Przesunięty przez: Łukasz 5 Kwiecień 2012, 21:33 |
Auto pływa przy wiekszych prędkościach???? |
Autor |
Wiadomość |
tuareg1989
Mercedes C180 93
Dołączył: 04 Sty 2008 Posty: 22 Skąd: Wadowice
|
Wysłany: 9 Styczeń 2008, 16:00 Auto pływa przy wiekszych prędkościach????
|
|
|
Zauważyłem ze przy predkosci 120km/h w zwyż zaczyna mi pływac po drodze.. Zczym to moze byc związne?? |
|
|
|
|
marcmerc
Pomógł: 1 raz Dołączył: 15 Sie 2007 Posty: 187 Skąd: Elbląg
|
Wysłany: 9 Styczeń 2008, 16:43
|
|
|
np. z końcem amortyzatorów |
_________________ okazuje się że mercedes i BMW są w stanie stać na jednym podwórku
w202 c250 WDB2021251F056553
E39 523i, same automaty |
|
|
|
|
Kowal
Moderator Mercedes C220D
Pomógł: 33 razy Dołączył: 03 Kwi 2006 Posty: 1046 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 9 Styczeń 2008, 17:15
|
|
|
Warto też przyjrzeć się tulejom gumowym na wahaczach czy nie ma luzów, poza tym temat był poruszany więc jeżeli skorzystasz z funkcji SZUKAJ to na pewno znajdziesz !!!
Pozdro |
_________________ Mercedes C220 Diesel '94 ESPRIT body kit from Carlsson
Rzeczy niemożliwe załatwiam od ręki, a na cuda trzeba czekać tydzień
Odzież motocyklowa |
|
|
|
|
ASPEN
ASPEN
Pomógł: 1 raz Dołączył: 03 Gru 2007 Posty: 60 Skąd: Elbląg
|
Wysłany: 9 Styczeń 2008, 17:26
|
|
|
Moim zdaniem powinieneś sprawdzić na stacji diagnostycznej amortyzatory potem luzy w zawieszeniu. Jeśli tu cos będzie nie tak , a do tego masz szerokie kapcie - będzie cię nosić. |
_________________ W202 C220D , Renault Clio |
|
|
|
|
Camel-
Mercmag.pl
Pomógł: 212 razy Dołączył: 30 Kwi 2006 Posty: 12480 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 9 Styczeń 2008, 18:41
|
|
|
Pływa czy buja? |
_________________ http://mercmag.pl
C200 Sport, odbudowa: Classic, CLK, Sport T, Esprit T, Classic T, E240 Classic, CLK230 Ava, E280 Ava, Sport T V6, E320 Ava, Esprit, CLK MY04, CLK230, E280 Eleg., CLK MY06 |
|
|
|
|
tuareg1989
Mercedes C180 93
Dołączył: 04 Sty 2008 Posty: 22 Skąd: Wadowice
|
Wysłany: 9 Styczeń 2008, 19:57
|
|
|
trzyma tor jazdy ino nim buja jak na fali |
|
|
|
|
Jary
Pomógł: 40 razy Dołączył: 07 Maj 2007 Posty: 2349 Skąd: Toruń / okolice
|
Wysłany: 9 Styczeń 2008, 20:18
|
|
|
tuareg1989 napisał/a: | trzyma tor jazdy ino nim buja jak na fali |
Amorki proszą o wymianę, zmęczone |
_________________ MB W202, C 220D-był, jest W163 ML270
Wiem, że nic nie wiem. |
|
|
|
|
tuareg1989
Mercedes C180 93
Dołączył: 04 Sty 2008 Posty: 22 Skąd: Wadowice
|
Wysłany: 9 Styczeń 2008, 20:22
|
|
|
Własnie też tak sądziłem ale wolałem się zapytac na forum |
|
|
|
|
zmichal
Moderator
Pomógł: 10 razy Dołączył: 20 Mar 2006 Posty: 736 Skąd: lubelskie
|
|
|
|
|
Jary
Pomógł: 40 razy Dołączył: 07 Maj 2007 Posty: 2349 Skąd: Toruń / okolice
|
Wysłany: 9 Styczeń 2008, 22:36
|
|
|
zmichal napisał/a: | ale gdzieś kiedyś czytałem, że to niestety wada W202 |
No nie wiem, ja czegoś takiego nie zaobserwowałem |
