Mercedes W202 Strona Główna Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Proszę o cierpliwość . Forum musialo zostac przeniesione na inny serwer. Powoli usuwam błędy,

Poprzedni temat «» Następny temat
dodatki do paliwa ( jakość ON na naszych stacjach)
Autor Wiadomość
silverhammer12 

Pomógł: 6 razy
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 289
Skąd: Śląsk
Wysłany: 15 Listopad 2007, 15:27   dodatki do paliwa ( jakość ON na naszych stacjach)

Witam

Posiadam 200 T CDI. Ostatnio zatankowalem na LOTOS i powiem Wam ze to byl ostatni raz (bynajmnije na tej na trasie Tychy Katowice) zauwazalnie gorzej zapalalo, na szczescie nic sie nie stalo i czym predzej nalalem teoretycznie lepszego BP Ultimate (odczuwalna zmiana) i teraz mam pytanka.
- Czy mieliscie juz jakies powazne przygoty po tankowaniu ON na naszych stacjach i tym samych jakich unikac a jakie w miare sensownie mozna uznac za bezpieczne
- Czy i jezeli tak to jakie specyfiki dolewacie do paliwa? Czy to ma sens?

dzieki i szerokosci Wszystkim zycze
 
 
carlos 


Pomógł: 30 razy
Dołączył: 15 Cze 2007
Posty: 1055
Skąd: Podkarpacie
Wysłany: 15 Listopad 2007, 16:08   

Leje zwykły ON z Orlenu i zera jakichkolwiek problemów :mrgreen:
_________________
ex:W 202 C 200 CDI '99
W 246 B 180 CDI '14
 
 
DarekGA 
270000km

Pomógł: 22 razy
Dołączył: 14 Wrz 2007
Posty: 273
Skąd: 3miasto
Wysłany: 15 Listopad 2007, 16:39   

Co jakiś czas dolewam do paliwa, do benzyny w poprzednich samochodach i obecnie do ropy, dodatki firmy STP absorbujące wodę z układu paliwowego. Czy to w zbiornikach na stacjach benzynowych czy to w naszych zbiornikach paliwa wilgoć z powietrza osiada w postaci wody wewnątrz zbiorników i po to leje STP aby ją wyciągać z paliwa. I jak na razie wszystko OK.
_________________
C220 T CDI Esprit WDB2021931F979448
 
 
 
Marian25td 
Marian25td

Dołączył: 22 Lip 2007
Posty: 167
Skąd: Dzierżoniów
Wysłany: 15 Listopad 2007, 19:44   

Witam,popieram ropa z orlenu najlepsza jest :d Dotaki do paliwa heh szkoda kasy wydawac na takie żeczy.
 
 
 
janko231 

Dołączył: 27 Lut 2007
Posty: 17
Skąd: okolice Radomia
Wysłany: 15 Listopad 2007, 20:46   

Witam
Z dodatków stosuję olej mixol oraz naftę ( techniczna tańsza). Ponadto dwie beczki 200l. Jedna sobie stoi i czeka a z drugiej (paliwo odstane) tankuję. Mam czwartego diesla i nigdy nie było problemów. O tych sklepowych dodatkach sądzę, że pomagają i owszem ale wyłącznie tym co je sprzedają. pozdrawiam
_________________
MB C200 CDI 99'
 
 
silverhammer12 

Pomógł: 6 razy
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 289
Skąd: Śląsk
Wysłany: 15 Listopad 2007, 20:54   

janko231 napisał/a:
Witam
Z dodatków stosuję olej mixol oraz naftę ( techniczna tańsza). Ponadto dwie beczki 200l. Jedna sobie stoi i czeka a z drugiej (paliwo odstane) tankuję. Mam czwartego diesla i nigdy nie było problemów. O tych sklepowych dodatkach sądzę, że pomagają i owszem ale wyłącznie tym co je sprzedają. pozdrawiam



Hehe niezly osąd, generalnie tez sie schylam ku takiemu. Co do paliwa to z czasow slusznie minionych pozostala beczka i pompka, kiedys przyjezdzaly Tiry zlewac paliwko w dobrej cenie :D ,. W domu sa jeszcze 2 diesle poza moim ale do W123 to sam lalem nawet opal i olej roslinny i bylo oki, zreszta KIA ceres dostawczak tez lubi rzepak :D , (jest jeszcze black wolga po dziadku ale te 2 tony pozeraja jedynie benzynke :) )
No i reasumujac do zadnego nie lalo sie niczego specjalnego i dziala do dzis, ale nie wiem po prostu jak sie obchodzic z tym CDI zeby dlugo i bezbolesnie wspolpracowal,

Pozdrawiam
 
 
Marcin13736 
MBmiłośnik


Pomógł: 14 razy
Dołączył: 08 Lut 2007
Posty: 466
Skąd: Łódzkie
Wysłany: 2 Grudzień 2007, 23:02   

