To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

LPG - gaśnie na wolnych obrotach

stanleyg - 16 Maj 2008, 13:55
Temat postu: gaśnie na wolnych obrotach
Witam, mam c 2.2 +LPG sekwencja, w ciągu dnia, jak nie jest ciepły to po zapaleniu nie może utrzymać niskich obrotów i gaśnie, niezależnie czy na gazie czy na paliwie. Czy zna ktoś przyczynę. Dzięki za pomoc
ATLAS - 19 Maj 2008, 09:12

podłącz auto do komputera.może być przepływomierz.
stanleyg - 19 Maj 2008, 09:57

po podłączeniu do komputera powiedziano mi, że to silnik krokowy. Jedni twierdzą żeby go wymienić a inni, żeby go wyczyścić...
dj_bovorta - 19 Maj 2008, 10:05

tak jak myślałem wyjmij go i wyczyść rozcieńczalnikiem NITRO ogólnego stosowania po czym " napsikaj " WD40 nie żałuj go . Powinno pomóc , jeśli nie to pozostaje Ci wymiana silniczka . Ale przed wymiana jedz do gaziarzy może oni coś poradzą
stanleyg - 19 Maj 2008, 14:23

dzięki za pomoc, będę działał:)
dj_bovorta - 19 Maj 2008, 14:28

od dziękowania jest opcja pomógł , Miejmy nadzieje że pomogliśmy i :mb: będzie śmigać
stanleyg - 19 Maj 2008, 14:34

dopiero go nabyłem i się zalogowałem, no i uczę się zasad takiej stronki, pozdrawiam
s1951 - 19 Maj 2008, 20:24

Miałem taki problem przez kilka miesięcy, po założeniu instalacji gazowej, oczywiście miałem pretensję do gaziarza.
Przypadkiem wyczyściłem przepustnicę. Od półtora roku ani razu nie zgasł.

wkck - 23 Maj 2008, 14:14

Moja gwiazda gasła na wolnych obrotach po wymianie filtra powietrza. Pomogła regulacja u gazownika.
wlodi27 - 22 Luty 2009, 14:28

Witam, mam podobnie i dodatkowo słychać stukanie w listwie wtryskiwaczy gazu. Wymieniłem przepływomierz i obroty są już ok. Teraz zamierzam wyczyścić przepustnicę, wymienić świece i zobaczę co dalej będzie się działo. Jednak najbardziej niepokoi mnie to stukanie w listwie wtryskiwaczy orientuje się ktoś czym to może być spowodowane :?:
majk201 - 22 Luty 2009, 22:18

Stuki na listwie - złe czasy wtrysku gazu i wtrysk się wiesza - prawdopodobnie, nie jestem jasnowidzem :P polecam podjechać do tych co zakładają podtlenek gazu
wlodi27 - 23 Luty 2009, 10:50

Na gazie przejechałem dopiero ok. 15000 km, czy listwa nie powinna wytrzymywać większych przebiegów. Czym może być to spowodowane :?: Wygląda na to że będę musiał odwiedzić gazowników, instalacja jest jeszcze na gwarancji. W sumie niedawno robiłem przegląd instalacji i nie wykazało żadnych nieprawidłowości.

[ Dodano: 24 Luty 2009, 21:38 ]
Wymieniłem świece na Bosch F8DC4 takie jak na tabliczce, wyczyściłem przepustnice i problem znikł, auto chodzi elegancko (odpukać), dla pewności wymienię jeszcze przewody zapłonowe.

Grizmo - 29 Wrzesień 2009, 22:15

Witam. Tydzień temu kupiłem Mesia C180 Sport ATP Tour rocznik 1997 z LPG sekwencja. Problem był taki czasami (na zakrętach, górkach, przy zmianie biegu) gaz się mulił i automatycznie komputer przełączał na benzynę. Wizyta u gazownika: do wymiany czujnik ciśnienia gazu przy okazji regeneracja listwy wtryskowej( autko przejechało ok 100000 km z tą instalacją) i oczywiście filtry i regulacja (świece też nowe) . Po tych wszystkich zabiegach wyjechałem w trasę około 600km. Jadę sobie 50 km/h na trójcę, obroty około 1300--1500 wciskam gaz troszkę intensywnie i Mesio się muli coś strzela (puka) pod maską (listwa wtryskiwaczy?), tak się dzieje do 2000 obrotów potem wszystko ok. To samo na czwórce i piątce gdy obroty są w granicach właśnie 1200 - 2000, powyżej 2000 jest ok. Mój gazownik niby doświadczony fachowiec, ale przed kolejną wizytą chciałbym coś więcej wiedzieć. Macie Panowie i Panie jakieś sugestie? Z góry dziękuję. I zapomniałem dodać, na benzynie tych problemów nie ma.
Camel- - 30 Wrzesień 2009, 17:01

Sprawdziłbym świece oraz poprawność mapy. :)
Grizmo - 30 Wrzesień 2009, 19:32

Przyznaje jestem w tym temacie zielony. Poprawność mapy? chodzi o komputer od gazu? Jeśli tak to gazownik powiedział (przy pierwszej wizycie) że podłączył pod kompa wyregulował i wszystko jest ok.Zacznę więc od świec, jutro spróbuję NGK R5ET. aktualnie mam włożone NGK ZFR6F-11 (wiem że są nieodpowiednie :| takie dał mi poprzedni właściciel auta, ja głupi mu uwierzyłem i bez sprawdzania włożyłem). Może to rozwiąże problem. I jeszcze pytanko: kupować te NGK czy wybrać te z tabliczki pod maską?


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group