Mercedes W202 Strona Główna Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Proszę o cierpliwość . Forum musialo zostac przeniesione na inny serwer. Powoli usuwam błędy,

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Camel-
11 Październik 2008, 13:19
gaśnie na wolnych obrotach
Autor Wiadomość
stanleyg 
C 220+LPG '95

Dołączył: 16 Maj 2008
Posty: 12
Skąd: Ruda Śląska
  Wysłany: 16 Maj 2008, 13:55   gaśnie na wolnych obrotach

Witam, mam c 2.2 +LPG sekwencja, w ciągu dnia, jak nie jest ciepły to po zapaleniu nie może utrzymać niskich obrotów i gaśnie, niezależnie czy na gazie czy na paliwie. Czy zna ktoś przyczynę. Dzięki za pomoc
 
 
ATLAS 
Atlas


Pomógł: 2 razy
Dołączył: 16 Sty 2007
Posty: 118
Skąd: Trójmiasto
Wysłany: 19 Maj 2008, 09:12   

podłącz auto do komputera.może być przepływomierz.
_________________
C180T LPG-sekwencja 1998
 
 
stanleyg 
C 220+LPG '95

Dołączył: 16 Maj 2008
Posty: 12
Skąd: Ruda Śląska
Wysłany: 19 Maj 2008, 09:57   

po podłączeniu do komputera powiedziano mi, że to silnik krokowy. Jedni twierdzą żeby go wymienić a inni, żeby go wyczyścić...
 
 
dj_bovorta 

Pomógł: 3 razy
Dołączył: 31 Sty 2008
Posty: 237
Skąd: Tarnow/okolice
Wysłany: 19 Maj 2008, 10:05   

tak jak myślałem wyjmij go i wyczyść rozcieńczalnikiem NITRO ogólnego stosowania po czym " napsikaj " WD40 nie żałuj go . Powinno pomóc , jeśli nie to pozostaje Ci wymiana silniczka . Ale przed wymiana jedz do gaziarzy może oni coś poradzą
_________________
Mercedes-Benz W202 C180 Esprit '93 LPG
 
 
 
stanleyg 
C 220+LPG '95

Dołączył: 16 Maj 2008
Posty: 12
Skąd: Ruda Śląska
Wysłany: 19 Maj 2008, 14:23   

dzięki za pomoc, będę działał:)
 
 
dj_bovorta 

Pomógł: 3 razy
Dołączył: 31 Sty 2008
Posty: 237
Skąd: Tarnow/okolice
Wysłany: 19 Maj 2008, 14:28   

od dziękowania jest opcja pomógł , Miejmy nadzieje że pomogliśmy i :mb: będzie śmigać
_________________
Mercedes-Benz W202 C180 Esprit '93 LPG
 
 
 
stanleyg 
C 220+LPG '95

Dołączył: 16 Maj 2008
Posty: 12
Skąd: Ruda Śląska
Wysłany: 19 Maj 2008, 14:34   

dopiero go nabyłem i się zalogowałem, no i uczę się zasad takiej stronki, pozdrawiam
 
 
s1951 

Pomógł: 5 razy
Dołączył: 14 Maj 2006
Posty: 43
Skąd: W-ek
Wysłany: 19 Maj 2008, 20:24   

Miałem taki problem przez kilka miesięcy, po założeniu instalacji gazowej, oczywiście miałem pretensję do gaziarza.
Przypadkiem wyczyściłem przepustnicę. Od półtora roku ani razu nie zgasł.
_________________
MB W202
 
 
wkck 

Dołączył: 07 Maj 2007
Posty: 16
Skąd: Kielce
Wysłany: 23 Maj 2008, 14:14   

Moja gwiazda gasła na wolnych obrotach po wymianie filtra powietrza. Pomogła regulacja u gazownika.
_________________
C180 '94 LPG WDB2020181A199677
 
 
 
wlodi27 


Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 49
Skąd: Połczyn-Zdrój
Wysłany: 22 Luty 2009, 14:28   

Witam, mam podobnie i dodatkowo słychać stukanie w listwie wtryskiwaczy gazu. Wymieniłem przepływomierz i obroty są już ok. Teraz zamierzam wyczyścić przepustnicę, wymienić świece i zobaczę co dalej będzie się działo. Jednak najbardziej niepokoi mnie to stukanie w listwie wtryskiwaczy orientuje się ktoś czym to może być spowodowane :?:
 
 
majk201 

Pomógł: 2 razy
Dołączył: 31 Paź 2007
Posty: 91
Skąd: Chrzanów
Wysłany: 22 Luty 2009, 22:18   

