparłem się jedną ręką o filtr powietrza, dzięki czemu zauważyłem, że ta część, która ( UWAGA - laik opisuje bo nie mam pojecia co to było ) wchodzi do przepustnicy - taka plastikowa, czarna, gruba rura idącą od filtra powietrza aż do przepustnicy ) była tak luźna, że aż wyskoczyła z miejsca w którym powinna być "ściśnięta" obejmą.
Włożyłem ją na swoje miejsce, skręciłem, potem włożyłem taki jakby czujnik, który sobie bezwładnie wisiał na kabelku w otwór w tej rurze ( tylko tam mi pasował swoim kształtem ), wcisnąłem też porzadnie ome? Odme ?
I kurcze auto dostało + 100 koni i lepiej reaguje na dodawania gazu.
Podejrzewam, że skoro samochód dostawał "lewego" powietrza to nie potrafił dobrać sobie mieszanki, przez to palił jak smok ( no gdzie 1800cm3 pali 14L, tyle to mi brało MV6 3.0L ) i sie bardzo dławił.
BRAWO JA ?
Abdul - 3 Listopad 2016, 08:52
Gaudi, czyli wpiąłeś czujnik temperatury zasysanego powietrza z powrotem tam gdzie powinien być
Gaudi - 3 Listopad 2016, 09:05
Cokolwiek to było to tylko tam mi pasowało
Nr 1 - ta część była luźna, wyskoczyła z obejmy
Nr 2 - ta była na skraju wypadnięcia
Nr 3 - a ten czujnik był gdzieś w tamtym miejscu, wisiał sobie.
http://images83.fotosik.p...e480ebb8med.jpg
Abdul - 3 Listopad 2016, 09:06
Gaudi, dokładnie - czujnik temp. zasysanego powietrza
Gaudi - 3 Listopad 2016, 09:11
Skoro już Mercedes odżył to będziemy żyć razem długo i szczęśliwie.
Ps. Ten przycisk, o który pytałem - podejrzewam, że to może być włącznik klimatyzacji (?)
adamd - 3 Listopad 2016, 15:15
Może być, takie przyciski występowały a patrząc na jego wytarcie to był często używany
Gaudi - 3 Listopad 2016, 15:44
adamd, Dzięki,
właśnie chwilę temu wyguglowałem podobny i myśle, że to jest to ( ale zastanawiam się jeszcze czy to nie przypadkiem jakieś ASR ? )
To zdjęcie, które wkleiłeś jest może z allegro ? Kupiłbym.
Jak ją załącze ten przycisk i przy otwartej masce będę nasłuchiwał to czy bede mógł wychwycić jakiś charakterystyczny dźwięk jakiegoś kompresora od klimatyzacji ?
Czy to raczej nie wydaje jakiegoś charakterystycznego dźwięku ?
OzioramWAS - 3 Listopad 2016, 17:06
a moze to jest grzanie lusterek bocznych? czy to ten sam guzik co podgrzewanie szyby tylnej? ja mam FL wiec grzanie lusterek z automatu podobno przed fl byl jakis guzik?
|
|
|