To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

Ogólnie o C-klasie - archiwum - EPC problem z pompą wtryskowa

Jary - 14 Grudzień 2007, 00:03

ASPEN napisał/a:
56 to do woj. Ojca Dyrektora.


No, to też pompa tyle że ssąca :wink:

Marcin13736 - 14 Grudzień 2007, 23:07

Stary mam gościa, który zrobi ci to poniżej tysiaka. Uszczelniałem u niego Bosch'a i gadałem z taksiarzem, który uszczelniał u tego właśnie gościa Lukasa i zapłacił 800zeta. Masz tu namiar, dzwoń i pytaj. Do niego masz co prawda 200km ale za 2500 lub więcej opłaca się.
Marek Podębski
Konstantynów łódzki ul Lutomierska 133
tel/fax (42)211 16 77 kom. 602 280 164.
Gość ma za...ste zaplecze i robi tylko silniki i skrzynie.
Pozdro

[ Dodano: 14 Grudzień 2007, 23:08 ]
Stary mam gościa, który zrobi ci to poniżej tysiaka. Uszczelniałem u niego Bosch'a i gadałem z taksiarzem, który uszczelniał u tego właśnie gościa Lukasa i zapłacił 800zeta. Masz tu namiar, dzwoń i pytaj. Do niego masz co prawda 200km ale za 2500 oszczędności lub więcej opłaca się.
Marek Podębski
Konstantynów łódzki ul Lutomierska 133
tel/fax (42)211 16 77 kom. 602 280 164.
Gość ma za...ste zaplecze i robi tylko silniki i skrzynie.
Pozdro

witek - 15 Grudzień 2007, 10:05

Jary napisał/a:
witek napisał/a:
zostaje zapalona kontrolka tylko EPC Od Ręcznego od ABS i od akumulatora to jest wszystko OK?


To znaczy że są problemy z prądem, alternator nie ładuje :idea:

Jary ale to przciez jak uruchomie silnik to ona gasnie tak jak wiekszosc...ja pytałem czy to normalne w pozycji"On"(a nie przy uruchomionym silniku):PP

Jary - 15 Grudzień 2007, 13:39

witek napisał/a:
a Jezeli po nagrzaniu świec i odczekaniu jakichś 30 sekund gasnie wiekszosc kontrolek i zostaje zapalona kontrolka tylko EPC Od Ręcznego od ABS i od akumulatora to jest wszystko OK?


Przeszytaj jeszcze raz swój post :!: :wink:

mecik - 15 Grudzień 2007, 14:24

mam za klocka uzywana pompe,jest jeszcze w aucie przy silniku ,mozna odpalic i zobaczyc jak chodzi,brać?co moge sprawdzic i jak?pozdro
jjankiello - 15 Grudzień 2007, 14:55

mecik napisał/a:
co moge sprawdzic i jak?

Standardowo:
- Jak silnik odpala po nocy;
- Czy nie cieknie gdzieś;
- Czy nie dymi z rury za mocno;
- Czy silnik chodzi równo, miękko i miarowo;
- Czy przy dodawaniu gazu nie hałasują wtryski lub zawory.

mecik - 15 Grudzień 2007, 16:13

chodzi mi o to jak sprawdzić POMPE,bo silnik to słychać i widać.....
borek25wawa - 15 Grudzień 2007, 20:12

witam ja mam także problem z pompą wtryskową jednak troszke inny. to znaczy początkowo zaczęło sie tak ze samochod nie zapalił zatrząś sie i zgasł i następnie nie chciał odpalić, u mechanika odpowetrzyli go zatankowali i było git, jednak jak paliwo zeszło poniżej pół baku znowu nie chciał zapalić, następnie wynmieniono przeowdy paliwowe oringi przewodówi miało być git, znowu zatankowałem do pełna i jak paliwo zeszło poniżej pół baku to znów nie chcial palić. odstawiłem do warsztatu oni go odpalili i stwierdzili że w przewodach jest powietrze więc wymienili te przewody przy pompie i nadal nie pomogło tylko auto teraz nie chce wogóle zapalić w przewodach widać że jest paliwo a auto nie pali z pompy nie idzie paliwo. czy ktoś moze wie o co chodzi bo auto już prawie miesiąc zamiast jeździć to buja sie po warsztatach. z góry dziękuje i pozdrawiam (auto to c 250td)
Jary - 15 Grudzień 2007, 20:31

borek25wawa napisał/a:
czy ktoś moze wie o co chodzi


Sprawdź promieniowa pompę ssącą w zbiorniku :idea:

borek25wawa - 15 Grudzień 2007, 20:36

ale paliwo z baku idzie do pompy wtryskowej bo widać paliwo w tych przewodach paliwowych które idą do pompy wtryskowej
Jary - 15 Grudzień 2007, 20:42

borek25wawa napisał/a:
ale paliwo z baku idzie do pompy wtryskowej bo widać paliwo w tych przewodach paliwowych które idą do pompy wtryskowej


Bo jeszcze nie zaciągnął powietrza :idea: Pisałeś, że zjawisko jest gdy poziom poniżej 1/2 zbiornika, zbiornik masz dwukomorowy z zasobnikiem przy prawej komorze i w środku są dwie pompy które przetaczają paliwo - sprawdź to :mb:

borek25wawa - 15 Grudzień 2007, 20:55

ale wcześniej jak było poniżej pół baku a go odpowietrzyli to odpalał i chodził dopóki nie zatankowełem do pełna i jak poziomo paliwa spadł poniżej pół to nie chciał palić ale na tym samym poziomie paliwa jak go odpowietrzyli to mogłem nadal jeździć i on palił do póki nie zatankowałem do pełna i poziom znowu zszedł poniżej połowy to przestawał znowu palić, a teraz jak go próbowali odpowietrzyć a poziom paliwa poniżej pół baku jest to wogóle nie chce palić. co ty o tym myślisz
Jary - 15 Grudzień 2007, 21:11

Ja tylko Ci podpowiadam, a Ty zrób jak uważasz :wink:
borek25wawa - 15 Grudzień 2007, 21:14

spoko spoko dzięki za podpowiedź, a ja poprostu chce ci jak najlepiej przedstawić sprawe bo poprostu wydaje mi sie że gdyby to była ta pompa to by wogóle nie chciał palić a nie dopiero jak paliwo ubywało od pełnego baku do mniej niż połowy i już sam nie wiem co to może być, a samochód stoi prawie miesiąc . facet od regenracji pomp wtryskowych mówił coś o tym że ona ma tam jakieś sterowanie i to może to być przyczyną, co ty o tym myślisz??
Jary - 17 Grudzień 2007, 15:11

borek25wawa napisał/a:
ma tam jakieś sterowanie i to może to być przyczyną, co ty o tym myślisz??


Jeżeli uporałęś sie z powietrzem i jest ok, to sprawdź zawór elektromagnetyczny- ten który odpowiada za start i gaszenie :idea:
A na przyszłość w premierowym poście opisz jak najwięcej spostrzeżeń, bo inaczej to jest zgadywanka a ja piszę o przypadkach z którymi się zetknąłem :wink:



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group