Zawieszenie, hamulce, felgi i opony - NIVO
adamd - 11 Grudzień 2014, 08:32
wojtekjasiek, bo zasadniczo przy wymianie przewodów albo regulatora nie trzeba nic odpowietrzać. Wszystko samo się robi Jakby ktoś wymieniał gruszki, siłowniki to wtedy odpowietrzenie było by konieczne. Aczkolwiek w beczce wymieniałem jeden siłownik i też się sam odpowietrzył.
adikis - 12 Grudzień 2014, 23:15
witam czy ktoś widział w202 v6 z nivo czy po prostu w tych silnikach ta opcja była niedostępna ??
wiskontii - 12 Grudzień 2014, 23:33
adikis, Adam bardzo dużo przegladam i kopie ale nie wpadło mi to jeszcze aby v6 miało nivo
adikis - 13 Grudzień 2014, 07:53
wiskontii, już w nocy sprawdziłem było nivo w v6 ale chyba bardzo rzadko
co gorsza pompa nie pasuje z w210 tylko z r129
Equinoxe - 17 Październik 2015, 22:01
Witam.
Jak rozpoznać uszkodzenie układu NIVO? Gruszki uszkodzone czy amortyzatory uszkodzone? A może pompa NIVO nie działa?
Pytam bo od niedawna tył mojego auta okropnie skacze po przejechaniu przez dziurę/nierówności drogi lub wałki ograniczające prędkości. Byłem u mechanika, ruszył tył auta i mówił, że amortyzatory do wymiany, jak mówiłem mu, że auto ma NIVO to zadzwonił do kolegi coś zapytał i mówił, że lepiej zatkać układ NIVO, wyłączyć pompę aby nie tłoczyła oleju i zamontować standardowe amortyzatory + wymienić sprężyny na wersje od KOMBI bo te będą za miękkie - tak będzie taniej!
Nie bardzo chcę uwierzyć w to, że nagle obie amortyzatory zepsują się jednocześnie. Ciekawe jest to, że byłem z autem na badanie techniczne to komputer pokazuje 75% sprawności amortyzatorów tylnych.
Sprawdziłem cenę amortyzatorów do NIVO to ponad tyś./szt. a gruszki ponad 500zł/kpl.
Poziom płynu NIVO cały czas taki sam, nie ma przecieków nigdzie. Co robić i gdzie mam szukać przyczyny? Czy wywalić NIVO?
wiskontii - 17 Październik 2015, 23:00
To fachowiec nie z tej ziemi omijaj go z daleka bo wydasz chajc a przez takiego fachmana Nivo niebedzie chodzic.Reasumujac zacznij od zaworu jest on umieszczony z tylu na belce czy on sie nie zacina bo jak sie zatnie to niepusci oleju do gruszek a potem do amorow.Zarazem w tym zaworze jest odpowietrzacz .Moim zdaniem jak amory suche to wina lezy w zaworze a potem dopiero w gruszkach a na koncu amory
Pozdrawiam
Equinoxe - 17 Październik 2015, 23:16
Dzięki za szybką odpowiedź, poniedziałek próbuję z kolegą sprawdzić. Jak jadę jutro w trasę jeszcze około 350 km to nie uszkodzę amortyzatorów?
wojtekjasiek - 17 Październik 2015, 23:51
to o czym pisze wiskonti wyglada tak http://archiwum.allegro.p...3671784447.html u mnie tak zaszło syfem, że zatarło się i stało w jednej pozycji
perzu126 - 18 Październik 2015, 08:27
Koledze jak w w124 skakał tył to wymieniał gruszki. 250zł sztuka, samodzielna wymiana.
Equinoxe - 18 Październik 2015, 10:39
OK, Dzięki za szybką pomoc!
Muciek - 18 Październik 2015, 21:33
Jak skaczę to na 99% gruszki i od tego proponowałbym zacząć.
Ewka1906 - 14 Maj 2016, 20:11
adikis napisał/a: | witam czy ktoś widział w202 v6 z nivo czy po prostu w tych silnikach ta opcja była niedostępna ?? |
Widziałam. W moim
Regenerował ktoś nivo w Krakowie/małopolsce?
Wszyscy polecają firmę z Gdańska ^^ Troszku daleko, chociaż jak nie ma specjalistów w Krk to wole wysłać pakę do Gdańska (znów...).
wiskontii - 14 Maj 2016, 20:38
Ewka1906 napisał/a: | adikis napisał/a: | witam czy ktoś widział w202 v6 z nivo czy po prostu w tych silnikach ta opcja była niedostępna ?? |
Widziałam. W moim
Regenerował ktoś nivo w Krakowie/małopolsce?
Wszyscy polecają firmę z Gdańska ^^ Troszku daleko, chociaż jak nie ma specjalistów w Krk to wole wysłać pakę do Gdańska (znów...). |
Mozesz podac numer pompy Niwo z Twojego jest na blaszce
I co konkretnie chcesz naprawiac regenerowac
adikis - 15 Maj 2016, 10:53
Ewka1906, jeśli masz nivo i silnik m112 czyli c240 lub c280 to pompa a1294662501
http://www.ebay.de/itm/19...1-/141901521595
dobra cena
nowa w aso ponad 6000pln regeneracja przez inter cars 3500pln
a i ta pompa występowała jedynie w c240 c280 i clk320 oczywiście wszystkie z nivo
Pioterek - 15 Maj 2016, 12:14
Ona ma auto z 94 roku więc R6 nie V6, tylko zamieszanie zrobiła.
A wystarczy w podpis wrzucić dane auta i od razu mniej zbędnych postów i szybsza pomoc będzie.
|
|
|