Mercedes W202 Strona Główna Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Proszę o cierpliwość . Forum musialo zostac przeniesione na inny serwer. Powoli usuwam błędy,

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Łukasz
13 Luty 2012, 11:55
Redukcja automat
Autor Wiadomość
grucha383 

Pomógł: 14 razy
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 552
Skąd: asd
Wysłany: 18 Maj 2008, 08:45   Redukcja automat

//
Ostatnio zmieniony przez grucha383 11 Styczeń 2012, 15:29, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
sewan 
Oderint dum metuant

Pomógł: 35 razy
Dołączył: 10 Lip 2006
Posty: 900
Skąd: W-wa
Wysłany: 18 Maj 2008, 08:59   

Nie.
_________________
Myślę, więc jeżdżę :mb:
 
 
grzesiekx 


Pomógł: 95 razy
Dołączył: 11 Paź 2006
Posty: 1441
Skąd: słupsk
Wysłany: 18 Maj 2008, 10:43   

Hmm powyzej 120 km/h bardzo mozliwe ze juz nie zredukuje bez kickdowna, ktos kiedys pisal gdzies na forum od jakiej predkosci nie redukuje ale nie moge tego znalezc. Dzisiaj sprawdze jak jest u mnie w CDIku i napisze wieczorem :)

Pozdrawiam.
_________________
VW Touran 2.0 TDI DSG '12
ex W202 C200 '00
ex W211 E320 '02
ex S203 C320 '02
ex W210 E200 '01
ex S203 C180 Kompressor '06
ex W210 E200 CDI '00
ex S202 C220 CDI '99
ex W210 E230 '97
ex W124 250D '91
 
 
 
Łukasz 

Pomógł: 110 razy
Dołączył: 10 Mar 2007
Posty: 3803
Skąd: EPWA
Wysłany: 18 Maj 2008, 10:58   

Cytat:
Witam.
Mam pytanie. Jadę sobie 120 na 5 biegu i wciskam caly gaz (nie kickdown) i skrzynia nie redukuje, dopiero jak wcisne kickdown następuje redukcja. To poprawne zachowanie ?


Hmm przy Twoim silniku gdzie jest spory zapas mocy te 120km\h osiągalne jest na trójce wiec z piątki bez kickdownu powinien chyba zejść na czwórkę przy 120 .
 
 
G.


Pomógł: 93 razy
Dołączył: 15 Lut 2008
Posty: 4550
Wysłany: 18 Maj 2008, 13:02   

Zależy jak mocno naciskasz gaz. Jeśli w tempie kapeluszniczym, to nie zredukuje. Skrzynia reaguje na zdecydowane wciśnięcia pedału gazu.
Moja piękniejsza połowa ma mi za złe to, że pod moją nogą auto posłusznie redukuje. A pod jej nie chce. Ona musi sięgać po kickdown, a ja nie ;-)
 
 
adrian.s 

Pomógł: 2 razy
Dołączył: 29 Gru 2005
Posty: 126
Skąd: Spoza PL
Wysłany: 18 Maj 2008, 13:46   Re: Redukcja automat

grucha383 napisał/a:
Witam.
Mam pytanie. Jadę sobie 120 na 5 biegu i wciskam caly gaz (nie kickdown) i skrzynia nie redukuje, dopiero jak wcisne kickdown następuje redukcja. To poprawne zachowanie ?


Obawiam się, że to przepływomierz. U mnie tego typu problemy z automatem (+ kilka innych, niezwiązanych z automatem) rozwiązały się po wstawieniu nowego.

