To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

LPG - Mercedes C200 Kompressor + gaz

Adaśko - 2 Wrzesień 2008, 19:59

Widziałem kompressora z gazem, ale jak się sprawuje nie wiem. Ja osobiście odradzam.
diagnosta.mb napisał/a:
Większość posiadaczy "kompresora" ma złe doświadczenia z błędem "wirkungskette". Bardzo ciężko jest określić przyczynę występowania tego błędu w kompresorach
co to za błąd, mógłbyś przybliżyć czym się objawia?
diagnosta.mb - 11 Wrzesień 2008, 10:28

Jeździłem ostatnio "kompresorem" z zamontowaną instalacją LPG - REWELACJA !!!!!
Faktycznie "0" problemów + super ekonomia . Chłopcy z Krakowa naprawdę spisali się na medal . POLECAM :wink:

Daniel - 11 Wrzesień 2008, 12:08

diagnosta.mb napisał/a:
Jeździłem ostatnio "kompresorem" z zamontowaną instalacją LPG - REWELACJA !!!!!
Faktycznie "0" problemów + super ekonomia . Chłopcy z Krakowa naprawdę spisali się na medal . POLECAM :wink:


zero problemów?? szybko zmieniasz zdanie...

a może chłopcy z Krakowa kupili twój tester i stąd ta nagła zmiana poglądów 8)

diagnosta.mb - 11 Wrzesień 2008, 12:28

Przetestowałem silnik i faktycznie wszystko było OK . Co do moich przekonań to powiem tak - jeżeli widzę coś co przeczy moim dotychczasowym poglądom to je zmieniam . Te nowe instalacje LPG to dla mnie prawdziwa rewelacja . Dodatkowo opinia właściciela samochodu i dane dotyczące zużycia gazu były dla mnie prawdziwym zaskoczeniem. Zmieniłem zdanie :wink:
G. - 11 Wrzesień 2008, 12:29

diagnosta.mb napisał/a:
Zmieniłem zdanie :wink:

A nie mówiłem, że najpierw trzeba czegoś doświadczyć, a dopiero się potem wypowiadać? A nie odwrotnie ;-)

diagnosta.mb - 11 Wrzesień 2008, 12:36

A odnośnie "wirkungskette" to problem ten ma związek z fazą nagrzewania silnika i jakością pracy katalizatora oraz układu dodmuchu powietrza do katalizatora . Paskudny błąd , czasami bardzo ciężki do usunięcia . Chłopcy od gazu poradzili sobie z tym tematem - gaz załącza się dopiero po fazie nagrzewania co "omija" ten problem . Właściciel mówił mi o początkowych problemach powyżej 4500 obr/min - przydławienie . Zamontowano mu inne "szybsze" wtryskiwacze i problem zniknął. Tyle !
dramol - 11 Wrzesień 2008, 13:15

diagnosta.mb napisał/a:
Chłopcy od gazu poradzili sobie z tym tematem - gaz załącza się dopiero po fazie nagrzewania co "omija" ten problem . Właściciel mówił mi o początkowych problemach powyżej 4500 obr/min - przydławienie . Zamontowano mu inne "szybsze" wtryskiwacze i problem zniknął. Tyle !


Zwykle na sekwencji ustawia się przełączenie na lpg przy 30-35 stopni na czujniku przy reduktorze co daje jakieś 42-47 stopni na bloku silnika (przynajmniej w M111), także układ już jest ciepły.
To i tak nie tacy dobrzy gaziarze jak dobrze było dopiero za 2 podejściem ;) . Wtryskiwacze i całą resztę dobiera się odpowiednio do mocy i nie ma problemu. Do kompresora mogę polecić BRC Seq 24, zestaw dobrany odpowiednio do mocy (zawsze z zapasem) i turbo - nie jest składany z części tylko wszystko dostarczone przez producenta, zmniejsza się ryzyko skopania przy montażu (jeśli ktoś źle dobierze np wtryskiwacze czy średnicę dysz).

pzdr

squirt - 12 Wrzesień 2008, 19:39
Temat postu: Re: Mercedes C200 Kompressor + gaz
marcin893 napisał/a:
Mercedes C200 Kompressor + gaz
Co myślicie o takim połączeniu??




O mój boże...

Axwell - 12 Wrzesień 2008, 19:48
Temat postu: Re: Mercedes C200 Kompressor + gaz
marcin893 napisał/a:
Mercedes C200 Kompressor + gaz
Co myślicie o takim połączeniu??



------------------------------------------------
Mercedes C220 150KM



camel!! zamknij to pieruństwo...

Jordi - 12 Marzec 2009, 23:28

Camel- napisał/a:
[b]
I czemu szum o ten Kompressor? Bo Kompressor...?


Bo to dla wiekszosc czarna magia...

rafal369 - 15 Marzec 2009, 10:04

witam
ja posiadam komprecora c 200 z gazem i nie nazekam tylko gazownicy musza zalozyc odpowiednie wtryskiwacze i mocniejsza listwe bfc normalna listwa ktora montuje sie do sekwencji jest do 196 KM do komporesora powinna byc zamontowana mocniejsza co niektorzy gazownicy nie wiedza wiec radze wybrac dobra stacje ktora ma sppore doswiadczenie w montarzu a nie pierwszych lepszych paprokow
pozdrawiam

Atul1515 - 29 Kwiecień 2015, 22:08

Witam odświeżam temat .
W najbliższych 2 tygodniach planuje założyć gaz do swojego kompressora i z tego co wyczytałem najlepszym wyjściem jest stag 4 + wtryskiwacze hana chce zapytać co sądzicie o takim połączeniu bo rodzajów sterownika stag jest wiele a może iść za ciosem i nie żałować kasy na BRC Sequent 24 . ?
Może jest ktoś z okolic Częstochowy i może wypowiedzieć się na temat tej firmy http://www.vis-eko.pl/ .
Dziękuje i pozdrawiam . ;)

Thomas_T - 29 Kwiecień 2015, 22:33

Atul1515, ja mam u siebie LPG-Tech 224 - jest lepszy od STAGa , szybszy , łatwiej się uczy i sam poprawia.
wtryski ... ja mam Barracuda - polskie i nie powiem złego, nie pamiętam teraz jaki parownik.
Wtryski Hana mają swoje dobre czasy za sobą, teraz z jakością poleciały i nie wytrzymują długo.

Atul1515 - 29 Kwiecień 2015, 23:03

O tym LPG-Tech 224 też czytałem ale jakoś mało o tym słychać .
Szukam jakiegoś dobrego gazownika z okolic Częstochowy a może i Piotrkowa Trybunalskiego bo na necie jedni polecają rożne firmy a inni znowu odradzają .
Może ktoś zna jakiegoś gazownika z doświadczeniem w dziedzinie MB . ;)

[ Dodano: 1 Maj 2015, 15:38 ]
Thomas_T, od jakiego czasu masz LPG-Tech . ? Czy traci na mocy . ?
I jakie jest jego spalanie . ? ;)



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group