To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

Elektryka - C250TD gaśnie, nie odpala, nie reaguje na kluczyk

Xanax - 8 Grudzień 2016, 19:08
Temat postu: C250TD gaśnie, nie odpala, nie reaguje na kluczyk
Witam, w202 c250TD. Podczas jazdy ,szczególnie po dziurach potrafi przygasnąć i zapalić kontrolkę grzania świec a często zaraz po tym całkowicie wyłączyć silnik. Ponowna próba odpalenia skutkuje brakiem kontrolki grzania świec i mrugające na przemian kontrolki na lusterku. Kluczyk scyzoryk(tak jakby immo blokowało). Próbowałem przelutować płytkę modułu tego ze skrzynki po prawej stronie auta przy komputerze. Niestety nic nie dało. Po takiej sytuacji nie można go w ogóle odpalić, pomaga mi jedynie odpięcie akumulatora na 15 minut.


Ogółem problem jest już od 2/3 miesięcy. Po naprawie zawieszenia(często uciekał mi tył na dziurach) pojechałem na teren z piachem/żwirem by wprowadzić go celowo w poślizg i zobaczyć jak się zachowuje(pierwszy raz tym autem, bo nie jestem zwolennikiem"latania bokiem") auto przestało odpalać na kluczyk zaraz po tej jeździe. Jak go zgasiłem tak nie odpalił (zapłon itd. wszystko ok. przekręcam w pozycję rozruchu i brak reakcji) po obejściu i odpaleniu "na sposób" w tym samym czasie ogrzewanie daje cały czas na full - nie dochodzi napięcie na wtyczkę przy elektrozaworach.
Później siadł rozrusznik - zrobione, wymienione, wymieniłem przy okazji turbosprężarkę. Później po odbiorze przy 1 mrozach wyszedł uszkodzony zawór STOP przy pompie.
Został on wymieniony, układ uszczelniony nowymi oringami. Z tym odpalaniem kluczyka stawiałem na kostkę stacyjki, którą wymieniłem lecz nic nie pomogło.
Nie mam już sił do tego auta, we wrześniu odebrałem go z warsztatu gdzie zrobiłem wszystkie tuleje wahaczy, drążki, nowe przewody hamulcowe, cała geometria. Jeśli ktoś pomoże mi w tej sprawie i ją pociągnie ze mną jakoś sensownie ,to się odwdzięczę.

Bardzo proszę o pomoc bo wszyscy już załamują ręce. a ja mam ochotę go spalić. Założyłem nowy temat, gdyż poszczególne tematy lekko opisujące jeden z problemów nie są w stanie mi pomóc, a auto muszę pilnie uruchomić i zabrać je z miejsca, gdzie stoi.

Nr VIN zaraz dodam.
2.5TD 110kW wersja Elegance. Jestem 3 właścicielem, poprzednik zrobił mnie ładnie.

włosek - 8 Grudzień 2016, 21:58

Słuchaj... problem jest dość złożony. Myślę, że tyle problemów na raz możemy nie ogarnąć. Pomyśl o jakimś DOBRYM elektryku.
Współczuję. Ja borykam się z wycieraczką i cholernym wentylatorem i to mnie kurza, ale nieodpalaniem byłbym załamany :?

wiskontii - 8 Grudzień 2016, 23:06

Xanax, Rocznik Twojej gwiazdy to Дата: 970320
Z tego co piszesz to masz problem z komunikacja Pilot (scyzoryk) z komputerem silnika
Co to oznacza w pilocie masz pestkie i jak wozysz pilota do stacji to ta osłonka stacyjki ma dwa kable które sa połaczone z IFZ ---i on łaczy sie z komputerem silnika aby zezwolił odblokować pompe i zapalił.Brak zapłonu powodujie brakiem komunikacji scyzoryka z komputerem silnika,nikt na forum Ci nie rozwikła tego problemu.Trzeba znalez elektronika który sie natym zna i przywruci go do rzycia.Miałem to u siebie i zadne podmiany IFZ niedawały skutku,Bo własnie ta pestka w PILOCIE (osobne ustrojstwo) ma zadanie rozblokowac komputer--,a komputer jest do niej przypisany----Imobilizer



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group