To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

Układ chłodzenia, ogrzewanie, wentylacja, klimatyzacja - Problem z przegrzewaniem się silnika

Patryk306 - 19 Maj 2017, 12:16
Temat postu: Problem z przegrzewaniem się silnika
Witam. Mam problem z przegrzewaniem się silnika ,dopóki auto jest w ruchu wskazówka pokazuje normalnie 80 stopni, no ale jeśli już stanę w jakimś korku czy chwile postoje na światłach wskazówka pokazuje ponad 90 stopni. Myślałem że to wina termostatu , ale podobno jest sprawny, sprawdzałem wiskoze sposobem wyczytanym z internetu zwinąłem w rulon gazetę i przy temperaturze 90 stopni próbowałem zatrzymać wiatrak , no i bez żadnego problemu i oporu się zatrzymał.
Czy to może być własnie wiskoza , czy tak ma się wiatrak zachowywać właśnie?
Z góry dzięki i Pozdrawiam Patryk.

Abdul - 19 Maj 2017, 12:25

Patryk306, szklana kula jest w naprawie... brak info o aucie, silniku itd,,,

Temat już istnieje i raczej wszystko jest wyjaśnione:
http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=1360

wiskontii - 19 Maj 2017, 22:06

Patryk306 napisał/a:
no i bez żadnego problemu i oporu się zatrzymał.


Tak nie powinno BYĆ
Patryk306 napisał/a:
Czy to może być własnie wiskoza ,

Tu sobie odpowiedziałeś na 6+

thepaniq - 20 Maj 2017, 09:17

a czy generalnie to nie jest normalne zachowanie, że w korkach, przy takich temperaturach jak mamy teraz wskazania temp silnika sa delikatnie wyższe niż w trakcie jazdy?

u mnie zwykle w takich sytuacjach wskazówka z lekko ponad 80 wędruje trochę poniżej następnej kreski, na oko 90-95 stopni

perzu126 - 20 Maj 2017, 10:13

Patryk306 napisał/a:
wskazówka pokazuje ponad 90 stopni.

90stopni to ok. Chyba, że kreska nad 80 to jest już 100stopni.

Daniel - 20 Maj 2017, 12:45

thepaniq napisał/a:
że w korkach, przy takich temperaturach jak mamy teraz wskazania temp silnika sa delikatnie wyższe niż w trakcie jazdy?



Tak może być.

ralf - 20 Maj 2017, 13:22

Wczoraj umyłem karcher-em chłodnice. Temp. w korkach spadła o ok 5st w porównaniu z wcześniejszymi wskazaniami w podobnych warunkach.
Wystarczyły 2 lata eksploatacji...

WoleMerce - 20 Maj 2017, 18:14

Wyjmowałeś chłodnicę czy przez chłodnicę od klimatyzacji leciałeś :D ?? u mnie się własnie okazało że moduł wentylatora dokonał żywota i nie działa wiatrak chłodnicy :roll:
ralf - 20 Maj 2017, 19:43

Cytat:
Wyjmowałeś chłodnicę czy przez chłodnicę od klimatyzacji leciałeś ??

Maska w górę i z każdej strony jak tylko się dało.

WoleMerce - 20 Maj 2017, 19:49

Nie pogięło Ci użebrowania :>??
ralf - 20 Maj 2017, 20:09

Starałem się i to bardzo ale niestety nic nie pogiąłem :mrgreen:
mariuszt0 - 20 Maj 2017, 20:11

ralf, dużo syfu wypłynęło? Bo u mnie trochę się uzbierało :P


kucykall - 11 Maj 2018, 11:10

Jaki to silnik bo np m104 MA TEMP PŁYNU DO 115C


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group