To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

Silnik i osprzęt oraz układ napędowy - Visko

aloha1970 - 14 Styczeń 2008, 18:26
Temat postu: Visko
Witam wiem że były takie tematy ,lecz akurat tego nie znalazłemja chciałbym się dowiedzie jak wprowadzić silikon do viskozy tam jest bimetal zamontowany na stałe.dodam że wiskoza padła i chciałem ją zreanimować może się uda.ktoś może to robił i przekaze mi jak to dokładnie zrobić? A może niema sęsu :D
Aloiz - 14 Styczeń 2008, 18:49

Z tego co sie orientuje to taki rzeczy robią np. w serwisie Scanii...... moim zdaniem lepiej kupić nowe Visco z gwarancja niż co chwile patrzeć pod maskę czy olej jest w Visco... Ja kupiłem firmy Sachs (390zl).... polecam tez firmy Behr... Visca tych firm nie należna do tanich....Obie firmy były używane na pierwszy montaż :mb: .... 8)
lojek - 14 Styczeń 2008, 18:49

Ja zrobiłem to tak jak było opisywane na tym forum a do wnętrza wlałem olej półsyntetyczny i śmiga jak ta lala przez całe lato ani razu nie wzrosła mi nadmiernie temperatura
Aloiz - 14 Styczeń 2008, 18:52

olej Pod wpływem temperatury robi sie bardziej zadki.... a płyn który jest w Visco ma mieć odwrotne zadanie....
lojek - 14 Styczeń 2008, 18:54

Ziola, może i masz racje jednak działa i się nie grzeje a o to przeczesz chodzi.
aloha1970 - 14 Styczeń 2008, 19:11

wporzo tylko jak dokładnie zabrać się za wlanie skoro tam jest bimetal na sztywno zamontowany napiszcie po kolei co i jak , dzęki :twisted:

[ Dodano: 14 Styczeń 2008, 19:34 ]
a i jeszcze ile tego wlać :roll:

Jary - 14 Styczeń 2008, 20:16

lojek napisał/a:
do wnętrza wlałem olej półsyntetyczny i śmiga jak ta lala


No, to chylę czoła :!: muszę przyznać że jesteś Kolumbem :wink:

lojek - 14 Styczeń 2008, 20:50

aloha1970, podaj adres @ to ci wyśle zdjęcia sa za duże i się mieszczą na forum
aloha1970 - 15 Styczeń 2008, 00:58

aloharobert@o2.pl .podziekował :mrgreen:
respected - 15 Styczeń 2008, 01:07

daruj sobie te czary i nie podcieraj pupy szkłem bo już to przerabiałem a efekt marny bo niekoniecznie u ciebie brak oleju może być a może bimetal padł i nic go nie ożywi tacy czarodzieje próbowali że dochodzę do wniosku tylko niektóre da się reanimować polecam auto-merc Gdynia(wpisz w gogle) tanio solidnie i w każde miejsce na świecie . A jak nie masz kasy to je najzwyczajniej zaspawaj z nakrętką i się nic nie przegrzewa. Pozdrawiam
Camel- - 15 Styczeń 2008, 15:38

respected, a potem dojdziesz do odcięcia i usłyszysz jeden wielkii strzał pod maską... ;)
aloha1970 - 15 Styczeń 2008, 15:50

Camel nie zrozumiałem ostatniego wpis/u
Camel- - 15 Styczeń 2008, 16:08

Są wiska o różnej charakterystyce, ale najczęściej w granicach 3000-4000 RPM wisko rozsprzęgla się (moje bodaj 3300) i nie pozwala uzyskać już większych obrotów wiatraka. Powodem tego jest duża powierzchnia dmuchająca, która pod wpływej wielkich oporów mas powietrza może w pewnym momencie odlecieć. ;)
aloha1970 - 15 Styczeń 2008, 16:11

aha czyli odnośnie robienia na sztywno(zblokowanie)odradzasz :shock:
Camel- - 15 Styczeń 2008, 16:12

Odradzam ;)


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group