Ogólnie o C-klasie - archiwum - Pomocy!!Katastrofa!!Nie wiem co dalej!
Anonymous - 22 Październik 2006, 22:05 Temat postu: Pomocy!!Katastrofa!!Nie wiem co dalej! Witam wszystkich uzytkownikow forum.Mam na imie Marcin i jestem tu nowy.Od kilku dni jestem posiadaczem Mercedesa C 200 W202 z 1999 roku.2 litry benzyna, automat. Auto kupilem niesprawne. Samochod po stluczce stal dlugi czas w ubezpieczalni. Po wlozeniu akumulatora (stary rozladowany) samochod odpalil, lecz przez pierwsze kilka minut silnik strzelal - jakby w filtr powietrza i pracowal nierowno. Po rozgrzaniu sie silnik zaczyna pracowac rowno lecz wchodzi na obroty z opoznieniem i tylko do 4000. Czasami po takim przegazowaniu auto po zejsciu na wolne obroty nie chodzi na wszystkich cylindrach.Pomaga wtedy zgaszenie silnika i ponownie uruchomienie.
Strzelanie pojawia sie tylko przy zimnym silniku.
To nie koniec moich problemow...automatyczna skrzynia jest w trybie serwisowym (jeden bieg do przodu i wsteczny).
Bede wdzieczny za pomoc i wskazowki co dalej robic.
Z gory dziekuje!
WasilieW - 23 Październik 2006, 00:18
To czemu nie sprawdziłeś autka przed zakupem? Ja niestety pomóc Ci nie moge, ale naprawa nieraz jest małoopłacalna (zależy ile się dało za auto). A stłuczka czołówka??
Anonymous - 23 Październik 2006, 01:06
byl przetarty bokiem blotnik i dzwi ale za 400zl kupilem w kolorze i bez lakierowania sie obejdzie a dalem 9 tys pln.pozdrawiam i prosze o jakies info co do silnika
Marek - 23 Październik 2006, 13:16
Kolego radziłbym jechać gdzieś na diagnozę kompuerową skrzyni i silnika. Przyczyną strzelania może być przepływomierz ale trzeba to sprawdzić. Podjedź do warszatu Bosch Service - chłopaki Ci sprawdzą co może być. Wkręcanie się na obroty sprawdzałeś na postoju (na postoju ma ograniczenie do 4tyś) czy podczas jazdy? Jeśli na postoju to sprawdź podczas jazdy.
Pozdrawiam i informuj jak coś się dowiesz
Camel- - 23 Październik 2006, 16:05
Jeżeli obroty sprawdzałeś na luzie (bądz w automacie P/N) i dochodzą do 4kRPM to normalna sprawa - u mnie jest to samo. Silnik bez oporów nie powinien wchodzić na zbyt wysokie obroty... a napewno nie gwałtownie. Dlatego jest to ograniczne do 4kRPM.
Anonymous - 23 Październik 2006, 23:34
dzieki za wskazówki sprawdzalem na postoju ale mimo wszystko wkreca sie strasznie nierówno i czasami po takiej przegazówce gubi jeden cylinder , po ponownym odpaleniu chodzi juz równo nie wiem co sie z nim dzieje ? pozdrawiam i bede wdzieczny za dalsza pomoc
Anonymous - 24 Październik 2006, 06:42
Diagnoza komputerowa będzie jak najbardziej konieczna, jednak po długim postoju auta na pewno wymieniłbym świece, przewody zapłonowe, olej oraz filtry (z filtrem paliwa na czele).
a_s15 - 25 Październik 2006, 16:51 Temat postu: daj namiar na tak okazyjną cene w202 właśnie szukam takiego ,ale w kombi
|
|
|