Układ chłodzenia, ogrzewanie, wentylacja, klimatyzacja - Problem z przegrzewaniem się silnika
Patryk306 - 19 Maj 2017, 12:16 Temat postu: Problem z przegrzewaniem się silnika Witam. Mam problem z przegrzewaniem się silnika ,dopóki auto jest w ruchu wskazówka pokazuje normalnie 80 stopni, no ale jeśli już stanę w jakimś korku czy chwile postoje na światłach wskazówka pokazuje ponad 90 stopni. Myślałem że to wina termostatu , ale podobno jest sprawny, sprawdzałem wiskoze sposobem wyczytanym z internetu zwinąłem w rulon gazetę i przy temperaturze 90 stopni próbowałem zatrzymać wiatrak , no i bez żadnego problemu i oporu się zatrzymał.
Czy to może być własnie wiskoza , czy tak ma się wiatrak zachowywać właśnie?
Z góry dzięki i Pozdrawiam Patryk.
Abdul - 19 Maj 2017, 12:25
Patryk306, szklana kula jest w naprawie... brak info o aucie, silniku itd,,,
Temat już istnieje i raczej wszystko jest wyjaśnione:
http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=1360
wiskontii - 19 Maj 2017, 22:06
Patryk306 napisał/a: | no i bez żadnego problemu i oporu się zatrzymał. |
Tak nie powinno BYĆ
Patryk306 napisał/a: | Czy to może być własnie wiskoza , |
Tu sobie odpowiedziałeś na 6+
thepaniq - 20 Maj 2017, 09:17
a czy generalnie to nie jest normalne zachowanie, że w korkach, przy takich temperaturach jak mamy teraz wskazania temp silnika sa delikatnie wyższe niż w trakcie jazdy?
u mnie zwykle w takich sytuacjach wskazówka z lekko ponad 80 wędruje trochę poniżej następnej kreski, na oko 90-95 stopni
perzu126 - 20 Maj 2017, 10:13
Patryk306 napisał/a: | wskazówka pokazuje ponad 90 stopni. |
90stopni to ok. Chyba, że kreska nad 80 to jest już 100stopni.
Daniel - 20 Maj 2017, 12:45
thepaniq napisał/a: | że w korkach, przy takich temperaturach jak mamy teraz wskazania temp silnika sa delikatnie wyższe niż w trakcie jazdy? |
Tak może być.
ralf - 20 Maj 2017, 13:22
Wczoraj umyłem karcher-em chłodnice. Temp. w korkach spadła o ok 5st w porównaniu z wcześniejszymi wskazaniami w podobnych warunkach.
Wystarczyły 2 lata eksploatacji...
WoleMerce - 20 Maj 2017, 18:14
Wyjmowałeś chłodnicę czy przez chłodnicę od klimatyzacji leciałeś ?? u mnie się własnie okazało że moduł wentylatora dokonał żywota i nie działa wiatrak chłodnicy
ralf - 20 Maj 2017, 19:43
Cytat: | Wyjmowałeś chłodnicę czy przez chłodnicę od klimatyzacji leciałeś ?? |
Maska w górę i z każdej strony jak tylko się dało.
WoleMerce - 20 Maj 2017, 19:49
Nie pogięło Ci użebrowania :>??
ralf - 20 Maj 2017, 20:09
Starałem się i to bardzo ale niestety nic nie pogiąłem
mariuszt0 - 20 Maj 2017, 20:11
ralf, dużo syfu wypłynęło? Bo u mnie trochę się uzbierało
kucykall - 11 Maj 2018, 11:10
Jaki to silnik bo np m104 MA TEMP PŁYNU DO 115C
|
|
|