To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

Zrób To Sam - [w202] Demontaż Deski rozdzielczej krok po kroku / manual

Axwell - 16 Styczeń 2008, 01:00
Temat postu: [w202] Demontaż Deski rozdzielczej krok po kroku / manual
Witam

proszę o podpięcie tematu.

Zaczynamy...


po prawej stronie deski rozdzielczej znajduje sie zaslepka, delikatnie podwazamy ją (bez uzycia siły), ukazuje nam sie sróba klucz 10...



podwazamy cienkim śrubokrętem z lewej strony zaslepki głosniczka wysokotonowego, po uniesieniu odczepionego rogu spokojnie mozemy podwazyć dłuższy zaczep prawej strony zaślepki...

zaraz pod nią mieszcza sie sruby krzyzakowe mocujące prawy wlot powietrza.



po odkreceniu srób krzyzakowych w miejscu zaznaczonym czerwonymi strzałkami znajdują sie zaczepy mocujące kratki, nalezy umiescić w nich wąski srubokret i podniesc do góry. kratka sama powinna wyjsc na zewnątrz...



tą samą czynnosc powtarzamy z lewej strony.

Środkowa kratka jest mocowana na górze i na dole zaczepami w które wsuwamy cienki srubokret... oraz po zdjęciu panela (drewno lub carbon ) pojawią sie srubki...






schowek pod radiem przykrecony jest dwiema śrubkami krzyżakowymi górną stroną...

panel z przełacznikami elektrycznych szyb podwazamy cienkim srubokretem w górę, nie powinien powodować problemów.


po wyjęciu kieszonki miedzy panelem elektrycznych szyb ( przy dzwigni zmiany biegów) a popielniczką, pojawią sie z obu boków srubki krzyzakowe...

wszystkie elementy (nadmuch, elementy sterujące zagłówkami, zamykaniem drzwi) pod panelem ozdobnym przymocowane są srubami krzyzakowymi do kratki przymocowanej do deski rozdzielczej...





na koniec pozostało odkrecenie 4 srub pod kierownicą oraz 3 zabezpieczających klapkę pod schowkiem które znów kryje 2 sruby na 10 klucz po bokach ..


pozostało odkrecenie 2 srub przy podszybiu, są one zakryte zaślepkami które również podwazamy bardzo delikatnie



na koniec wykrecenie poduszki powietrznej kierowcy, klucz torx niepamietam który, od tyłu kierownica ma 2 dziurki w których są sruby, uzyjcie długiego mniej wiecej na 6cm klucza nie uzywajcie nasadek bo jest ciasno...

kiedy pozbedziecie sie poduchy, odkrecacie kierownice kluczem Imbusowym 12 o ile pamiec mnie nie myli..

zegary są na wcisk, wiec wystarczy wypchnąć ale delikatnie, odczepić wtyki (sa 2) sprwdzić czy kable nie są poplątane i wysunąć deskę....

Pozdrawiam

sewan - 16 Styczeń 2008, 10:20

Super sprawa - więcej takich manuali. :!:
karpiaq - 16 Styczeń 2008, 10:21

Świetne napewno sie komus przyda. Dobra robota.Pozdro!
silverhammer12 - 19 Styczeń 2008, 09:51

super manual!, jakbys zdejmowal podsufitke to tez zarzuc jakies foty, czeka mnie zabawa z relingami na wiosne wiec szukam informacji o demontazu :D
Axwell - 19 Styczeń 2008, 12:48

bedzie zrobiony :)
silverhammer12 - 19 Styczeń 2008, 12:59

no to jestes wielki! :D :D
wspolczuje tego co spotkalo Twoja :mb: ale pewnie zaraz pojawi sie jakas nowa?

Axwell - 19 Styczeń 2008, 13:02

byc moze kolejny Sport w C na Kompresorze, byc moze E klasa....
Był juz przewiązany Wstązką z Wielka kokardą na dachu...

ale z Francji :( (((

silverhammer12 - 19 Styczeń 2008, 13:08

No i tak trzymac, troche poszukasz i bedzie! a z Francji tzn? poobijany?

Ja osobiscie okulara jakos wizualnie nie za bardzo trawie, dopiero jak zespolone swiatla wsawili to dalo sie to jakos ogladac :D (moze pozostalosc zboczenia z W123 i W124)

ziomciu - 13 Wrzesień 2008, 20:01

WITAM. Powiedzcie mi Panowie czy rozbiórka deski w W201 1991r z AUtomatem się troche różni? Bo muszę dostać się do przewodów od klimy, która właśnie gdzieś pod deską jest nie szczelna. Tak mówił mi jej poprzedni właściciel.
phanteon - 23 Wrzesień 2008, 23:19

Skorzystam - a dałoby się uaktualnić wszystkie fotki? Jeśli mogę skorzystać z Twojej wiedzy to powiedz mi jak się tam dobrać do oświetlenia pokręteł?Czy da się zmienić kolor?

PozdraVWiam



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group