Zawieszenie, hamulce, felgi i opony - Auto pływa przy wiekszych prędkościach????
tuareg1989 - 9 Styczeń 2008, 16:00 Temat postu: Auto pływa przy wiekszych prędkościach???? Zauważyłem ze przy predkosci 120km/h w zwyż zaczyna mi pływac po drodze.. Zczym to moze byc związne??
marcmerc - 9 Styczeń 2008, 16:43
np. z końcem amortyzatorów
Kowal - 9 Styczeń 2008, 17:15
Warto też przyjrzeć się tulejom gumowym na wahaczach czy nie ma luzów, poza tym temat był poruszany więc jeżeli skorzystasz z funkcji SZUKAJ to na pewno znajdziesz !!!
Pozdro
ASPEN - 9 Styczeń 2008, 17:26
Moim zdaniem powinieneś sprawdzić na stacji diagnostycznej amortyzatory potem luzy w zawieszeniu. Jeśli tu cos będzie nie tak , a do tego masz szerokie kapcie - będzie cię nosić.
Camel- - 9 Styczeń 2008, 18:41
Pływa czy buja?
tuareg1989 - 9 Styczeń 2008, 19:57
trzyma tor jazdy ino nim buja jak na fali
Jary - 9 Styczeń 2008, 20:18
tuareg1989 napisał/a: | trzyma tor jazdy ino nim buja jak na fali |
Amorki proszą o wymianę, zmęczone
tuareg1989 - 9 Styczeń 2008, 20:22
Własnie też tak sądziłem ale wolałem się zapytac na forum
zmichal - 9 Styczeń 2008, 20:39
Ja u siebie zauważyłem dużą "podatność" na boczne podmuchy wiatru, ale gdzieś kiedyś czytałem, że to niestety wada W202
Jary - 9 Styczeń 2008, 22:36
zmichal napisał/a: | ale gdzieś kiedyś czytałem, że to niestety wada W202 |
No nie wiem, ja czegoś takiego nie zaobserwowałem
Krokodyl - 10 Styczeń 2008, 00:50
Jary napisał/a: | zmichal napisał/a: | ale gdzieś kiedyś czytałem, że to niestety wada W202 |
No nie wiem, ja czegoś takiego nie zaobserwowałem | Celinki tak maja,podmuchy wiatru daja sie im we znaki,a jak masz jeszcze szerokie kapcie to w koleinach masakra.Juz na forum to bylo.
jjankiello - 10 Styczeń 2008, 00:56
Jeśli będziesz sprawdzał amorki, to od razu powiem, że standardowe sprawdzenie na szarpakach G*** pokaże - nawet cieknący (czyli zdechły) amortyzator potrafi pokazać 70% sprawności na szarpakach.
Prawidłowo sprawdzisz tylko amortyzator wymontowany z auta
Jeśli jednak nie amorki, to trzeba sprawdzić tuleję pływającą drążka prowadzącego w TYLNYM zawieszeniu To ten drążek służący do ustawiania zbieżności tylnego koła, idący poziomo od piasty w stronę przodu auta, lekko do środka.
lojek - 10 Styczeń 2008, 08:33
jjankiello napisał/a: | Jeśli będziesz sprawdzał amorki, to od razu powiem, że standardowe sprawdzenie na szarpakach G*** pokaże - nawet cieknący (czyli zdechły) amortyzator potrafi pokazać 70% sprawności na szarpakach.
Prawidłowo sprawdzisz tylko amortyzator wymontowany z auta
Jeśli jednak nie amorki, to trzeba sprawdzić tuleję pływającą drążka prowadzącego w TYLNYM zawieszeniu To ten drążek służący do ustawiania zbieżności tylnego koła, idący poziomo od piasty w stronę przodu auta, lekko do środka. |
masz jakąs metodę na sprawdzenie amortyzatora wymontowanego z auta
staszko - 10 Styczeń 2008, 10:10
Najlepiej zacząć od prostej rzeczy sprawdż ciśnienie w oponach.
Jary - 10 Styczeń 2008, 11:05
lojek napisał/a: | masz jakąs metodę na sprawdzenie amortyzatora wymontowanego z auta |
Poprostu sprobuj gwałtownie go ścisnąć lub rozciągnąć
|
|
|