To co lejemy do naszych :mb: ciężko nazwać czasem paliwem. Czasem to mieszanka bliżej nie określinych substancji z olejem napędowym. Kiedy byłem uszczelniać pompę paliwową, gość powiedział, że do CDI (ojciec ma A 170 CDI) dobrze jest dolawać MIXOL do paliwa. Bo te nasze "paliwa" są trochę suchę jak na ON, a że pompa i wtryskiwacze smaruje ON, to przy słabej jakości paliwa jest słabe smarowanie. A MIXOL dobrze się miesza i jest stosunkowo tani. Proporcja 0,5- 1L na zbiornik.
_________________
C-250TD 150KM '97- ex
E-320 PB automat. '00
Z przodu gwiazda z tyłu gwiazda, no i ta JAZDA
 
 
kamil5166 
C220 CDI 125KM ' 99

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 16 Lut 2007
Posty: 70
Skąd: lubin
Wysłany: 2 Grudzień 2007, 23:33   

witam ja do swojego :mb: stosuje plyn DFA do wytracania wody z paliwa zeby w pompie mi sie nie zbierała. Polecam ten płyn i duzo on nie kosztuje w granicach do 15zl
_________________
Bez gwiazdy nie ma jazdy W202 2.2 CDI 99r. Elegance
W208 2.0 Kompressor 01r. Avantgarde
 
 
Łukasz 

Pomógł: 110 razy
Dołączył: 10 Mar 2007
Posty: 3803
Skąd: EPWA
Wysłany: 2 Grudzień 2007, 23:46   

Marcin13736 napisał/a:
To co lejemy do naszych :mb: ciężko nazwać czasem paliwem. Czasem to mieszanka bliżej nie określinych substancji z olejem napędowym. Kiedy byłem uszczelniać pompę paliwową, gość powiedział, że do CDI (ojciec ma A 170 CDI) dobrze jest dolawać MIXOL do paliwa. Bo te nasze "paliwa" są trochę suchę jak na ON, a że pompa i wtryskiwacze smaruje ON, to przy słabej jakości paliwa jest słabe smarowanie. A MIXOL dobrze się miesza i jest stosunkowo tani. Proporcja 0,5- 1L na zbiornik.


Będąc na wymianie zaworów w pompie gość polecił mi abym przy wymianie filtra paliwa zalał ten filtr preparatem spulung firmy liqui moly (gość specjalizuje się w naprawie pomp i wtrysków bosha) po to aby wyczyścić układ wtryskowy z niechcianych substancji i osadów.

Ja też dolewam od czasu do czasu MIXOL do paliwa.
 
 
pip 

Pomógł: 8 razy
Dołączył: 18 Wrz 2007
Posty: 479
Skąd: W-wa
Wysłany: 3 Grudzień 2007, 11:26   

a ja się w to nie bawię,
leję na shellu i unikam stacji na trasach - bez problemów
_________________
W202 DT T 250 Automat '97 ellegance
 
 
grz 

Pomógł: 5 razy
Dołączył: 24 Paź 2006
Posty: 352
Skąd: Wrocław
Wysłany: 3 Grudzień 2007, 15:14   

pip napisał/a:
leję na shellu i unikam stacji na trasach - bez problemów

Też tak robię. I też bez problemów :D
_________________
V8
__________________________________________
www.gryuliczne.com
 
 
Marian25td 
Marian25td

Dołączył: 22 Lip 2007
Posty: 167
Skąd: Dzierżoniów
Wysłany: 6 Grudzień 2007, 13:28   

Witam,ja tam nie leje zadnych dotatków typu mixol itp merc ma 300 tys tankuje tylko na orlenie i zadnych awari Pozdrawiam
 
 
 
jjankiello 


Pomógł: 54 razy
Dołączył: 03 Cze 2007
Posty: 2939
Skąd: Szczecin, PL
Wysłany: 7 Grudzień 2007, 03:49   

Tu bardziej chodzi o konserwację i przedłużenie żywota układu wtryskowego, co nie tylko może odsunąć w czasie konieczność naprawy, ale także ją wyeliminować :idea:
_________________
Because people who are crazy enough to think they can change the world are the ones who do. - S. Jobs
201122, Perlmuttgrau - EX
202188, Schwarz - EX
203216, Cubanitsilver - EX
203708, Tanzanitblau
212225, Obsidianschwartz
 
 
Dandiee 
Gwiazda


Pomógł: 19 razy
Dołączył: 22 Wrz 2014
Posty: 1157
Skąd: Głogów
Wysłany: 29 Styczeń 2015, 02:11   

Cześć , ostatnio chodzi mi po głowie żeby dolać czegoś do baku .. coś co "pomoże" wyczyścić celinę od środka :)

Jedni mówią żeby kupić to --> a dokładnie do wtryskiwaczy http://allegro.pl/plyn-do...4759280801.html

Gdzieś wyczytałem że zamiast tego .. lepiej kupić do całego układu bo coś tam ble ble ble.. ---> http://allegro.pl/stp-czy...5008362870.html

Jak to się ma Panowie ? Co wybrać? 2,2 CDI 303tyś przebiegu
Ostatnio zmieniony przez Dandiee 29 Styczeń 2015, 13:01, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
asasyn18 


Pomógł: 79 razy
Dołączył: 18 Lip 2012
Posty: 1264
Skąd: Koszalin
Wysłany: 29 Styczeń 2015, 07:54   

Mietkowy, oba linki nie działają.
_________________

Malachitowy C200 Diesel 1994r.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,139 sekundy. Zapytań do SQL: 10