Mercedes W210 (okularnica) - opinie o silniku 270cdi
Komandor - 22 Styczeń 2008, 23:59 Temat postu: opinie o silniku 270cdi Witam,
Mam zamiar przesiąść się z mojego w202 na w210.
Podoba mi się wersja avantgarde silnik 270cdi lub 320cdi.
Proszę o opinie o silniku 270. Z tego co czytałem na mobile jest oszczędny, ale czy te 170KM mocy wystarcza żeby go rozruszać?
Jak jest z awaryjnością tej 5 cylindrowej jednostki?
Pozdrr
MikiPOZ - 23 Styczeń 2008, 00:03
ja mam 6cylindrow 300TD starszej generacji i nie zajedziesz tego motoru a ma tyle samo kucy co 270CDI 177KM .
jesli chodzi o 270CDI jest oszczędny i ladnie sie zbiera... tylko musisz pilnowac paliwa jakie lejesz bo sa wrazliwe na jakosc
Patryk - 23 Styczeń 2008, 00:23
Komandor napisał/a: | Mam zamiar przesiąść się z mojego w202 na w210.
Podoba mi się wersja avantgarde silnik 270cdi lub 320cdi. |
Latalem trochę takim okularem i jeśli chodzi o dynamikę to naprawdę ok.
Podobno 2,7 ma problemy z elektroniką, ale to informacja do weryfikacji przed ewentualnym zakupem.
Podobno CDI są wrażliwe na paliwo. Ja jeżdżę na polskm i nie miałem problemów.
Pzdr.
ukaszer - 24 Styczeń 2008, 20:46
ja jeżdżę ok. roku oczkiem z takim silnikiem i odpukać jak na razie wszystko ok , tyle tylko , że leję przyzwoite paliwo - zbiera się całkiem , całkiem - ale jeśli miałbym do wyboru 3,2 - brałbym
Anonymous - 25 Styczeń 2008, 19:24
Ja mam takiego jeden rok. Jak na oszczędność i stosunkowo niewielką ilość koników, buta ma. Główną jego wadą jest duża awaryjność ... coraz coś wymieniam. Ostatnio padł mi alternator, a teraz wyskakuje mi kontrolka EPC jak daje w pizde i blokuje mi moc czy coś w tym stylu. Pozdro.
mrrocky - 25 Styczeń 2008, 20:20
nie ma to jak kulturka
Kowal - 26 Styczeń 2008, 14:39
zenobiusz napisał/a: | jak daje w pizde |
Popracuj trochę nad kulturą wypowiedzi jeśli chcesz pisać tutaj na forum
Pozdro
scheeray - 22 Czerwiec 2008, 18:41
Witam.
Kilka pytań:
1) Jakie ma spalanie ta jednostka?
2) Czy jest wyposażone w pompę Lucasa?
3) Czy nie lepiej (pomijając gusta) wybrać 2.9TD?
Dzięki za pomoc! Pozdrawiam!
topol - 23 Czerwiec 2008, 11:48
scheeray, LUCASA nie ma,
"papierowo" to kompromis pomiędzy osiągami 320 a ekonomią 220.
dane techniczne może jutro podrzucę.
290 to generacja wcześniejsza, ze wszystkimi zaletami i wadami. Silnik dość żwawy, niezbyt ekonomiczny ale nie do zajeżdżenia i mało wrażliwy na polski ON..... Z innym osprzętem lata w Sprinterach...
Dość powszechna jest opinia, że to najlepszy silnik w W210.
pawel85 - 23 Czerwiec 2008, 16:43
w 270 cdi z tego co mi wiadomo nie ma lukasa tylko pompa wysokiego cisnienia BOSCH-a.podobnie jak w kazdym cdi.Chyba, ze sie myle
Marcin13736 - 28 Czerwiec 2008, 15:55
Dobrze kolego mówisz. CDI i już inna technologia i nie ma tam pompy wielokanałowej, tylko jedna wysokiego ciśnienia.
jacopol1 - 29 Czerwiec 2008, 23:17
kiedyś słyszałem ze w 2,7 lub 3,2 pekają głowice tak jak 3,5TD tylko niestety nie pamiętam ktory to
Orka - 1 Lipiec 2008, 12:53
Witam,
Z tego co mi wiadomo to 270cdi to "rozwinięcie" 250 TD - jednego z najlepszychh turbo diesli . W serwisie powiedziano mi, że to najlepszy cdi jeśli chodzi o bezawaryjną jazde.
Mój dziadek miesiąc temu kupił takiego, tylko z 6 biegowym maunalem - mniej pali niż 5-bieg aut.
I faktycznie mi na tempomacie jadąc z predkościa 80-100 udało się zejść do 5,3L/100km.
Z kolei w droga d Włoch z przyczepą (ok.800-900kg) przez Alpy 110-120km/h wyszło średnie spalanie 227L/2300km czyli ok 9,8L z klimą non-stop.
Dodam, że w202 z 250TD z tą sama przyczepą pałił z granicach 12-13L/100km.
Pozdrawiam!
mrrocky - 1 Lipiec 2008, 13:16
Wiadomo 6 bieg zbija obroty i co za tym idzie spalanie.
carlos - 1 Lipiec 2008, 18:29
Orka napisał/a: | W serwisie powiedziano mi, że to najlepszy cdi jeśli chodzi o bezawaryjną jazde. |
na którymś forum MB jest kolega z 2.7CDI w Sprinterze z 900kkm
|
|
|