To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

Zawieszenie, hamulce, felgi i opony - NIVO

karik712 - 5 Kwiecień 2012, 11:58

Dzięki ;) sprawdzę to ;)
gibaj - 5 Kwiecień 2012, 12:34

tak wygląda zbiornik na nivo http://moto.allegro.pl/zb...2191408638.html cos takiego bo w w202 troszkę inny
jeśli masz coś takiego to masz nivo :wink:

[ Dodano: 7 Kwiecień 2012, 12:32 ]
podsumowując- wykręcam stare gruszki
nalewam płynu przez ten otwór od przewodu
zakładam drugie i ma być?
bo ten kumpel co ma mi robić twierdzi że to cały dzień zejdzie a czemu?
nie wiem o co mu chodzi że cały dzień czy dlatego że np. ciężko będzie odkręcić te stare przewody? :?:

madzara31 - 7 Kwiecień 2012, 13:52

Wiesz jak to jest z połączeniami gwintowymi które dawno nie były ruszane :wink: Zawsze coś może wyskoczyć - ukręcona śruba, omknięta nakrętka i cholera wie jeszcze co.
gibaj - 7 Kwiecień 2012, 16:14

kurde żeby to było tylko to że wymiana i montaż drugich to chyba sam bym sobie to zrobił ale jeśli coś nie tak będzie?

[ Dodano: 12 Sierpień 2012, 15:27 ]
ok wszystko zrobione i śmiga :wink: jedna grucha była do bani

wojtekjasiek - 5 Grudzień 2014, 20:13

witam, widze, że w temacie dawno nikt nie pisał a więc odświeżamy, miałem wyciek, jeden z przewodów idących do pompy się rozszczelnił w związku z tym straciłem płyn, kolejno, wlałem nowy, znalazłem gdzie mokro i wąż dorobiłem nowy (dorobili mi), zalałem płynu do połowy na skali między max a min. odpaliłem silnik i ze zbiornika ubyło zaledwie pół centymetra, byłem przygotowany że olej zostanie zassany i czeka mnie dolewka. teraz pytanie, czy nie ma potrzeby odpowietrzyć uładu albo wykonać jakąś inną czynność?
wiskontii - 5 Grudzień 2014, 20:17

wojtekjasiek, Jak mi robił rozdzielacz od niwo miesci się z tyłu wozu to w zbiorniku było ful jak zaczoł odpowietrzać a jest tam z tyłu odpowietrznik to odrazu wciągnoł pół litra
wojtekjasiek - 5 Grudzień 2014, 20:19

dasz rade jakoś sprecyzować gdzie jest ten odpowietrznik?
wiskontii - 5 Grudzień 2014, 20:23

Znajdujie się po lewej stonie blizej mostu to jest zawór cisnieniowy z taką wajchą i w nim jest odpowietrzacz taki sam jak w hamulcach

[ Dodano: 5 Grudzień 2014, 20:31 ]
Tak to wygląda


[ Dodano: 5 Grudzień 2014, 20:34 ]
A tutaj schemat

wojtekjasiek - 5 Grudzień 2014, 20:35

spotkałem się z tym pod autem :D , odpowietrzać na odpalonym aż zacznie kapać olej a przestanie syczeć, tak to powinno wyglądać?
wiskontii - 5 Grudzień 2014, 20:37

wojtekjasiek, Ta sama procedura samochód włączony bo musi nabijac cisnienie zbiornik otwarty
wojtekjasiek - 5 Grudzień 2014, 20:43

dzięki za pomoc, choć już zakładam że łatwo nie będzie bo śruba odpowietrznika nie jest schowana i odizolowana od warunków zewnętrznych, pewnie jedna rdza,
wiskontii - 5 Grudzień 2014, 20:51

Przygotuj się odrazu i kup nowy odpowietrzacz stary dobrze obsikaj srodkiem oczysć szczotką i pójdzie
U mnie w ogóle nic nie chodziło tak było zafajdane teraz funkiel nówka

wojtekjasiek - 6 Grudzień 2014, 14:47

no i miało być miło, chciałem odpowietrzyć, podnosze mache żeby sprawdzić jaki mam stan a tu echo, pusto i zero płynu. wydaje mi sie że gość składając mi wąż założył zawór zwrotny w odwrotną strone, wąż wybuliło,jak go poluzowałem przy pompie to walneło sprężonym olejem czyli ewidentnie nie miał drogi ujścia. teraz tak, jutro jade w trase i potrzebuje auto, zrobić tego nie ma mowy dziś bo już węża nie zareklamuje bo pużno, czy jeśli poskładam wszystko do kupy, nie wleje oleju to czy pompa wytrzyma jutrzejszy rajd przez zakopianke? pompa jest dwu sekcyjna więc smarowanie od strony wspomagania ma. jak myślicie nie zatre pompy?
wiskontii - 6 Grudzień 2014, 15:07

wojtekjasiek, Morzesz jechac
W niwo jest inny olej w pompie jest inny

wojtekjasiek - 6 Grudzień 2014, 16:01

jednak nie będe ryzykował, biore od kumpla celinke 2,2d i śmigne nią a w poniedziałem reklamować wąż i dalsza walka z układem, dam znać jak postępy.

[ Dodano: 8 Grudzień 2014, 23:34 ]
tak, jak podejrzewałem serwisant poskładał wąż odwrotnie, zareklamowałem i mam nowy, w sumie to dwa bo w między czasie załatwiłem sobie drugi od w 124, jak się okazuje pasuje, gwinty takie same, i co ciekawe: nie odpowietrzałem układu, po odpaleniu zostawiłem sobie rurkę powrotu na wierzchu i po chwili olej zaczął ładnie krążyć,



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group