Pozdrawiam!
Adrian S.
 
 
grucha383 

Pomógł: 14 razy
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 552
Skąd: asd
Wysłany: 18 Maj 2008, 18:30   

//
Ostatnio zmieniony przez grucha383 11 Styczeń 2012, 15:30, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
ATLAS 
Atlas


Pomógł: 2 razy
Dołączył: 16 Sty 2007
Posty: 118
Skąd: Trójmiasto
Wysłany: 19 Maj 2008, 09:07   

Hej
w mojej gwiazdce jak nacisnę gwałtownie pedał mniejwięcej do połowy to redukuje 1 niżej. Jak do kickdowna docisnę to potrafi przy odpowiedniej prędkości oczywiście z 4 na 2 wrucić, co do przepływomierza to proponuję podłączyć się do kompa bo zaoszczędzi to tobie niepotrzebnych kosztów. pozdrawiam
_________________
C180T LPG-sekwencja 1998
 
 
Sebastianp 
w202 c180 w210 300TD


Pomógł: 5 razy
Dołączył: 07 Sty 2007
Posty: 145
Skąd: Łaziska G. k.Tychów
Wysłany: 3 Czerwiec 2008, 09:51   

U mnie było tak samo jak opisuje adrian.s, (przepływomierz)
Automat nie reagował tak jak trzeba po dynamicznym naciśnięciu na pedał bez k.down nie reagował. Czasem nawet przy wyprzedzaniu miałem taką obawę czy zredukuje jak zacznę wyprzedzać. Po wymianie przepływki auto dużo żwawsze i redukuje bez problemu nawet przy wciśnięciu 2-3cm gazu. Skrzynia (przynajmniej ta nowsza 5-tka) rejestruje przełożenia na "mapie". Więc wszysto zależy od jazdy kierowcy. Ja jak kiedyś pożyczyłem samochód bratu który jeździł spokojnie to po wejściu myślałem że coś nie tak. Zachowywał się tak jak na opcji "W-inter"
_________________
E-klasse w210 E300TD Elegance automat
C-Klasse w202 C180 Elegance automat LPG
 
 
 
Kruk 
Daniel


Pomógł: 44 razy
Dołączył: 07 Sie 2009
Posty: 630
Skąd: Wrocław/Walencja
Wysłany: 9 Maj 2010, 19:22   

Czy ktoś może mi wyjaśnić na czym polega kick down w ASB 722.6XX - więc czy kick down polega na gwałtownym wciśniećiu pedału gazu czy też na chwilowym puszczeniu/popuszczeniu i ponownym gwałtownym wciśnieciu gazu ?
_________________
BMW 120D E87 163KM
 
 
Jajcek 
Jajcek

Pomógł: 19 razy
Dołączył: 20 Lip 2009
Posty: 2114
Skąd: WWA Praga Polnoc B7
Wysłany: 9 Maj 2010, 20:14   

wcisniecie do podlogi bez uprzedzenia :mrgreen:
_________________
Zobacz moje EX C
http://www.w210.pl/viewtopic.php?t=13899
Moje Oczko w głowie
http://www.w210.pl/viewtopic.php?t=14827
Xenia
http://www.w210.pl/viewtopic.php?t=15403
AX - 300 ojro :-)
http://www.w210.pl/viewtopic.php?t=21051
 
 
 
Camel- 
Mercmag.pl


Pomógł: 212 razy
Dołączył: 30 Kwi 2006
Posty: 12480
Skąd: Poznań
Wysłany: 9 Maj 2010, 22:03   

corvus-corax, hehe Kick Down oznacza inaczej kopnięcie w dół i nie ma to związku z kopnięciem pedału. Przyjęto tak nazywać guzik, który uruchamia funkcję "maksymalnej redukcji" (trochę słabe tłumaczenie ;) ). Aby uruchomić KD, należy nacisnąć pedał gazu do oporu, aż usłyszysz kliknięcie pod nogą.
_________________
http://mercmag.pl
C200 Sport, odbudowa: Classic, CLK, Sport T, Esprit T, Classic T, E240 Classic, CLK230 Ava, E280 Ava, Sport T V6, E320 Ava, Esprit, CLK MY04, CLK230, E280 Eleg., CLK MY06
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,131 sekundy. Zapytań do SQL: 11