To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

Silnik i osprzęt oraz układ napędowy - Redukcja automat

grucha383 - 18 Maj 2008, 08:45
Temat postu: Redukcja automat
//
sewan - 18 Maj 2008, 08:59

Nie.
grzesiekx - 18 Maj 2008, 10:43

Hmm powyzej 120 km/h bardzo mozliwe ze juz nie zredukuje bez kickdowna, ktos kiedys pisal gdzies na forum od jakiej predkosci nie redukuje ale nie moge tego znalezc. Dzisiaj sprawdze jak jest u mnie w CDIku i napisze wieczorem :)

Pozdrawiam.

Łukasz - 18 Maj 2008, 10:58

Cytat:
Witam.
Mam pytanie. Jadę sobie 120 na 5 biegu i wciskam caly gaz (nie kickdown) i skrzynia nie redukuje, dopiero jak wcisne kickdown następuje redukcja. To poprawne zachowanie ?


Hmm przy Twoim silniku gdzie jest spory zapas mocy te 120km\h osiągalne jest na trójce wiec z piątki bez kickdownu powinien chyba zejść na czwórkę przy 120 .

G. - 18 Maj 2008, 13:02

Zależy jak mocno naciskasz gaz. Jeśli w tempie kapeluszniczym, to nie zredukuje. Skrzynia reaguje na zdecydowane wciśnięcia pedału gazu.
Moja piękniejsza połowa ma mi za złe to, że pod moją nogą auto posłusznie redukuje. A pod jej nie chce. Ona musi sięgać po kickdown, a ja nie ;-)

adrian.s - 18 Maj 2008, 13:46
Temat postu: Re: Redukcja automat
grucha383 napisał/a:
Witam.
Mam pytanie. Jadę sobie 120 na 5 biegu i wciskam caly gaz (nie kickdown) i skrzynia nie redukuje, dopiero jak wcisne kickdown następuje redukcja. To poprawne zachowanie ?


Obawiam się, że to przepływomierz. U mnie tego typu problemy z automatem (+ kilka innych, niezwiązanych z automatem) rozwiązały się po wstawieniu nowego.

Pozdrawiam!
Adrian S.

grucha383 - 18 Maj 2008, 18:30

//
ATLAS - 19 Maj 2008, 09:07

Hej
w mojej gwiazdce jak nacisnę gwałtownie pedał mniejwięcej do połowy to redukuje 1 niżej. Jak do kickdowna docisnę to potrafi przy odpowiedniej prędkości oczywiście z 4 na 2 wrucić, co do przepływomierza to proponuję podłączyć się do kompa bo zaoszczędzi to tobie niepotrzebnych kosztów. pozdrawiam

Sebastianp - 3 Czerwiec 2008, 09:51

U mnie było tak samo jak opisuje adrian.s, (przepływomierz)
Automat nie reagował tak jak trzeba po dynamicznym naciśnięciu na pedał bez k.down nie reagował. Czasem nawet przy wyprzedzaniu miałem taką obawę czy zredukuje jak zacznę wyprzedzać. Po wymianie przepływki auto dużo żwawsze i redukuje bez problemu nawet przy wciśnięciu 2-3cm gazu. Skrzynia (przynajmniej ta nowsza 5-tka) rejestruje przełożenia na "mapie". Więc wszysto zależy od jazdy kierowcy. Ja jak kiedyś pożyczyłem samochód bratu który jeździł spokojnie to po wejściu myślałem że coś nie tak. Zachowywał się tak jak na opcji "W-inter"

Kruk - 9 Maj 2010, 19:22

Czy ktoś może mi wyjaśnić na czym polega kick down w ASB 722.6XX - więc czy kick down polega na gwałtownym wciśniećiu pedału gazu czy też na chwilowym puszczeniu/popuszczeniu i ponownym gwałtownym wciśnieciu gazu ?
Jajcek - 9 Maj 2010, 20:14

wcisniecie do podlogi bez uprzedzenia :mrgreen:
Camel- - 9 Maj 2010, 22:03

corvus-corax, hehe Kick Down oznacza inaczej kopnięcie w dół i nie ma to związku z kopnięciem pedału. Przyjęto tak nazywać guzik, który uruchamia funkcję "maksymalnej redukcji" (trochę słabe tłumaczenie ;) ). Aby uruchomić KD, należy nacisnąć pedał gazu do oporu, aż usłyszysz kliknięcie pod nogą.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group