To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

Zawieszenie, hamulce, felgi i opony - Auto pływa przy wiekszych prędkościach????

tuareg1989 - 9 Styczeń 2008, 16:00
Temat postu: Auto pływa przy wiekszych prędkościach????
Zauważyłem ze :mb: przy predkosci 120km/h w zwyż zaczyna mi pływac po drodze.. Zczym to moze byc związne??
marcmerc - 9 Styczeń 2008, 16:43

np. z końcem amortyzatorów
Kowal - 9 Styczeń 2008, 17:15

Warto też przyjrzeć się tulejom gumowym na wahaczach czy nie ma luzów, poza tym temat był poruszany więc jeżeli skorzystasz z funkcji SZUKAJ to na pewno znajdziesz !!!
Pozdro

ASPEN - 9 Styczeń 2008, 17:26

Moim zdaniem powinieneś sprawdzić na stacji diagnostycznej amortyzatory potem luzy w zawieszeniu. Jeśli tu cos będzie nie tak , a do tego masz szerokie kapcie - będzie cię nosić.
Camel- - 9 Styczeń 2008, 18:41

Pływa czy buja?
tuareg1989 - 9 Styczeń 2008, 19:57

trzyma tor jazdy ino nim buja jak na fali
Jary - 9 Styczeń 2008, 20:18

tuareg1989 napisał/a:
trzyma tor jazdy ino nim buja jak na fali


Amorki proszą o wymianę, zmęczone :mb:

tuareg1989 - 9 Styczeń 2008, 20:22

Własnie też tak sądziłem ale wolałem się zapytac na forum :)
zmichal - 9 Styczeń 2008, 20:39

Ja u siebie zauważyłem dużą "podatność" na boczne podmuchy wiatru, ale gdzieś kiedyś czytałem, że to niestety wada W202 :|
Jary - 9 Styczeń 2008, 22:36

zmichal napisał/a:
ale gdzieś kiedyś czytałem, że to niestety wada W202


No nie wiem, ja czegoś takiego nie zaobserwowałem :mb:

Krokodyl - 10 Styczeń 2008, 00:50

Jary napisał/a:
zmichal napisał/a:
ale gdzieś kiedyś czytałem, że to niestety wada W202


No nie wiem, ja czegoś takiego nie zaobserwowałem :mb:
Celinki tak maja,podmuchy wiatru daja sie im we znaki,a jak masz jeszcze szerokie kapcie to w koleinach masakra.Juz na forum to bylo.
jjankiello - 10 Styczeń 2008, 00:56

Jeśli będziesz sprawdzał amorki, to od razu powiem, że standardowe sprawdzenie na szarpakach G*** pokaże - nawet cieknący (czyli zdechły) amortyzator potrafi pokazać 70% sprawności na szarpakach.
Prawidłowo sprawdzisz tylko amortyzator wymontowany z auta :idea:

Jeśli jednak nie amorki, to trzeba sprawdzić tuleję pływającą drążka prowadzącego w TYLNYM zawieszeniu :!: To ten drążek służący do ustawiania zbieżności tylnego koła, idący poziomo od piasty w stronę przodu auta, lekko do środka. :idea:

lojek - 10 Styczeń 2008, 08:33

jjankiello napisał/a:
Jeśli będziesz sprawdzał amorki, to od razu powiem, że standardowe sprawdzenie na szarpakach G*** pokaże - nawet cieknący (czyli zdechły) amortyzator potrafi pokazać 70% sprawności na szarpakach.
Prawidłowo sprawdzisz tylko amortyzator wymontowany z auta :idea:

Jeśli jednak nie amorki, to trzeba sprawdzić tuleję pływającą drążka prowadzącego w TYLNYM zawieszeniu :!: To ten drążek służący do ustawiania zbieżności tylnego koła, idący poziomo od piasty w stronę przodu auta, lekko do środka. :idea:


masz jakąs metodę na sprawdzenie amortyzatora wymontowanego z auta

staszko - 10 Styczeń 2008, 10:10

Najlepiej zacząć od prostej rzeczy sprawdż ciśnienie w oponach.
Jary - 10 Styczeń 2008, 11:05

lojek napisał/a:
masz jakąs metodę na sprawdzenie amortyzatora wymontowanego z auta


Poprostu sprobuj gwałtownie go ścisnąć lub rozciągnąć :idea:



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group