Stuki na listwie - złe czasy wtrysku gazu i wtrysk się wiesza - prawdopodobnie, nie jestem jasnowidzem :P polecam podjechać do tych co zakładają podtlenek gazu
_________________
WDB2020851F869616 230T sport
 
 
 
wlodi27 


Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 49
Skąd: Połczyn-Zdrój
Wysłany: 23 Luty 2009, 10:50   

Na gazie przejechałem dopiero ok. 15000 km, czy listwa nie powinna wytrzymywać większych przebiegów. Czym może być to spowodowane :?: Wygląda na to że będę musiał odwiedzić gazowników, instalacja jest jeszcze na gwarancji. W sumie niedawno robiłem przegląd instalacji i nie wykazało żadnych nieprawidłowości.

[ Dodano: 24 Luty 2009, 21:38 ]
Wymieniłem świece na Bosch F8DC4 takie jak na tabliczce, wyczyściłem przepustnice i problem znikł, auto chodzi elegancko (odpukać), dla pewności wymienię jeszcze przewody zapłonowe.
 
 
Grizmo 

Dołączył: 29 Wrz 2009
Posty: 8
Skąd: świętokrzyskie
Wysłany: 29 Wrzesień 2009, 22:15   

Witam. Tydzień temu kupiłem Mesia C180 Sport ATP Tour rocznik 1997 z LPG sekwencja. Problem był taki czasami (na zakrętach, górkach, przy zmianie biegu) gaz się mulił i automatycznie komputer przełączał na benzynę. Wizyta u gazownika: do wymiany czujnik ciśnienia gazu przy okazji regeneracja listwy wtryskowej( autko przejechało ok 100000 km z tą instalacją) i oczywiście filtry i regulacja (świece też nowe) . Po tych wszystkich zabiegach wyjechałem w trasę około 600km. Jadę sobie 50 km/h na trójcę, obroty około 1300--1500 wciskam gaz troszkę intensywnie i Mesio się muli coś strzela (puka) pod maską (listwa wtryskiwaczy?), tak się dzieje do 2000 obrotów potem wszystko ok. To samo na czwórce i piątce gdy obroty są w granicach właśnie 1200 - 2000, powyżej 2000 jest ok. Mój gazownik niby doświadczony fachowiec, ale przed kolejną wizytą chciałbym coś więcej wiedzieć. Macie Panowie i Panie jakieś sugestie? Z góry dziękuję. I zapomniałem dodać, na benzynie tych problemów nie ma.
_________________
MB W202 Sport ATP Tour
VIN: WDB2020181F573843
 
 
Camel- 
Mercmag.pl


Pomógł: 212 razy
Dołączył: 30 Kwi 2006
Posty: 12480
Skąd: Poznań
Wysłany: 30 Wrzesień 2009, 17:01   

Sprawdziłbym świece oraz poprawność mapy. :)
_________________
http://mercmag.pl
C200 Sport, odbudowa: Classic, CLK, Sport T, Esprit T, Classic T, E240 Classic, CLK230 Ava, E280 Ava, Sport T V6, E320 Ava, Esprit, CLK MY04, CLK230, E280 Eleg., CLK MY06
 
 
Grizmo 

Dołączył: 29 Wrz 2009
Posty: 8
Skąd: świętokrzyskie
Wysłany: 30 Wrzesień 2009, 19:32   

Przyznaje jestem w tym temacie zielony. Poprawność mapy? chodzi o komputer od gazu? Jeśli tak to gazownik powiedział (przy pierwszej wizycie) że podłączył pod kompa wyregulował i wszystko jest ok.Zacznę więc od świec, jutro spróbuję NGK R5ET. aktualnie mam włożone NGK ZFR6F-11 (wiem że są nieodpowiednie :| takie dał mi poprzedni właściciel auta, ja głupi mu uwierzyłem i bez sprawdzania włożyłem). Może to rozwiąże problem. I jeszcze pytanko: kupować te NGK czy wybrać te z tabliczki pod maską?
_________________
MB W202 Sport ATP Tour
VIN: WDB2020181F573843
Ostatnio zmieniony przez Grizmo 30 Wrzesień 2009, 19:53, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,131 sekundy. Zapytań do SQL: 11