_________________ MB W202, C 220D-był, jest W163 ML270
Wiem, że nic nie wiem. |
|
|
|
|
Krokodyl
Pomógł: 1 raz Dołączył: 31 Sie 2007 Posty: 22 Skąd: Szczecin-Ustka
|
Wysłany: 10 Styczeń 2008, 00:50
|
|
|
Jary napisał/a: | zmichal napisał/a: | ale gdzieś kiedyś czytałem, że to niestety wada W202 |
No nie wiem, ja czegoś takiego nie zaobserwowałem | Celinki tak maja,podmuchy wiatru daja sie im we znaki,a jak masz jeszcze szerokie kapcie to w koleinach masakra.Juz na forum to bylo. |
_________________ On the road again.MB C220D '96r |
|
|
|
|
jjankiello
Pomógł: 54 razy Dołączył: 03 Cze 2007 Posty: 2939 Skąd: Szczecin, PL
|
Wysłany: 10 Styczeń 2008, 00:56
|
|
|
Jeśli będziesz sprawdzał amorki, to od razu powiem, że standardowe sprawdzenie na szarpakach G*** pokaże - nawet cieknący (czyli zdechły) amortyzator potrafi pokazać 70% sprawności na szarpakach.
Prawidłowo sprawdzisz tylko amortyzator wymontowany z auta
Jeśli jednak nie amorki, to trzeba sprawdzić tuleję pływającą drążka prowadzącego w TYLNYM zawieszeniu To ten drążek służący do ustawiania zbieżności tylnego koła, idący poziomo od piasty w stronę przodu auta, lekko do środka. |
_________________ Because people who are crazy enough to think they can change the world are the ones who do. - S. Jobs
201122, Perlmuttgrau - EX
202188, Schwarz - EX
203216, Cubanitsilver - EX
203708, Tanzanitblau
212225, Obsidianschwartz |
|
|
|
|
lojek
mesio
Pomógł: 12 razy Dołączył: 11 Sie 2006 Posty: 607 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 10 Styczeń 2008, 08:33
|
|
|
jjankiello napisał/a: | Jeśli będziesz sprawdzał amorki, to od razu powiem, że standardowe sprawdzenie na szarpakach G*** pokaże - nawet cieknący (czyli zdechły) amortyzator potrafi pokazać 70% sprawności na szarpakach.
Prawidłowo sprawdzisz tylko amortyzator wymontowany z auta
Jeśli jednak nie amorki, to trzeba sprawdzić tuleję pływającą drążka prowadzącego w TYLNYM zawieszeniu To ten drążek służący do ustawiania zbieżności tylnego koła, idący poziomo od piasty w stronę przodu auta, lekko do środka. |
masz jakąs metodę na sprawdzenie amortyzatora wymontowanego z auta |
_________________ W 202 z 1995- sprzedany
W 203 C200 K z 2002r - sprzedany
W 202 z 1993 2,2 benzyna w automacie
Czasami na drodze spotykam prawdziwych szaleńców, pędzą na złamanie karku i wbrew rozsądkowi ... naprawdę ...aż ciężko czasami ich wyprzedzić. |
|
|
|
|
staszko
Pomógł: 1 raz Dołączył: 20 Cze 2006 Posty: 66 Skąd: katowice
|
Wysłany: 10 Styczeń 2008, 10:10
|
|
|
Najlepiej zacząć od prostej rzeczy sprawdż ciśnienie w oponach. |
_________________ C250TD 96" |
|
|
|
|
Jary
Pomógł: 40 razy Dołączył: 07 Maj 2007 Posty: 2349 Skąd: Toruń / okolice
|
Wysłany: 10 Styczeń 2008, 11:05
|
|
|
lojek napisał/a: | masz jakąs metodę na sprawdzenie amortyzatora wymontowanego z auta |
Poprostu sprobuj gwałtownie go ścisnąć lub rozciągnąć |
_________________ MB W202, C 220D-był, jest W163 ML270
Wiem, że nic nie wiem. |
|
|
|
|
|