Silnik i osprzęt oraz układ napędowy - W208 4.3 długi rozruch
espritek - 14 Sierpień 2020, 23:32 Temat postu: W208 4.3 długi rozruch Witam po długiej nieobecności na forum , zanim zleje się na mnie fala komentarzy w stylu
" użyj szukajki " odpowiadam że szukałem ale czym dalej w las tym więcej drzew , ale do rzeczy :
Pacjent W202 4,3 bez gazu ciężko odpala bardzo długo kręci zanim zaskoczy a czasem i nie zaskoczy sprawa o tyle dziwna że gdy po włączeniu odczekam kilka sekund to wtedy odpala ładnie , dodam też że pompa paliwa nowa ( Pierburg ) filtr paliwa nowy boykam się z tym problemem od kilku miesięcy przekaźnik pompy też nowy SD nie wykazuje żadnych błędów .
Jakieś pomysły ?
GrzechuWWA - 15 Sierpień 2020, 01:15
espritek, kreci kreci i nie odpala? Przekaznik moze i byc nowy ale styki w gniezdzie juz nie. Rozszerz trochę nozki od przekaznika - powinno pomóc. Mialem podobny objaw w 1.8 i pali od strzala teraz
madzara31 - 15 Sierpień 2020, 07:31
espritek, czy pojazd posiada filtr zbiornika paliwa ? Jeśli tak to kiedy go wymieniałeś ?
[ Dodano: 15 Sierpień 2020, 07:34 ]
A1114700686
Zaśniedziałe styki dały by znać o sobie na kompie, ale zasyfiony filtr raczej nie.
espritek - 15 Sierpień 2020, 17:49
madzara31 napisał/a: | , czy pojazd posiada filtr zbiornika paliwa ? Jeśli tak to kiedy go wymieniałeś ? |
wow a co to i gdzie to jest ? nie mam pojęcia czy mam taki filtr a jeżeli mam to nie wiem gdzie a ja nigdy takiego czegoś nie wymieniałem a tak przy okazji to popełniłem błąd w piusowni nie W202 lecz W208
madzara31 - 18 Sierpień 2020, 13:24
210 miały takowy, może 208 też. Pytasz gdzie jest ? Wkręcony w najniższy punkt zbiornika paliwa.
kubus838 - 18 Sierpień 2020, 22:48 Temat postu: Re: W208 4.3 długi rozruch
espritek napisał/a: | Witam po długiej nieobecności na forum , zanim zleje się na mnie fala komentarzy w stylu
" użyj szukajki " odpowiadam że szukałem ale czym dalej w las tym więcej drzew , ale do rzeczy :
Pacjent W202 4,3 bez gazu ciężko odpala bardzo długo kręci zanim zaskoczy a czasem i nie zaskoczy sprawa o tyle dziwna że gdy po włączeniu odczekam kilka sekund to wtedy odpala ładnie , dodam też że pompa paliwa nowa ( Pierburg ) filtr paliwa nowy boykam się z tym problemem od kilku miesięcy przekaźnik pompy też nowy SD nie wykazuje żadnych błędów .
Jakieś pomysły ? |
Witam
Jedno pytanie. To ile chcesz za to auto?
robert
perzu126 - 19 Sierpień 2020, 21:37
kubus838, obawiam się, że nie jest na sprzedaż....
espritek - 22 Sierpień 2020, 16:02
kubus838 napisał/a: | Jedno pytanie. To ile chcesz za to auto? |
NIE NA SPRZEDAŻ
simka perzu
adamd - 27 Sierpień 2020, 19:59
Nie wiem jak w V8 ale w M111 taki objaw dawał uszkodzony regulator ciśnienia paliwa na listwie wtryskowej.
polofix - 27 Sierpień 2020, 21:05
Jeśli regulator jest na listwie, to jak najbardziej to może być to. Jak jest we filtrze, to znaczy, że już jest wymieniony.
espritek - 28 Sierpień 2020, 12:54
Fajnie to gdzie jest ? W CLK 430 ?
polofix - 29 Sierpień 2020, 07:57
Piszę, że adamd ma rację. W nowszych rocznikach/ modelach regulatory są we filtrach.
espritek - 30 Sierpień 2020, 20:59
Czyli szukać filtra zbiornika paliwa ? jakoś nie przypominam sobie abym wcześniej miał z takowym do czynienia i chyba nawet nie czytałem , czy trzeba wywalać zbiornik czy dostęp od góry pod fotelami ?
polofix - 30 Sierpień 2020, 22:32
Jeśli do listwa wtryskowa jest wyposażona w powrót paliwa do baku, to znaczy, że regulatora nie ma przy filtrze. Jeśli jest jedna rurka z paliwem, to znaczy, że jest. Filtr nie jest w baku, tylko pod nim.
madzara31 - 31 Sierpień 2020, 17:05
espritek, pisałem Ci wcześniej o filtrze wkręconym w bak. Powyżej masz schemat baku W208 4,3 litra. Poz. 29 i 53 to filtry ( wkręcone w bak ) przez nie zasysane jest paliwo przez pompę już do zasadniczych filtrów.
Ponawiam pytanie - czy wymieniałeś filtry wkręcone w bak ? Jeśli nie to wymień, bo możesz szukać drugiej dziury w dupie( od 14-go zastanawiasz się i na forum zaczynamy wróżyć z fusów - zacznij od rzeczy podstawowych) , a filtr w baku zwyczajnie nie będzie chciał puszczać paliwa do motoru. Wiem co piszę bo jak jest zasyfiony to stawia opór nawet 2 szt pomp we wtrysku mechanicznym, a tam są bardzo wydajne.
polofix, polofix napisał/a: | Filtr nie jest w baku, tylko pod nim. |
-
|
|
|