To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

Ogólnie o C-klasie - archiwum - dodatki do paliwa ( jakość ON na naszych stacjach)

BIZONIK5 - 25 Styczeń 2016, 18:31

Ostatnio się dowiedziałem że zwykłe ON na Stacjach nie zamarza do -15 :shock:
Niedzwiad - 7 Styczeń 2017, 09:31

I jak testy?
Bo u mnie właśnie napęd z statoilu zamarzł :evil:

kubus838 - 7 Styczeń 2017, 11:17

Wczoraj w południe jeszcze odpaliłem bez żadnych problemów. Ale do paliwa dolałem mixolu i taki środek który leją kierowcy ciężarówek - ponoć bardzo chwalony. Zobaczymy co będzie dzisiaj.

robert

mariuszt0 - 7 Styczeń 2017, 13:23

kubus838, środek przeciw zamarzaniu jak najbardziej, ale po co mixol?
kubus838 - 7 Styczeń 2017, 13:33

Mixol po to aby pompa była smarowana wewnątrz. On w paliwie podczas dużego mrozu i tak nie zgęstnieje a pompę posmaruje od środka.

Mój odpalił bez problemów.

robert

madzara31 - 7 Styczeń 2017, 19:51

Jak na Alasce daje radę to u nas małe piwo przed śniadaniem http://www.olejspol.cz/te...centrate-1-litr
mariuszt0 - 7 Styczeń 2017, 20:27

kubus838, no nie wiem czy to dobry pomysł, paliwo przez tą temperaturę jest dość gęste a mixol jeszcze go trochę zagęści. Jak martwisz sie o smarowanie pompy to dolej tylko uzdatniacza do paliwa, z kleen flo lejemy u mnie i zero stresu. Sprawdzone w tamtym roku na ukraińskim paliwie, bez uzdatniacza w seperatorze wytrąciła sie parafina a z uzdatniaczem wyglądało normalnie :)
Niedzwiad - 7 Styczeń 2017, 21:10

W naszym kraju chore jest to, że czysty ON jest sprzedawany jako arktyczny, a biodiesel sprzedawany jest jako ON. Gdyby nie to nie miałbym żadnego żalu, ale człowiek uczy się na błędach. Trzymałem się BP do tej pory, ale los chciał, że zatankowałem na statoilu i wiem, że w zimę nigdy już tego nie zrobię.
Mam nadzieję, że formuła do diesla z antyżelem stp zrobi swoje i jutro nie będzie problemu.
A Mixolu to słyszałem, że się dodaje do opału, bo ten jest bardzo suchy w porównaniu do napędu.

kubus838 - 7 Styczeń 2017, 21:14

mariuszt0 napisał/a:
kubus838, no nie wiem czy to dobry pomysł, paliwo przez tą temperaturę jest dość gęste a mixol jeszcze go trochę zagęści. Jak martwisz sie o smarowanie pompy to dolej tylko uzdatniacza do paliwa, z kleen flo lejemy u mnie i zero stresu. Sprawdzone w tamtym roku na ukraińskim paliwie, bez uzdatniacza w seperatorze wytrąciła sie parafina a z uzdatniaczem wyglądało normalnie :)



No to widać, że nigdy nie rozbierałeś pompy cr - chyba, że ja mam inną niż jest w Twoim aucie? Co do gęstnienia mieszanki mixol+on+jakiś uzdatniacz to masz teraz warunki aby się o tym przekonać. Co do smarowania pompy wysokiego ciśnienia miksolem w ciągu całego roku to proponuje Ci użyć szukajki - bo po co przepłacać skoro ten środek jest rewelacyjny. Ale to można ocenić po własnoręcznym rozebraniu pompy a nie po naklejkach i opisach reklamowych. A tak na marginesie to mixol bardzo dobrze się rozpuszcza w on, a jak to wpływa na gęstnienie takiej "mieszanki" paliwowej możesz też się teraz przekonać, bo są warunki. Więc gadanie i wskazywanie innych środków z nazwy bardziej wskazuje na chwyt handlowy niż coś sprawdzone w rzeczywistości. Drugi margines jest taki, że on z Ukrainy zdecydowanie się różni od tego który jest sprzedawany w Polsce.

robert

perzu126 - 7 Styczeń 2017, 21:16

Klein flo robi dodatek do paliwa który poprawia smarnosc a w większym stężeniu służy jako antyżel.
kubus838 - 7 Styczeń 2017, 21:18

Niedzwiad napisał/a:

A Mixolu to słyszałem, że się dodaje do opału, bo ten jest bardzo suchy w porównaniu do napędu.


Poczytaj opisy tych co leją mixol do on.

robert

Niedzwiad - 25 Luty 2017, 17:11

No i wracając do tematu, to pomimo nie małych mrozów jazda z dodatkiem do diesla z antyżelem firmy stp sprawiła, że auto spaliło o litr mniej niż zwykle. Czekałem z ta informacją do wyjeżdżenia następnego zbiornika, bo po feralnym tankowaniu i pierwszym w życiu ratowanie tego co zajmowało cały zbiornik, został mi polecony ten środek i szczerze mówiąc to jestem w szoku. Następny zbiornik zalazłem do pełna zwykłym napędem ze statola, który wtedy kosztował 5,14zł/l i wyjeżdżenie go zajęło mi tyle co zawsze, a warunki atmosferyczne z całą pewnością były lepsze niż przy wyjeżdżaniu poprzedniego paliwa.
Tu chyba nie może być mowy o przypadku?



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group