Mercedes W210 (okularnica) - Pytanie do posiadaczy Oczka 2.9 i 3.0TD
kamil5166 - 25 Marzec 2008, 13:50 Temat postu: Pytanie do posiadaczy Oczka 2.9 i 3.0TD Witam chcialbym sie dowiedziec cos o tych silnikach i ogólnie interesuje mnie tylko wersja Avangarde. Na co zwracać uwage przy zakupie. Słyszalem ze 2.9 ogolnie to najepszy silnik TD w i ze w 3.0TD co 30tys km wycieka olej z wału. Mialem zamiar kupic V-klase 2.3TD ale nie dos ze trudno znalesc do jeszcze duzo pali.
topol - 25 Marzec 2008, 16:26
E290 TurboDiesel też do superoszczędnych nie należy z tego co słyszałem.... Ale faktycznie, ma opinię najlepszego silnika, tak dobrego, że sprawdza się także w Sprinterze...
MikiPOZ - 25 Marzec 2008, 16:50
kamil5166, Ojj to chyba masz złe informacje kolego jeśli chodzi o autka.
2,9 135 koni o ile dobrze pamietam te same silniki wystepowały w sprinterach, palą nie wiele mniej od 3,0TD a jaka różnica... i masz silnik 5-cio garowy.
Jesli chodzi o 3,0TD ja osobiscie takiego posiadam 177KM , automat, 6stka siniczek i smiga jak miło. Opinia? Silnik nie do zajechania bardzo wytrzymały i większość właśnie kieruje sie na takiego z racji tej ze jest prosty w budowie. zreszta 2,9 tez. Nie zebym zachwalał ze mam 3.0 ale mowie jak naprawde jest. Jak bym nie pytal sie ludzi o tych silnikach nie miałbym takiego dzisiaj.
Pozdro
topol - 25 Marzec 2008, 17:02
MikiPOZ, słyszałem, że ma tylko jeden słaby punkt, głowica czuła na przegrzanie, prawda-li to?
MikiPOZ - 25 Marzec 2008, 18:03
topol, nie wiem wiesz. Ja mam paru znajomych z tym silniczkiem i zaden nie ma problemów nawet z głowicami. Jedynie co trzeba pamietac to po dłuższej jeździe należy poczekać pare sekund na wlaczonym silniczku aby turbinka sie schlodziła. Ale oczka maja dodatkowe chlodniczki do chlodzenia
kamil5166 - 25 Marzec 2008, 22:37
Co sadzicie o tym mam mozliwos sprowadzenie go czy oplaca sie go robic??? Jest to wersja avangarde po lifcie 2.2CDI 2001r.
MikiPOZ - 25 Marzec 2008, 22:55
kamil5166, jesli miałbym do kupienia tak jak teraz do bym brał bo w taki sposób to jest najlepiej uderzone auto jak moze byc (czyli w tyłek) nie jest mocno uderzony. prawy błotnik, zderzak, klapa, szyba, nawet wzmocnienie nie dostalo mocno z tyłu zderzak siedzi ok.
a masz jego win ? zobaczymy co w nim siedzi .
i ile ma przejechane ?
kamil5166 - 25 Marzec 2008, 22:59
przejechane ma 210tys serwisowany do konca win nie mam poniewaz autko stoi za granica.
MikiPOZ - 25 Marzec 2008, 23:14
kamil5166, no to na mercedesa nie jest żaden przebieg
a jaka cena to powiem mniej wiecej czy doobra ? jak nie chcesz podawać na łamach forum napisz na pw.
topol - 25 Marzec 2008, 23:39
MikiPOZ, kamil5166, przypominam Wam moją Hildę, kamil5166, popatrz na to co było u mnie i ile to kosztowało.....
>>KLIKEN MACHEN<<
[ Dodano: 25 Marzec 2008, 22:42 ]
MikiPOZ, No ale to w każdym turbodieslu....
MikiPOZ - 25 Marzec 2008, 23:43
topol, ile dałeś wtedy za robocizne ?
topol - 26 Marzec 2008, 00:04
MikiPOZ, za całą naprawę 16 tysięcy złotych wyrwane ubezpieczycielowi z gardła....
podłużnice z tylu złamane, podłoga bagażnika jak atlantyk w czasie sztormu, a ostatnie przesunięcie na poprzeczce pod silnikiem...
[ Dodano: 26 Marzec 2008, 00:18 ]
MikiPOZ, co sądzisz o tym >>KLIKEN MACHEN<<
Tomek77 - 26 Marzec 2008, 12:35
Mała poprawka 2,9 TD ma 129 koników, i moim zdaniem jest to zaprzęg wystarczający i pije mało.
Miasto 7 – 10 L (ciepły – zimny)
Trasa 5 – 7 (120 – 180km/h)
Nie miałem okazji jeździć 3,0(177KM), ale słyszałem że jest sporo szybszy od 2,9, ale spala też około 1-2L więcej na 100km.
Z tymi głowicami to były problemy w 124 300TD i W140 350 TD silniki starego typu.
Jeśli chodzi o te 2,9 z ogłoszenia allegro to ma ładne wyposażenie, ale wydaje mi się że maska lekko przesunięta w lewo(szpary miedzy elementami różne) i grill zmieniony na avangarde (może w celach estetycznych, a może innych…)
Na polskie drogi nie polecają wersji Avangarde ze względu na twardsze(sportowe) zawieszenie. Osobiście mam classica i jeździ super. Mam go prawie od roku i narazie bez zarzutu, jedynie po zimie jedna końcówka ukł. kierowniczego do wymiany.
topol - 26 Marzec 2008, 14:43
Tomek77, wiesz, teraz mam zawieszenie na czerwonym H&R -40/-40 więc Avantgarde i tak będzie suoerkomfort w porównaniiu do mojej Hildy.....
Camel- - 26 Marzec 2008, 19:02
Najlepsze udeżenie to z boku w słupek, z przodu po masce, i z tyłu wysoko Oczywiście wszystko lekko
A okular był podczas jazdy, dostał strzała, ubezpieczyciel obejrzał, stwierdził, że nie opłaca się tego naprawiać i stoi na szrocie, a handlarze to kupili i teraz odsprzedają następnym handlarzom. Podłoga jest na 90% pogięta, a takiego nieopłaca się brać dla siebie.
Tzn to uderzenie co jest na Okularze w sumei też fajne, ale chyba ciut za mocne
Ojciec kupił kiedyś w sumie fajnie uderzone Audi 80, bo centralnie uderzone w tył. Mówi, że wyprostowali go tak na ramie, że musieli praktycznie nic robić bo wrócił do stanu pierwotnego (chodzi o podłoge).
|
|
|